Had hem al gezien, slaat helemaal nergens op wat Sapp hier doet. Hoeveel zal hij nou met zo'n partij binnen geharkt hebben? Zal nooit meer dan 15 a 20k zijn lijkt me.quote:
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Kortom: je houdt alleen van brute KO's/slugfests en de rest is saai?
Gevrij op de grond? Wat doe je dan in een MMA topic?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.
Maar dit wil je dan ook weer niet...
Ga lekker naar kickboks.nl....quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat gevrij op de grond hoeft voor mij niet nee, Mark Hunt is daar ook niet van zag ik.
Sap kan niet beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:28 schreef Dacide het volgende:
Misschien was de partij van Bob Sapp wel verkocht.....
donderop uit dit topic dan, doeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer een event?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
even voor jullie picks, ufc is al vrijdagnacht ipv zaterdagnacht, dus zaterdag is te laat voor jullie picks, de weigh ins zijn al vannacht!
Thanksquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
even voor jullie picks, ufc is al vrijdagnacht ipv zaterdagnacht, dus zaterdag is te laat voor jullie picks, de weigh ins zijn al vannacht!
Ik kwam toevallig UFC 144 tegen dus die toch maar eens gekeken bij gebrek aan K-1, die Main Fight was gewoon een goed gevecht net als Hunt vs Kongo en Pettis vs Lauzon dus ik ga het wel vaker kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Gevrij op de grond? Wat doe je dan in een MMA topic?
Tip van de MMA kant, never EVER meer zaniken over grondgevechten als gay. Als je epische ground wars wil zien kunnen we je helpen, maar als je er alleen maar op wilt zeiken ga je een hoop gezeik tegemoet zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
UFC on FX: Alves vs. Kampmann
[ afbeelding ]
[..]
Ik kwam toevallig UFC 144 tegen dus die toch maar eens gekeken bij gebrek aan K-1, die Main Fight was gewoon een goed gevecht net als Hunt vs Kongo en Pettis vs Lauzon dus ik ga het wel vaker kijken.
Dit. Begin eens met Diego Sanchez vs. Nick Diaz tijdens de Ultimate Fighter Season 2 Finale en vertel ons dan nog eens dat grondgevechten niet interessant zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tip van de MMA kant, never EVER meer zaniken over grondgevechten als gay. Als je epische ground wars wil zien kunnen we je helpen, maar als je er alleen maar op wilt zeiken ga je een hoop gezeik tegemoet zien.
Mwah, meestal... Ik vind dat Shields de terechte winnaar was hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:59 schreef Mujahedine het volgende:
Kampmann (ik pick hem altijd, maar meestal wordt hij gerobbed)
Ik heb geen gay gezegd, alleen dat Fyodor Emelianenko een mietje was omdat hij bang is voor Overeem (en terecht). Als jij dat al gezeik vind dan kun je weinig hebben en moet je eens bij jezelf te raden gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tip van de MMA kant, never EVER meer zaniken over grondgevechten als gay. Als je epische ground wars wil zien kunnen we je helpen, maar als je er alleen maar op wilt zeiken ga je een hoop gezeik tegemoet zien.
Stop aub met jezelf voor schut te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb geen gay gezegd, alleen dat Fyodor Emelianenko een mietje was omdat hij bang is voor Overeem (en terecht). Als jij dat al gezeik vind dan kun je weinig hebben en moet je eens bij jezelf te raden gaan.
Je hebt er weinig verstand van zo te lezenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb geen gay gezegd, alleen dat Fyodor Emelianenko een mietje was omdat hij bang is voor Overeem (en terecht). Als jij dat al gezeik vind dan kun je weinig hebben en moet je eens bij jezelf te raden gaan.
Je hebt het over gevrij en dat je er geen reet aan vindt. Als dat je mening is kan je hier beter wegblijven want je zal tot de grond toe afgebrand worden als je zo'n mening blijft verkondigen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mening kenbaar maken is prima, maar het gaat om de manier waarop. Eén van de redenen waarom MMA een prachtige sport is heeft te maken met respect. Ik adviseer je om je even in te lezen en de historie erop na te gaan, voordat je met ongefundeerde opinies ten tonele komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |