Die man lijkt zoveel op Seal...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsindi.com/
Zijn blogs zijn even echt als Mertens tweets.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die man lijkt zoveel op Seal...
[ afbeelding ]
Maar dat zal wel aan mij liggen...![]()
Bedankt. Ik ga dat eens lezen. Kan hij een beetje schrijven of heeft hij een ghostwriter?
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Hamilcar het volgende:
Mooi hoe El Ahmadi net die flikker van een Toivonen op de grond gooide.
Zes jaar cel.quote:"Marokkaan Vloert Blonde Homo Met Heupzwaai"
Duidelijker geel kan niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijnaldum die om een kaart vraagt
Jij vindt wel meer niet.quote:
Dan nog is het enorm onsportief. Nog een oud-Feyenoorder ook.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n hartaanval de heletijd is geen prettig gevoel kan ik je melden.
Die heb ik net gemist. Laptoppie was leeg haha.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef BlaZ het volgende:
Lol faal van fernandez, die overtreding op Wijnaldum was duidelijk een kaart
Hier nog 1. Maar dan voor de andere ploegquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n hartaanval de heletijd is geen prettig gevoel kan ik je melden.
HUEHUE IK REN DE BAL IN HET DOEL, OH TOCH NIET HUEHUEquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik net gemist. Laptoppie was leeg haha.
Vorige keer was het ook pas 2-0 bij rust hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Ook 10 man hè.. En een mongolenelftal wat alsnog met 7 man ging aanvallenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook pas 2-0 bij rust he
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Bij Arsenal-Tottenham wordt er echt gevoetbald.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Bij Arsenal-Tottenham wordt er echt gevoetbald.Leuk voor je. Nu oprottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eruit counterenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer kansen Feyenoord heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
herstel arsenal-tottenham
2-2failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
herstel arsenal-tottenham
2-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen al om deze reactie een heerlijk doelpuntquote:
Goed he?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een klote tussenstanden nu bij alle wedstrijden.
En nu post jij wel opeens.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef vincerusso het volgende:
en nu hoor je die brabo,s wel opeens
Jawel, voorla blijven doen, dat maakt het lolligquote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Ik mag oo kweer niet zeggen dat het onverdiend is, zielige kleuters weer hier die PSV'ers.
beetje AZ uit dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer zeg, we zijn zeker niet minder.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef PandaDrop het volgende:
PSV is echt saai. PSV heeft al genoeg kampioenschappen in de 21ste eeuw gewonnen en Feyenoord geen een.
Gelukkig zijn we de laatste Nederlandse UEFAcup-winnaar.
In het stadion, ei.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Elusive het volgende:
[..]
sommige mensen kijken liever naar de wedstrijd, raar heh
Doe eens even normaal manquote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest PSV weer hoor, En dan schreeuwen de PSV'ers hier op Fok: 'Lucky Ajax'. Nou, PSV is ook weer een en al geluk vandaag
Jaa! Ga door!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest PSV weer hoor, En dan schreeuwen de PSV'ers hier op Fok: 'Lucky Ajax'. Nou, PSV is ook weer een en al geluk vandaag
Gast rot op, PSV is zeker niet slechter dan Feyenoord, vind ze echt wel gelijkswaardig.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot toch op man, PSV is gewoon beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn gelijkwaardig!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gast rot op, PSV is zeker niet slechter dan Feyenoord, vind ze echt wel gelijkswaardig.
Matige kut-troll
Matige kuttroll. Dit is mijn mening janksnol. Maar bij PSVwedstrijden mogen we niets negatiefs zeggen want de wereld vergaat dan weer.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gast rot op, PSV is zeker niet slechter dan Feyenoord, vind ze echt wel gelijkswaardig.
Matige kut-troll
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Elusive het volgende:
waar bij het in Eindhoven om een potje voetbal gaat, draait het in Amsterdam allemaal om kansloos "HOOLIGANS, HOOLIGANS" geschreeuw, onder het motto hoe meer decibels, hoe meer sfeer
waar bij het in Eindhoven om een potje voetbal gaat, draait het in Amsterdam allemaal om kansloos "HOOLIGANS, HOOLIGANS" geschreeuw, onder het motto hoe meer decibels, hoe meer sfeer
BEDTIJD Ajacied, je wordt weer moe hé!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige kuttroll. Dit is mijn mening janksnol. Maar bij PSVwedstrijden mogen we niets negatiefs zeggen want de wereld vergaat dan weer.
"Waar Amsterdammers en Rotterdammers nog achter hun club staat en het om meer dan voetbal gaat, boeit PSVers voetbal alleen als PSV wint".quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Elusive het volgende:
HAHAHA GRAPPIG MAN!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef PandaDrop het volgende:
PSV is toch door de kinderlokkers/PS-fanboys opgericht?
Daar staat toch de P toch voor?
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Als we geen mening meer mogen geven over de wedstrijd, dan heeft het ook weinig zin meer op Fok te komen. Triest niveautje weer hoor.
Geef je adres even, dan kunnen we de hulpdiensten sturen om je te weerhouden zelfmoord te plegen vanwege al die ellende.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige kuttroll. Dit is mijn mening janksnol. Maar bij PSVwedstrijden mogen we niets negatiefs zeggen want de wereld vergaat dan weer.
Ik word niet moe hoor, Voor jou is het ook janktijd hé.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
BEDTIJD Ajacied, je wordt weer moe hé!
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"Waar Amsterdammers en Rotterdammers nog achter hun club staat en het om meer dan voetbal gaat, boeit PSVers voetbal alleen als PSV wint".
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Als we geen mening meer mogen geven over de wedstrijd, dan heeft het ook weinig zin meer op Fok te komen. Triest niveautje weer hoor.
Ga dan wegquote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij PSV-FEY met combinatie van een Philips tv +Tv decoder?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
HAHAHA GRAPPIG MAN!:D:d;
mongool.
Nee, op me magnetron.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Kijk jij PSV-FEY met combinatie van een Philips tv +Tv decoder?
Nee. Dat is geen feit. Dat is jouw mening. Ik geef mijn mening op Fok zoals dat hoort op een FORUM. En als ik iets negatiefs over PSV zeg, stresst de hele boel weer. Mijn god. Wat een kippenhok weer hier.quote:
Woonkamer Philips TVquote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Kijk jij PSV-FEY met combinatie van een Philips tv +Tv decoder?
Als er 100 man hetzelfde roepen, kunnen we het ondertussen al best een feit noemenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dat is geen feit. Dat is jouw mening. Ik geef mijn mening op Fok zoals dat hoort op een FORUM. En als ik iets negatiefs over PSV zeg, stresst de hele boel weer. Mijn god. Wat een kippenhok weer hier.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als er 100 man hetzelfde roepen, kunnen we het ondertussen al best een feit noemen
En ik geef mijn mening, daar moet je het mee doen. Kleuter.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als er 100 man hetzelfde roepen, kunnen we het ondertussen al best een feit noemen
Wat een redenatiequote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Is volgens mij een test.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De camerabeelden worden ook steeds beter![]()
Onzin. Als ik met 100 man beweer dat de aarde plat is, is dat dan zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is volgens mij een test.
Was andere wedstrijd bij PSV ook zo.
Om er nog iets van te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is volgens mij een test.
Was andere wedstrijd bij PSV ook zo.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Willems speelt weer lekker. Gast is echt goed voor een 17-jarige
Dan was het dus geen overtreding?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
TT![]()
Wanneer wordt die fucking Toivonen eens teruggefloten na een overtreding. Die scheids kijkt er notabene naar!
Voor een 24-jarige bakt hij er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Willems speelt weer lekker. Gast is echt goed voor een 17-jarige
Wanneer wordt je eens beloond als je door speelt ipv theatraal te vallen.. neeeeeeeeeee.. je moet als een acteur op de grond vallen dan krijg je wel die penalties.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
TT![]()
Wanneer wordt die fucking Toivonen eens teruggefloten na een overtreding. Die scheids kijkt er notabene naar!
Tamata zit op de tribune hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor een 24-jarige bakt hij er niks van.
Lolquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor een 24-jarige bakt hij er niks van.
Precies, als Matavz gewoon naar de grond was gegaan en was blijven liggen, dan had hij een pingel gekregen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer wordt je eens beloond als je door speelt ipv theatraal te vallen.. neeeeeeeeeee.. je moet als een acteur op de grond vallen dan krijg je wel die penalties.
Deze man.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan was het dus geen overtreding?
Gastquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan was het dus geen overtreding?
Wat? De scheidsrechter zag het en vond het blijkbaar niks. Waar huilen jullie dan over?quote:
49?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind Tamata voor een 49-jarige écht heel matig.
Scheidsrechters bij PSV zien wel vaker dingen niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat? De scheidsrechter zag het en vond het blijkbaar niks. Waar huilen jullie dan over?
Dan mogen anderen het toch een overtreding vinden En een scheidsrechter ziet ook dingen fout. Jouw redenatie is oo kweer dom hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat? De scheidsrechter zag het en vond het blijkbaar niks. Waar huilen jullie dan over?
JOnge, gebeurde geen ene ruk. En Guidetti valt ook makkelijk ja dat klopt en ik houd daar niet van. Het is wel achterlijk dat Toivonen keer op keer een overtreding moet maken voor een goal en keer op keer zijn de scheidsen zo naief om niet te fluitenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer wordt je eens beloond als je door speelt ipv theatraal te vallen.. neeeeeeeeeee.. je moet als een acteur op de grond vallen dan krijg je wel die penalties.
Kolere, wat faal jij.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scheidsrechters bij PSV zien wel vaker dingen niet.
Of ze zien dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scheidsrechters bij PSV zien wel vaker dingen niet.
Hij heeft ook geen ervaring voor een 49-jarige .. best slecht.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind Tamata voor een 49-jarige écht heel matig.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze zien dingen die er niet zijn.
Rood Engelaar vorig jaar
En Strootman rood bij Twente
Waarom kom jij zo gefrustreerd over terwijl jullie aan het winnen zijnquote:
Dat gejank slaat gewoon nergens op. Al is PSV heer en meester, wint het 5-0 en alles, dan nog is het Lucky en heeft de scheids PSV geholpen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom kom jij zo gefrustreerd over terwijl jullie aan het winnen zijn
Is toch ook zoquote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gejank slaat gewoon nergens op. Al is PSV heer en meester, wint het 5-0 en alles, dan nog is het Lucky en heeft de scheids PSV geholpen.
Gaat om de kwaliteit van het balbezit,quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Zorro het volgende:
Heb even gekeken op die sidekick-pagina van EL
Statistieken zeggen PSV meer balbezit, meer balcontact, meer goede passes, en voorsprong. Maar toch is het onverdiend?
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar is tyton eigenlijk? Die was toch eerste keeper?
Was ja.. Rutten vindt isaksson blijkbaar beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Meer goede passes is een aardige indicatiequote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat om de kwaliteit van het balbezit,
Nee, Fredje heeft besloten dat Isaksson veel beter isquote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bij Ajax ook gewoon hoor, zo gaat het nou eenmaal als je eerste staat.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gejank slaat gewoon nergens op. Al is PSV heer en meester, wint het 5-0 en alles, dan nog is het Lucky en heeft de scheids PSV geholpen.
Komt ook omdat ze voornamelijk achterin rondballen omdat ze geen flikker kunnen creeëremquote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Meer goede passes is een aardige indicatie
Eerst nam ik je nog serieus, maar nu troll je wel heel duidelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef Elusive het volgende:
Ik vind het vervelend voor jullie dat PSV vandaag aan de dominerende hand is, ik dan door ook niks aan doen..... Maar eh... het is toch nergens voor nodig om je dan zo negatief uit te laten over de nummer 1 van Nederland, zonde van je tijd om dan te gaan stoken/flamen.
Accepteer gewoon het klasse verschil, leer er mee leven en geniet van de magistrale voetbalwedstrijd
wie is dat? jeugdspeler?quote:
Dream teamquote:Op zondag 26 februari 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Cabral & Manolev was geweldig geweest
classic jonguhquote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat toch met Zombienation, da's toch van de Duitsers?
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat toch met Zombienation, da's toch van de Duitsers?
Wens 'm succes.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guidetti komt van tribune en trapt Isakson tegen grond.
in eindhoven kan dat gewoon, hier gaat het namelijk om het voetballen, niet om de hooligan heisaquote:Op zondag 26 februari 2012 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeiend, alsof ze hem gaan klappen daar
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:44 schreef Elusive het volgende:
[..]
in eindhoven kan dat gewoon, hier gaat het namelijk om het voetballen, niet om de hooligan heisa
Ditquote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6 wedstrijden schorsen, die mongool
Kan niet met geel toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6 wedstrijden schorsen, die mongool
Nee, is idd niet meer mogelijk, of de scheids moet aangeven dat hij het niet gezien heeft en ergens anders geel voor geeftquote:
Wel als dat geel ergens anders voor gegeven is (protesteren in dit geval), dan kan de overtreding nog bestraft wordenquote:
Heb ik niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Leek het nou zo of Marcelo als eerste een halve kopstoot gaf?
Wederzijds schedelbasisknuffeltje.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Leek het nou zo of Marcelo als eerste een halve kopstoot gaf?
Toivonen is gewoon een sneaky flikker. Dit is gewoon een actie van iemand die niet op het voetbalveld hoort.quote:
Beste oplossingquote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Gewoon weekje gevangenis voor Fernandez, hoerenjong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |