Die man lijkt zoveel op Seal...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsindi.com/
Zijn blogs zijn even echt als Mertens tweets.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die man lijkt zoveel op Seal...
[ afbeelding ]
Maar dat zal wel aan mij liggen...![]()
Bedankt. Ik ga dat eens lezen. Kan hij een beetje schrijven of heeft hij een ghostwriter?
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Hamilcar het volgende:
Mooi hoe El Ahmadi net die flikker van een Toivonen op de grond gooide.
Zes jaar cel.quote:"Marokkaan Vloert Blonde Homo Met Heupzwaai"
Duidelijker geel kan niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wijnaldum die om een kaart vraagt
Jij vindt wel meer niet.quote:
Dan nog is het enorm onsportief. Nog een oud-Feyenoorder ook.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n hartaanval de heletijd is geen prettig gevoel kan ik je melden.
Die heb ik net gemist. Laptoppie was leeg haha.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef BlaZ het volgende:
Lol faal van fernandez, die overtreding op Wijnaldum was duidelijk een kaart
Hier nog 1. Maar dan voor de andere ploegquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n hartaanval de heletijd is geen prettig gevoel kan ik je melden.
HUEHUE IK REN DE BAL IN HET DOEL, OH TOCH NIET HUEHUEquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik net gemist. Laptoppie was leeg haha.
Vorige keer was het ook pas 2-0 bij rust hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Ook 10 man hè.. En een mongolenelftal wat alsnog met 7 man ging aanvallenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook pas 2-0 bij rust he
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Bij Arsenal-Tottenham wordt er echt gevoetbald.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Wilskracht het volgende:
Bij Arsenal-Tottenham wordt er echt gevoetbald.Leuk voor je. Nu oprottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eruit counterenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer kansen Feyenoord heeft.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
herstel arsenal-tottenham
2-2failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |