huiswerkquote:Op zondag 26 februari 2012 14:31 schreef Melting het volgende:
Ik kan niet draaien, want even huiswerk maken.
Maar Zokunen wilde toch wel even, meen ik?
Ja.... van mijn cursus.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... van mijn cursus.
Ik moet het woesndag afhebben en heb voor de rest weinig tijd deze week.
Ik ben tot 5h40 bezig geweest met die PO en toen ben ik gaan slapen. Nu heb ik die af trouwensquote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Ik viel echt meteen in slaap toen ik in bed lag..
. Jij?
Geen ideequote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan ik met een geblokkeerde OV-chip nog met korting reizen?
zondag 4:00 AM aan huiswerk zittenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben tot 5h40 bezig geweest met die PO en toen ben ik gaan slapen. Nu heb ik die af trouwens
Ik denk het wel? Je kan denk ik niet meer op saldo reizen. Zou je moeten kijken op NS site denk ik, of mono vragen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan ik met een geblokkeerde OV-chip nog met korting reizen?
Webdesign (Dreamweaver)quote:Op zondag 26 februari 2012 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gister klaar gekomen dus.
Wat voor cursus?
Ja hè?quote:
Jups.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zondag 4:00 AM aan huiswerk zitten?
What the fuck.. nouja, goed gedaanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben tot 5h40 bezig geweest met die PO en toen ben ik gaan slapen. Nu heb ik die af trouwens
Zoveel fokken dat je snachts huiswerk maaktquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the fuck.. nouja, goed gedaandat je dat hebt volgehouden joh..
Yeahieaaaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Nouja, dag daarvoor ook al om die tijd gaan slapen. Toen vrijwillig.
Is het ook.quote:
Netjes!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.![]()
Collega van me (die ook nog een eigen bedrijf heeft) zei al.... als je ooit een testcase zoekt..... mag je er wel één maken voor mijn bedrijf.
Hahaha..... dan moet ik al wel iets meer kunnen hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!En dan meteen de hoofdprijs vragen natuurlijk.
Zeg, vertel eens hoe je mij hierheen trok.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Nouja, dag daarvoor ook al om die tijd gaan slapen. Toen vrijwillig.
Dat hoeft hij niet te weten natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha..... dan moet ik al wel iets meer kunnen hoor.
Ik kom hierop terug, ben nu even gamen bij iemand anders (jaja, social life, ik heb het ergens wel)quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg, vertel eens hoe je mij hierheen trok.
Ach... zie ik dan wel.... hij kan natuurlijk ook altijd een proffesional inhuren hè? Of een andere beun met meer ervaring.... Ligt er natuurlijk ook aan wat hij wil. Als het veel werk is, is het duurder...quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij niet te weten natuurlijk.En als je t niet doet denkt hij misschien wel even makkelijk aan een website te komen.
online gamen een social life noemenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom hierop terug, ben nu even gamen bij iemand anders (jaja, social life, ik heb het ergens wel)
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die Melting's posts altijd in mijn hoofd voorleest met zijn radiostem?
Nein.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die Melting's posts altijd in mijn hoofd voorleest met zijn radiostem?
Dat klopt maar dan moet ie meer betalen. Jij bent in zijn ogen misschien wel een goedkope oplossing.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach... zie ik dan wel.... hij kan natuurlijk ook altijd een proffesional inhuren hè? Of een andere beun met meer ervaring.... Ligt er natuurlijk ook aan wat hij wil. Als het veel werk is, is het duurder...
Dat heb ik wel bij Rob maar dat is meer omdat ik hem irl 2x heb ontmoet denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen idee.... tegen die tijd ga ik even zoeken wat een leuke prijs is daarvoor en hoe je die moet berekenen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan moet ie meer betalen. Jij bent in zijn ogen misschien wel een goedkope oplossing.
Hoe bereken je dat eigenlijk? Puur in werk uren of gaat dat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |