ja het is tijd Voor bierquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor.Zit te dubben of t al bier tijd is.
Hoest daar?
Mja ik zit al gezellie voetbal te kijken en dan hoort dat eigenlijk wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe hier issie goed hoor!Nog geen biertijd voor mij. Ik wacht nog effies.
Dit dus idd!quote:
Whehehe als in ik zit nu in de tijd voor het bier?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja het is tijd Voor bier
Say wut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Say wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Say wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sulejmani had net wel deel aan de 0 - 1quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Melting het volgende:
Maar wat spelen Sulejmani en Lodeiro slecht zeg.....
Die zijn niet zo pittig als ze je willen doen geloven....quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wel, van die Russische roulette borrelnootjes. Nog niet geprobeerd alleen.
Oh daar begin ik niet eens aan!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wel, van die Russische roulette borrelnootjes. Nog niet geprobeerd alleen.
ja jij welquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe als in ik zit nu in de tijd voor het bier?
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn niet zo pittig als ze je willen doen geloven....
Mja dat zit je altijd toch?quote:
Dacht ik al. Net zo als met die inferno pizza van de Lidl, als je de Frontpage hier op Fok mag geloven!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn niet zo pittig als ze je willen doen geloven....
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ìk ken een gast die elke dag een vlog video maakt van 15 minutenAlsof ik elke dag een kwartier lang wil kijken wat die gast uitvoert :")
Dat moet een deface zijn, het is heul wel tijd voor bierquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Outpost is illegaal bezig!
http://ishetaltijdvoorbier.nl
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Outpost is illegaal bezig!
http://ishetaltijdvoorbier.nl
Hij heeft nu een video dat hij afspreekt met een andere VLOGger die minstens net zo onboeiend isquote:
waar zit ik?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat zit je altijd toch?Al zou ik volgend jaar pas mn 1e weer drinken is t nu de tijd Voor bier.
Beidequote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
Eitje bakken of hamburgertje... Hmzzz
Keuzes keuzes keuzes...
Hamburger.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
Keuzes keuzes keuzes...
Royal sadnessquote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft nu een video dat hij afspreekt met een andere VLOGger die minstens net zo onboeiend is
Het is zondag, ik zeg hamburger met eiquote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
Keuzes keuzes keuzes...
Ik verwachtte een plaatje van een lawinequote:
gebakken eiquote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
Keuzes keuzes keuzes...
Dat zei ikquote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is zondag, ik zeg hamburger met ei
niet waarquote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In je slaapkamer achter je Bureau.
Bezorgd u?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hamburger met ei, kaas, ui, mayo, curry, augurk, oh en een broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |