Maar voor de 2e keer levert hij een break voorsprong in de 3e set in..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Szura het volgende:
Ach nu weer gewoon een break voor in de 3e.
Hij speelde vorige week tegen Delpo heel goed, alvorens hij moest opgeven met een blessure. Zal daar wel weer mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef Szura het volgende:
Davydenko heeft het ook weer eens moeilijk overigens.
Reeks in Rotterdam zal wel een korte opleving zijn geweest.
Ah dat heb ik dan ff gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij speelde vorige week tegen Delpo heel goed, alvorens hij moest opgeven met een blessure. Zal daar wel weer mee te maken hebben.
Maar MUrray speelde daar op RG ineens 100% aanvallend en speelde erg indrukwekkend . Kon Berrer niet zoveel aan doen, en Murray zou zo altijd moeten spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah dat heb ik dan ff gemist.
*5-4 Murray, zou het nu dan afgelopen zijn
Berrer is wel een grote faalhaas. Toen Murray op RG geblesseerd raakte weigerde hij pertinent om hem te laten rennen voor z'n punten en stapelde fout op fout waardoor Murray alsnog won
Mwah dat viel ook wel mee. Berrer deed toen alles fout wat hij fout kon doen na die blessure van Murray. Hij liet hem totaal niet lopen, varieerde 0,0 en gaf alles lekker aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar MUrray speelde daar op RG ineens 100% aanvallend en speelde erg indrukwekkend . Kon Berrer niet zoveel aan doen, en Murray zou zo altijd moeten spelen
Federer zet hem direct onder druk met aanvallend spel en Llodra krijgt de kans niet om zijn spel te spelen. Ook retourneert hij sterk waardoor het S&V van Llodra in het niet valt. Daarbij maakt Fed bijna geen fouten en serveert goed dus dan kan zoiets gebeuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is Federer heel goed of is Llodra gewoon aan het denken aan het volgende indoor toernooi in Frankrijk?
Daar zal je geen last van hebben in die 1e 20 minuten lijkt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:41 schreef BobW het volgende:
Llodra zal vast nog wat vermoeid zijn van afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |