quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Geen YouTube filmpjes kunnen afspelen
daar zijn apps voorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Geen YouTube filmpjes kunnen afspelen
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar in de browser kun je niet want je hebt geen flash.
zoals ik al zei heb ik beide, en ondervind daar geen hinder aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar in de browser kun je niet want je hebt geen flash.
Tegenwoordig hebben de meeste sites een HTML5 alternatief die je automatisch krijgt als er geen flash geinstalleerd is. Verbaasde mij nog hoe veel sites het al hebben in de beginperiode van de iPad1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef wise het volgende:
[..]
zoals ik al zei heb ik beide, en ondervind daar geen hinder aan.
Flash is doorgaans reclame banners, dus boeie.
Het is ook echt elke keer het enige wat er op de proppen komt het? Dat kutflash. Echt ik durf te wedden dat als apple het erin gestopt had iedereen er net op zou reageren als op Comic Sans...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef drbarisart het volgende:
Geen Flash games kunnen spelenSteve die bang is voor concurrentie voor de app store
Flash is nog kutter en wordt door de maker uitgefaseerd, wat is je punt?quote:
Flashgames zijn sowieso gemaakt voor een muisbesturing, niet voor touch. Dus dat werkt sowieso kut danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook echt elke keer het enige wat er op de proppen komt het? Dat kutflash. Echt ik durf te wedden dat als apple het erin gestopt had iedereen er net op zou reageren als op Comic Sans...
het is 99% gewoon reclame, ik heb nog nooit een flash-game gespeeld op welk apparaat dan ook....
Een paar miljoen iPadbezitters zijn het niet met je eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Dimens het volgende:
Maar flash is gewoon iets wat moet werken op een tablet.
Ach die miljoenen ipadbezitters zijn allemaal schapen en het is een hype/buble etcteraquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar miljoen iPadbezitters zijn het niet met je eens.
En ik zeg het echt niet om de iPad te verdedigen, maar ik doe echt NOOIT iets met flash op mijn GSM, PC etc...
mijn ¤100 android tablet van de intertoys speelt ze gewoon af. Ipadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Flashgames zijn sowieso gemaakt voor een muisbesturing, niet voor touch. Dus dat werkt sowieso kut dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
mijn ¤100 android tablet van de intertoys speelt ze gewoon af. Ipad
Die slikken alles wat ome Steve ze oplegtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ach die miljoenen ipadbezitters zijn allemaal schapen en het is een hype/buble etctera..
gelukkig zijn android gebruikers allemaal uniek met zijn honderden miljoenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Die slikken alles wat ome Steve ze oplegt
Android kan je tenminste aanpassen aan je eigen wensen, ipad heeft niet eens live wallpapersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig zijn android gebruikers allemaal uniek met zijn honderden miljoenen.
Dat soort dingen kloppen opzich allemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Android kan je tenminste aanpassen aan je eigen wensen, ipad heeft niet eens live wallpapers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |