Flash is nog kutter en wordt door de maker uitgefaseerd, wat is je punt?quote:
Flashgames zijn sowieso gemaakt voor een muisbesturing, niet voor touch. Dus dat werkt sowieso kut danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook echt elke keer het enige wat er op de proppen komt het? Dat kutflash. Echt ik durf te wedden dat als apple het erin gestopt had iedereen er net op zou reageren als op Comic Sans...
het is 99% gewoon reclame, ik heb nog nooit een flash-game gespeeld op welk apparaat dan ook....
Een paar miljoen iPadbezitters zijn het niet met je eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Dimens het volgende:
Maar flash is gewoon iets wat moet werken op een tablet.
Ach die miljoenen ipadbezitters zijn allemaal schapen en het is een hype/buble etcteraquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar miljoen iPadbezitters zijn het niet met je eens.
En ik zeg het echt niet om de iPad te verdedigen, maar ik doe echt NOOIT iets met flash op mijn GSM, PC etc...
mijn ¤100 android tablet van de intertoys speelt ze gewoon af. Ipadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Flashgames zijn sowieso gemaakt voor een muisbesturing, niet voor touch. Dus dat werkt sowieso kut dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
mijn ¤100 android tablet van de intertoys speelt ze gewoon af. Ipad
Die slikken alles wat ome Steve ze oplegtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ach die miljoenen ipadbezitters zijn allemaal schapen en het is een hype/buble etctera..
gelukkig zijn android gebruikers allemaal uniek met zijn honderden miljoenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Die slikken alles wat ome Steve ze oplegt
Android kan je tenminste aanpassen aan je eigen wensen, ipad heeft niet eens live wallpapersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig zijn android gebruikers allemaal uniek met zijn honderden miljoenen.
Dat soort dingen kloppen opzich allemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Android kan je tenminste aanpassen aan je eigen wensen, ipad heeft niet eens live wallpapers
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Wrick het volgende:
echt vet handig allemaal missende dingen in alle websites omdat ome steve te bang is om flash support aan zijn overpriced apparaat toe te voegen
Tis natuurlijk veel handiger om appjes op je sd te installeren en vervolgens die niet te kunnen opstarten omdat endrojt je sd kaart weer eens niet kan mountenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef Wrick het volgende:
echt ook superhandig dat je ook even je microsd uit je iped kan hale .. onee zit er ook niet infail ding
Je laat weer eens zien dat je maar klakkeloos dingen overneemt en loopt te trollen. iTunes nodig om apps te verwijderen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Wrick het volgende:
maar wel mooi om de optie te hebben ipv verplicht een vaste grote te moeten hebben van je apparaat
lekker handig via intunes alles appjes verwijderen omdat je wat ruimte nodig bent handig man
en dan ook nog zonder flash support .. lekker half werkend internet
Ja, jij hebt er echt verstand vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Wrick het volgende:
maar wel mooi om de optie te hebben ipv verplicht een vaste grote te moeten hebben van je apparaat
lekker handig via intunes alles appjes verwijderen omdat je wat ruimte nodig bent handig man
Ding heeft ook niet eens usb of hdmi, filmpje kijken op je tv zit er dus niet in (niet dat je ipad uberhaupt je mkv kan afspelen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:36 schreef Wrick het volgende:
Ik vond je Applefanboy posts toch overtuigenderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ding heeft ook niet eens usb of hdmi, filmpje kijken op je tv zit er dus niet in (niet dat je ipad uberhaupt je mkv kan afspelen..)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ding heeft ook niet eens usb of hdmi, filmpje kijken op je tv zit er dus niet in (niet dat je ipad uberhaupt je mkv kan afspelen..)
Je vinger erop houden, even vasthouden, kruisje aanklikken, weg appquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef Wrick het volgende:
heb het even voor je opgezocht als noob apps verwijderen via itunes voor de echte beginner -> http://www.google.nl/sear(...)0a6&biw=1024&bih=618
genoeg reacties op dat appie forum ... ook allemaal huilies dat ze geen flash hebben
Too much?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik vond je Applefanboy posts toch overtuigender
Maar als de Samsung Galaxy Nexus precies hetzelfde doet, is het opeens geen probleem meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:30 schreef Wrick het volgende:
echt ook superhandig dat je ook even je microsd uit je iped kan hale .. onee zit er ook niet infail ding
Overdrijven is ook een vak, he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:49 schreef OEM het volgende:
Leuk ding hoor zo'n iPad, lekker de hele dag gebruiksvriendelijk wifi-connecties opzetten en verbreken want met Android is dat verschrikkelijk.
Jammer dat je ook nog eens de aanschafprijs aan accessoires moet kapotslaan om dat ding enigszins bruikbaar te maken. Maar voor uiteindelijk 1000-1300 euro heb je dan ook wat.
Ipad gebruikers leven in 2012, waar zelfs de ontwikkelaar van Flash zegt dat Flash m niet gaat worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef Wrick het volgende:
iped gebruikers leven het jaar 0 toen flash nog niet ondersteund werd en multitasken alleen voor vrouwen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |