SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
ik ben niet somber te krijgen. morgen zie ik mijn geliefde weerquote:Op zondag 26 februari 2012 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Hoi FurdiBen jij ook vrolijk vandaag? Zelfs in het donker zie ik de zonneschijn
Ik heb dit weekend weinig liefde gevondenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben niet somber te krijgen. morgen zie ik mijn geliefde weer
Nu verwacht ik wel wat liefde terug natuurlijkquote:
betreft het nieuwe liefde?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend weinig liefde gevondenMaar heb al wel vast liefde over 2 weken geregeld
Emoties lopen hoog op.
Daar ga ik op dit moment niet vanuit. Maar tijdelijke liefde is ook liefdequote:
nakende liefdequote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef HappyBob het volgende:
Al zijn sommige vormen van liefde meer welkom dan andere ..
Aanbid je me?quote:
Hoeft nog niet eens.. gewoon sexy liefdequote:
Heb je nog geshopped?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toch grappig hoe je van het één op andere moment doodziek kan worden, en 24 uur later weer alsof er niks gebeurd is..
Dat is helemaal niet grappigquote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Toch grappig hoe je van het één op andere moment doodziek kan worden, en 24 uur later weer alsof er niks gebeurd is..
Nope. Gisteren direct naar huis en vandaag hele dag bedrust opgelegd gekregen van mezelf.quote:
Verstandig van jezelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nope. Gisteren direct naar huis en vandaag hele dag bedrust opgelegd gekregen van mezelf.
Stop dan ook met die illegale zooiquote:Op zondag 26 februari 2012 01:33 schreef Flippiee het volgende:
Potverdorie piratebay loopt te fucken
TPB is niet alleen maar voor 'illegaal vermaak'.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stop dan ook met die illegale zooiGewoon betalen voor je vermaak.
Slaap zacht, Furdi
ik geef al geld uit aan kleding voor vermaakquote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stop dan ook met die illegale zooiGewoon betalen voor je vermaak.
Slaap zacht, Furdi
As ifquote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
TPB is niet alleen maar voor 'illegaal vermaak'.
Dat is geen reden tot stelenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik geef al geld uit aan kleding voor vermaak
Die UIquote:Op zondag 26 februari 2012 11:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn maag knort als een pasgeboren biggetje.
Die schreeuwen en krijsen toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn maag knort als een pasgeboren biggetje.
Precies.quote:
Uien worden mooi geel als je er tijdens het bakken na een paar minuten een klein scheutje water aan toevoegt.quote:
Ik doe niet aan koken.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Uien worden mooi geel als je er tijdens het bakken na een paar minuten een klein scheutje water aan toevoegt.
Koken is leuk, met zijn tweeën. Simpel dingetje maken,quote:
Ik kon tot voor kort nog niet eens een eitje bakkenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Koken is leuk, met zijn tweeën. Simpel dingetje maken,. In je eentje koken is stom, voor jezelf koken is al helemaal stom.
.
Heb er ook persoonlijk niets mee eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 11:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het is een kwestie van ervaren. Iedereen kan koken, volg gewoon de stappen. Of je er gevoel voor hebt, dat is een tweede..
Hoezo niet voor lang?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als je net op jezelf gaat wonen dan wordt het leuk. Maar niet voor lang..
Dan ontdek je het makkelijke eten. Even iets in de magnetron of oven, of iets afhalen. En de afwas.. het liefst maak je niks meer vies om maar geen afwas te hoeven doen.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan ontdek je het makkelijke eten. Even iets in de magnetron of oven, of iets afhalen. En de afwas.. het liefst maak je niks meer vies om maar geen afwas te hoeven doen..
Ik help je welquote:Op zondag 26 februari 2012 12:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil weer een afwasmachine hebben, of iemand die me helpt met de afwas..
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Help je ook nog als Cosje met mij gaat
samenwonen?
Maar ik haat Will & Gracequote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar dat mag de pret niet drukken. Bij Will&Grace zingen en dansen ze er ook op los, en dat gaat goed.
Het is luchtig vermaak, en het ligt er allemaal te dik bovenop. Dat is juist de charme ervan.quote:
Sorryquote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef JanPiraat het volgende:
Walgelijk gezang van de buurjongende muren zijn niet dik genoeg
Nah heb er niks meequote:Op zondag 26 februari 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het is luchtig vermaak, en het ligt er allemaal te dik bovenop. Dat is juist de charme ervan.
tfw geen broertjes maar alleen 2 oudere zussen die je vervolgens op 5jarige leeftijd in een jurkje stoppen en opmakenquote:
alsof jedat erg vondquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
tfw geen broertjes maar alleen 2 oudere zussen die je vervolgens op 5jarige leeftijd in een jurkje stoppen en opmaken
PRECIES hetzelfde hierquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
tfw geen broertjes maar alleen 2 oudere zussen die je vervolgens op 5jarige leeftijd in een jurkje stoppen en opmaken
Foto's van het desbetreffende metroseksuele lekkernijtjequote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Beach het volgende:
“Thank You Justin”
You are always there to create music,
Even you are sometimes getting sick.
You are always there to make us smile,
Even sometimes, we make you cry.
You are always there to inspire people,
And always give your efforts double.
You are always there to make a change,
Even sometimes, there’s no exchange.
You are always there for the fans to say “I Love You”,
Even sometimes, we disappoint you.
You are always there to thank us,
Who should say that? It’s us.
If there’s an issue about you,
Some fans sometimes doubt you.
Sorry for everything we did wrong,
We will be here all along.
We have two words to say,
Before in bed, we lay.
Justin, this is for you,
That two words are “Thank You”.
Justin Bieber?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Foto's van het desbetreffende metroseksuele lekkernijtje![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
trolliebollieeeee, hoe is het met jouuuuuu?quote:
Wel goed, vanwaar de uitgerekte klanken?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
trolliebollieeeee, hoe is het met jouuuuuu?
omdaaaaaatquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wel goed, vanwaar de uitgerekte klanken?
Klinkt als slechte seks.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen idee eigenlijk, het moest gewoon even gebeuren.
umadquote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Met mij heb je nooit slechte seks. Alleen boze seks.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Beach het volgende:
Power Unlimited ben je 12Ik had abbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik las t eigenlijk bijna nooit.
![]()
Ik had het vroeger maar werd het zat en had het opgezegd. Toen werd ik jarig en kreeg ik opeens abbo van familie terwijl ik het niet meer echt leesquote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had abbo.Maar ik las t eigenlijk bijna nooit.
Handig, zo'n familie.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had het vroeger maar werd het zat en had het opgezegd. Toen werd ik jarig en kreeg ik opeens abbo van familie terwijl ik het niet meer echt lees
Ed.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik keek vroeger alleen naar de plaatjes![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Handig, zo'n familie.Ik las alleen spellen die me interesseerden (Zelda
) of als ik zat te schijten altijd die kutgrapje van Ed even bekijken.
Ik kijk altijd de filmpjes van de site, nooit de reguliere tv uitzendingen.quote:
Je hebt ook nooit seks met mij, dusquote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Soms keek ik 't weleens wanneer het op TV was, nu niet meer omdat ik erachter kwam dat ze console CoD-babbies zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de filmpjes van de site, nooit de reguliere tv uitzendingen.
Daar moeten we dan verandering in brengen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit seks met mij, dus
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Beach het volgende:
Power Unlimited ben je 12Jan zn zusje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom boze PI? Ik wil geen boze seks met jouquote:Op zondag 26 februari 2012 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar moeten we dan verandering in brengen.
Ik ben altijd boos.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom boze PI? Ik wil geen boze seks met jou
Jezus wat zeiken die vrouwen toch altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom boze PI? Ik wil geen boze seks met jou
Oké, sorry laat maarquote:Op zondag 26 februari 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben altijd boos.
Waarom vroeg je er dan om? [ afbeelding ]
Vrouwen = zeiken, duhquote:Op zondag 26 februari 2012 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jezus wat zeiken die vrouwen toch altijd.
Het is je vergeven hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, sorry laat maar
[..]
Vrouwen = zeiken, duh![]()
Sorry, ik snap dat je het heel druk hebt met jouw leven dat je geen tijd voor me hebtquote:Op zondag 26 februari 2012 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor.
Alleen moet je me niet om willekeurige seks vragen, daar kan ik niet tegen. [ afbeelding ]
Misschien van het weekend een keerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat je het heel druk hebt met jouw leven dat je geen tijd voor me hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb ook hoge piepstem hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
Nee klopt maar van de PU was keer DVDtje dat erbij zat en toen hoorde ik ed praten en was zijn heldenstatus voor mij en mn zusje voorbij
Arme Jan, weer geen booty.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien van het weekend een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa
Voor meer details dm/pm/facebook/fotoboek/whatsapp Klinker![]()
Doe eens niet zo lui en DM mij gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaa
Voor meer details dm/pm/facebook/fotoboek/whatsapp Klinker
Maar het is zo'n lang verhaalquote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui en DM mij gewoon
Dat verwachtte ik wel dat het leuk zou zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het is zo'n lang verhaal![]()
Samenvatting: het was geweldig
Ik ben gewoon luiquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik wel dat het leuk zou zijn
Maar DM gewoon een keer luilak
Dat verwachtte ik alquote:Op zondag 26 februari 2012 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui
Oké, dm je al zeikerd.
Doenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou net onder de douche gaan, maar badderen klinkt ook leuk.
stinkerdquote:Op zondag 26 februari 2012 14:32 schreef Trollscience het volgende:
Gadverdamme ik stink
Maar eens even in bad gaan dan.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:40 schreef Henkie94 het volgende:
Als je zelf ruikt dat je meurt, moet je wel heel erg stinken.
van wiequote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb nog wat geile picca's die NSFW zijn. Aanvragen kunnen in DM ok gr
Donequote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb nog wat geile picca's die NSFW zijn. Aanvragen kunnen in DM ok gr
En jij weet niet toevallig iemand?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan zoek je iemand die wel een bad heeft
Ja ikzelf maar ik ben illegaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jij weet niet toevallig iemand?
Illegaal?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja ikzelf maar ik ben illegaal.
De regelgeving is nooit 100% sluitend, er zijn uitzondering en grijze gebieden die niet nader verklaard worden. Daarnaast zal er vast enige jurisprudentie zijn over zo'n soort geval.quote:
Het mag toch als je geen aangifte doet ofzoiets?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De regelgeving is nooit 100% sluitend, er zijn uitzondering en grijze gebieden die niet nader verklaard worden. Daarnaast zal er vast enige jurisprudentie zijn over zo'n soort geval.
wat is die probleem? jellyous dat je geen homovriend hebt?quote:
boosheid detectedquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dit voor gekut afgelopen pagina's? Enkel eenwoordposts.
Ik zal jou eens een 2/10 geven!quote:
Haha een 2 voor Frans hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
grappemaker
[..]
Dan moet je eerst leraar Frans worden en mij een toets geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
boosheid detectedquote:Op zondag 26 februari 2012 17:32 schreef Trollscience het volgende:
Kill het topic maar met jullie ge-''G''
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dit voor gekut afgelopen pagina's? Enkel eenwoordposts.
Bioscoopquote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oké rustig aan.
Wat hebben jullie dit weekend gedaan?
This means warquote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk, welke film heb je gezien ?En heb je aankomende week ook vakantie?
Lijkt me niet veel aanquote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
This means war
Heb al vakantie gehad helaasZuiden he
Ohh, zegt me niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
This means war
Heb al vakantie gehad helaasZuiden he
Bij een vriend gezeten en wezen FOK!ken, allebei heel gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oké rustig aan.
Wat hebben jullie dit weekend gedaan?
lolwut, hoezo dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel aanwas het wat ? en ging je met PtR ?
Was ook een slechte film maar wel leuk om te zienquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel aanwas het wat ? en ging je met PtR ?
Maakt niet uit tochquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, zegt me niks.Goeie film?
En ohja, vergeten.
Klinkt als een goed weekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij een vriend gezeten en wezen FOK!ken, allebei heel gezellig.
Ah okéquote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee ff gekke vraag ertussen gooien toch, lekker gek
Zeker te weten, en nu het einde van de vakantie. Morgen alleen maar 2 uurtjes in de rechtszaal zitten en dan taart eten jwz mattieboysquote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
cc
[..]
Klinkt als een goed weekend.
Neen, als jij niet kan moet zij daar gewoon mee omgaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk nu is een vriendin van mij boos omdat ik niet kon meeten tijdens carnaval. Is dit terechte boosheid?
Wat een zeikwijfquote:Op zondag 26 februari 2012 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk nu is een vriendin van mij boos omdat ik niet kon meeten tijdens carnaval. Is dit terechte boosheid?
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, als jij niet kan moet zij daar gewoon mee omgaan.
Ze bleef echt de hele tijd doorzagen.quote:
Dan is zij gewoon dom bezig, jij hoeft je niet schuldig te voelenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ze bleef echt de hele tijd doorzagen.Ze wilde me zelfs op komen halen
..
Maar als ik niet mag, dan mag ik niet, toch? Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
EN nu negeert ze me al een week.
Beetje kortzichtig van haarquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ze bleef echt de hele tijd doorzagen.Ze wilde me zelfs op komen halen
..
Maar als ik niet mag, dan mag ik niet, toch? Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
EN nu negeert ze me al een week.
Ik voel me ook niet echt schuldig ofzo, voel me meer onbegrepen en onterecht zo behandeld.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan is zij gewoon dom bezig, jij hoeft je niet schuldig te voelen
Ja toch?quote:
Dan is ze gewoon dom.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
Als ze snapt waarom je niet kan dan lijkt het me raar ja.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
Als ze snapt waarom je niet kan dan lijkt het me raar ja.
rot op hier voor mongolen zoals jij zijn er andere slowchatsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
rot op hier voor mongolen zoals jij zijn er andere slowchats
volgens mij heb jij de afgelopen nachten lopen huilen, je droom die niet door ging, door getrollquote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
[..]
rot op hier voor mongolen zoals jij zijn er andere slowchats
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de afgelopen nachten lopen huilen, je droom die niet door ging, door getroll
Oh hai there.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee
Nectar is ok, beter dan je 'g'.
Beach is een huillie.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga maar weg dan.Beach heeft gesproken.
[..]
Hey man.Vuige lurker.
Getrolled worden is nooit leuk.quote:
Hihaohiohi.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Nectar het volgende:
oke allemaal (vriendloze) kneuzen hier, ik ga weer weg uit dit topic hahahaha
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef Nectar het volgende:
oke allemaal (vriendloze) kneuzen hier, ik ga weer weg uit dit topic hahahaha
SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OhSPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO LIEFJENSAnd when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:
stfu mijn zemmelfirefox kopieert http nietquote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha hoi
[..]
WHAHAHAHA DOET HET NIET HAAHAHAHw ollah tfoe
Ghehehequote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wjoo wat een bitchy smiley dat
zemmelzilla !!!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
stfu mijn zemmelfirefox kopieert http niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |