En een nieuw topic beste mensen !!!
Hierbij even het laatste overzicht voor alle duidelijkheid:
Nieuwe update:En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:
Zuid-Holland
SarnamiGFerry NLKaneelstokjeKingtoppieZuid Limburg
NyanZeeland
AppelsapNoord-Holland
Driver86AlexanderCPilesHeloefGelderland
BlijdoenerLot88Groningen
VaithFlevopolder:
SuncatcherUtrecht
FranknfurterBelangrijk! Voor iedereen: Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.
Grote wijziging: aangezien er een boel mensen waren die behoefte hadden aan de FB groep, heb ik er een nu in beheer met isdezenaamalbezet. Als je wilt toegevoegd worden, maak even een account aan (of gebruik je bestaande account) en stuur mij even een pm met de link ervan. Ik voeg je dan toe als vriend en zet je in de groep erbij.
Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor!
We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.
Maar waar gaan we heen? Utrecht is nu officieel geroepen. We gaan nu stemmen, en kijken of er meerdere mini- meets kunnen worden gehouden (Mocht dat nodig zijn), zodat iedereen de kans krijgt mee te doen!
Ideeën die al zijn geroepen:- Een café bezoeken met z'n allen!- Een rondleiding/ wandeling door Utrecht maken!- Lasergamen!- Naar de Mac!Bowlen (een stuk goedkoper dan lasergamen!)(
Kijk hier voor het Lasergamen!
Lasergamen gaat ¤17 per persoon kosten, maar het goede nieuws is dat we met bus 8 vanaf het CS Utrecht recht voor de lasergameshal stoppen.
Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst. Laat ook even je beschikbaarheid weten voor de komende periode (bijvoorbeeld de weekends, of doordeweeks 's avonds).We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!Poll: Wanneer kun je? •
Weekend 3-4 februari•
Weekend 10-11 februari•
Weekend 3-4 Maart•
Weekend 10-11 maart•
Weekend 17-18 maartTussenstand:Ook een poll maken? Klik hier[ Bericht 3% gewijzigd door Nyan op 28-02-2012 20:55:38 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.