quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Nyan het volgende:
Zoo daar gaan we weer, een nieuw deeltje! En ook nog eens gekoppeld! ''kijkt trots''
Waarom ook niet, leuke middagactiviteit. Kunnen we daarna altijd nog kijken of er mensen wat willen gaan eten of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef SarnamiG het volgende:
Ik heb ondertussen een nieuw ideetje voor de meeting. Ik heb namelijk een stadswandeling-route gevonden. Gewoon een beetje cultuur snuiven, i.p.v. alleen maar in een cafe hangen . Ben benieuwd of iemand dat wel of niet ziet zitten.
quote:
quote:
prima hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef SarnamiG het volgende:
Ik heb ondertussen een nieuw ideetje voor de meeting. Ik heb namelijk een stadswandeling-route gevonden. Gewoon een beetje cultuur snuiven, i.p.v. alleen maar in een cafe hangen . Ben benieuwd of iemand dat wel of niet ziet zitten.
Ik hou daar wel van.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef SarnamiG het volgende:
Vind ik inderdaad een goed plan! Een beetje kijkend naar een budget wel natuurlijk, sommige van ons zijn slechts armlastige studenten Maar lijkt me heel leuk om een vorkje te gaan prikken!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ook niet, leuke middagactiviteit. Kunnen we daarna altijd nog kijken of er mensen wat willen gaan eten of niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef appelsap het volgende:
Trots op je Nyan.
[..]
Ik hou daar wel van.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Piles het volgende:
Nou, alleen nog een datum en we zijn klaar
Nyans mystieke koppelacties, ongekend en ongehoord!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik iets gemist had..
2 uur!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef SarnamiG het volgende:
Het is een kant-en-klare-uit-printbaar documentje. Ik denk alleen dat 'ie te lang duurt, namelijk 2 uur ingeschat. Kan 'm wel inkorten denk ik, m.b.v. google maps
Ja tot nu toe hoor ik veel weekend! Sommigen van ons moeten echter wel vrij vragen, dus het zou bijvoorbeeld wel handig zijn om er over een week a twee weken een te plannen, dan kunnen er veel vrijvragen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Piles het volgende:
Nou, alleen nog een datum en we zijn klaar
haha jah en dan staat er bij zwaarte: lichtquote:
Truste!!!quote:
''Nyan koppelt''quote:
Woe, is misschien ook wel een beetje heavy, kunnen misschien een deel doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef SarnamiG het volgende:
[..]
haha jah en dan staat er bij zwaarte: licht
hierbij de link: http://www.yourwalk.nl/Route/Detail.aspx?routeId=50
Ik wil liever aan haar gekoppeld worden Nyan:quote:
En deze edit ik nietquote:
Inderdaad, we komen dan vast wel een leuke kroeg tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef appelsap het volgende:
Hm 5 km, dat valt toch wel mee?
Ach als we het zat zijn kunnen we altijd stoppen..
Jah dat moet wel kunnen denk ik. Hier en daar een bochtje eerder nemen . 5km duurt die toch dan,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef Nyan het volgende:
[..]
Woe, is misschien ook wel een beetje heavy, kunnen misschien een deel doen?
Dat doe ik toch ook, naast het feit dat ik je edit verraadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil liever aan haar gekoppeld worden Nyan:
[..]
En deze edit ik niet
Ik zeg teveel
Naar mij luistert ze nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook, naast het feit dat ik je edit verraad
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil liever aan haar gekoppeld worden Nyan:
[..]
En deze edit ik niet
Ik zeg teveel
Ik zal haar wel overtuigen haha Als ik topics kan koppelen, kan ik dat ookquote:
Net het ene weekend waarin ik wél plannen heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Nyan het volgende:
Wat dachten jullie om dit over een week in het weekend te plannen? Om eens te beginnen te gooien met datums...
Ik vind zo goed alles best. Ik ben zow makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Nyan het volgende:
Wat dachten jullie om dit over een week in het weekend te plannen? Om eens te beginnen te gooien met datums...
Idem, ik hoor het welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:37 schreef SarnamiG het volgende:
[..]
Ik vind zo goed alles best. Ik ben zow makkelijk
Dan ben ik iig wel aanwezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Nyan het volgende:
Het is maar eens een datum roepen hoor, Om inderdaad eens te kijken hoe het valt e.d.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:37 schreef appelsap het volgende:
[..]
Net het ene weekend waarin ik wél plannen heb.
Heb ik niet in de DM gezet omdat ik dacht: zooo snel zal die meet nog niet gepland worden.
Aankomend weekend heb ik avonddienstquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef Nyan het volgende:
[..]
Het is maar eens een datum roepen hoor, Om inderdaad eens te kijken hoe het valt e.d.
Ahh joh ff doorbijten hahahquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Aankomend weekend heb ik avonddienst
Zou overdag eventueel wel gaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:38 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Aankomend weekend heb ik avonddienst
Ik jou ook natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
En ik ben weer weg.. Film kijken met zusjes
Ik ga je missen boosblijdoener
En jou ook Nyan.
En *insert name* Ook natuurlijk
Horeca is altijd open, winkels interesseren me nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef SarnamiG het volgende:
Grote steden kennen ook koopzzondagen Hoeft niet perse een zaterdag te zijn toch?
Winkels hoeven niet persé open te zijn inderdaad, daar zullen we met zijn allen dan toch niet echt naar lopen te kijken denk ik. Maar inderdaad moet wel wat horeca open zijn, dat is de enigste vereiste, tenzij we natuurlijk een rondleiding doen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Horeca is altijd open, winkels interesseren me niet
owjha zo zit dat ook nog's. Ik wilde niet gaan shoppen ofzo. Maakte de denkwijze niet die jij wel maakte.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Horeca is altijd open, winkels interesseren me niet
nouwja die rondleiding, is eerder het passeren van gedenkwaardige monumenten, gebouwen of straten. Dus er hoeft niet perse iets open te zijn,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:42 schreef Nyan het volgende:
[..]
Winkels hoeven niet persé open te zijn inderdaad, daar zullen we met zijn allen dan toch niet echt naar lopen te kijken denk ik. Maar inderdaad moet wel wat horeca open zijn, dat is de enigste vereiste, tenzij we natuurlijk een rondleiding doen!
Dan ben ik jarig/open dagen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef Nyan het volgende:
Komend weekend zouden kunnen:
SarnamiG
Piles
Blijdoener
Komend weekend zouden niet kunnen:
Appelsap
Suncatcher
Misschien het weekend daarop ervanuitgaande dat iedereen wel doordeweekse verplichtingen heeft?
Dat is wel erg ver weg hoor En dan kan er vast ook iemand nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef appelsap het volgende:
Ik zeg: het weekend van 17/18 maart.
Ben ik het helaas toch wel mee eens. Als het goed gaat, kunnen er altijd meerdere meetings plaatsvinden, als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver weg hoor En dan kan er vast ook iemand niet
Woeps, de 17e ben ik zelf ook afwezig, dan heb ik een open dag op het programma staan....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef appelsap het volgende:
Ik zeg: het weekend van 17/18 maart.
Anders maken we gewoon een lijstje met data,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef appelsap het volgende:
Ik plan gewoon alvast de volgende meet.
Goed plan:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:48 schreef Blijdoener het volgende:
[..]
Anders maken we gewoon een lijstje met data,
en stemmen we wie wanneer kan.
Probleem met een poll is dat je maar 1 datum kan kiezen, dat werkt niet echtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Nyan het volgende:
[..]
Goed plan:
Wie kan er een poll maken eventueel?
Regel jij even wat, doen we gewoon komend weekendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:48 schreef appelsap het volgende:
Komend weekend, zaterdag of zondag trouwens? Misschien valt er nog wat te regelen.
Ik doe het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Nyan het volgende:
[..]
Goed plan:
Wie kan er een poll maken eventueel?
Komend weekend kan ik ook, dus op zich goed idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Regel jij even wat, doen we gewoon komend weekend
Wel zondag dan
Dit kunnen we erbij doen, dan is het ook leesbaar wie er wanneer beschikbaar is! goed idee !quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:56 schreef appelsap het volgende:
Februari is al bijna voorbij hoor!
Is dit niet handiger
Kopieren en aanvullen?
Zaterdag 3 maart:appelsap?
Zondag 4 maart: appelsap?
Zaterdag 10 maart:
Zondag 11 maart:
Zaterdag 17 maart: appelsap
Zondag 18 maart: appelsap
Kun je altijd t.z.t. laten weten natuurlijk Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef appelsap het volgende:
Komend weekend is voor mij nog niet duidelijk, vandaar het vraagteken. Maar uiteraard ga ik mijn best doen anders.
Welquote:Op zondag 26 februari 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Moet je invullen of je wel of niet kan op dit datum?
Okee.quote:
Nee he, niet weer Altijd verdwijnen mensen uit de lijst!! potver!quote:
Ze hoeft m ook helemaal niet te herhalen, als iedereen de laatste versie maar pakt. Wat nu dus al niet meer gebeurtquote:
Inderdaad. Ik ben nu al de weg kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hoeft m ook helemaal niet te herhalen, als iedereen de laatste versie maar pakt. Wat nu dus al niet meer gebeurt
Klopt deze lijst nu? Anders even aanvullen!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef Blijdoener het volgende:
Zaterdag 3 maart:
appelsap?
Blijdoener
Nyan
heloef
Piles?
Zondag 4 maart:
appelsap?
Blijdoener
Nyan
Piles
Zaterdag 10 maart:
Nyan
heloef
Piles
Zondag 11 maart:
Nyan
Piles
Zaterdag 17 maart:
appelsap
Blijdoener
heloef
Piles
Zondag 18 maart:
appelsap
Blijdoener
Piles
Truste!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:07 schreef Nyan het volgende:
Maar ik ga eens slapen... Tot morgen iedereen! truste !!
Truste! Iedereen bedankt voor alle goede ideeën en het enthousiasme tot nu toe!! Tot morgen!quote:
Schouderklopje voor jezelf!!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:09 schreef Nyan het volgende:
[..]
Truste! Iedereen bedankt voor alle goede ideeën en het enthousiasme tot nu toe!! Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |