Ben je nog steeds niet beter?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef borisz het volgende:
23u. Niet des zaterdags, maar ik ga.
Jawel, maar ik doe het even rustig aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet beter?
En ik ben alweer haske moe, abnormaal... al dagen
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Felagund het volgende:
Hier nog even de eerste aflevering van Forbrydelsen seizoen 2 voor het slapengaan.
Lekker 'uitslapen'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Zus heeft 2 uur vertraging.
Balen voor hen maar beter voor mij! Half 10 uit bed ipv half 8
Geen idee, ik hoor ook wel collega's erover...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:12 schreef MissHobje het volgende:
He bah Blueuzz das ook nie lekker.
door het weer ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij lijkt het een voordeel dat het maar 10 afleveringen/dagen zijn. Iets minder plottwist mag wel, maar seizoen 1 vond ik wel zeer verslavend. Als het maar in de buurt komt ben ik al blij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Vond seizoen 1 iets sterker.
Ik zal waarschijnlijk niet in slaap vallen voor 3.30u gezien ik vandaag om 12.45u wakker werd maar dan alsnog scheelt het altijd welquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor ook wel collega's erover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ja, vooral deel 2.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Uitzending van vnv was best leuk
quote:
Nou, 'Ik Vertrek' vond ik nog wel een leuk programma om te zien hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig kijk ik die nederlandse crap niet
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
(had ook gerookte palingfilet gehaald, zo, dat is duur zeg!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |