SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en niet te wassen (pas na een hele tijd) creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, omdat sommige merken enorm uitlopen, en qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een omslag/cuff wil maken).
Mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, ook niet één keer gewassen, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te "soaken" haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Even in een notendop wat jeans-informatie.
Projecten per 25-02-2012!
Ali_Ilegali - Edwin ED-67, Samurai S5000GX-K Wind, Momotaro X N&F, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz
Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX
BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Nudie Even Steven Dry Grey,
Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated
Bobr - ALD Prescott Broken Twill
Bokkepoot - Nudie Masa , ALD Prescott Broken Twill, Samurai S5000GX-M Water, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge.
Bokkepoots Broertje - Nudie Thin finn Dry Black Coated , Nudie Straight Sven Dry Black Selvage
Bokkepoots Broer - Levi 501 STF Indigo, Artist Denim
Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.
Cpt. - A.P.C. New Standard
DeGrote - Denham Skin VJS
don-diablo - Momotaro 0201, Nudie Average Joe Dry Red Selvage
DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's!
Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.
Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.
M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.
Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.
Nezhi - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.
Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated
SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.
Sinji - Samurai 710xx
T_Fluff - Edwin Nashville, ALD Frontier en Artist Denim
ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage
Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.
xSanjay - Nudie Thin Finn Dry Liquid Indigo, Naked & Famous Natural Indigo.
RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX
• Denim archive
• Denim care by indigofan
• Denim terminology by styleforum
• Getting the vintage look
• Superdenim encyclopedia by superfuture
• The denim design lab kit
• What is the difference between a $5 and a $500 pair of denim jeans?
Jean and Top Designers.
[ Bericht 0% gewijzigd door M1stral op 27-02-2012 19:24:21 ][b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Dat is meer een dubbelzinnige TTquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
40 oz.? Dat is een tapijt man..
Ik vind vanaf 13 oz tot 24 wel prettig, maar daar ligt voor mij voorlopig de grens
Everything for the fades..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef xSanjay het volgende:
Ik hoorde ook dat bij de 32 oz van N&F al meerdere haren zijn afgebrand en dat knieholtes aan het bloeden waren.
En Mistral, kun je me nu wel in OP zetten?
Yup, wel een dry liquid indigoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:51 schreef M1stral het volgende:
Jawel x Sanjay, wat had je ook alweer een TF Liquid Indigo en N&F SG Natural Indigo toch?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef BigSmurf het volgende:
Lekkere dubbelzinnige TT inderdaad.
Ja sorry, niet meer op gereageerd. De rise is hetzelfde volgens de measurements.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Had je mijn laatste post in vorig topic nog gezien
betreffende die GT?
Is niet helemaal fair om daar over te oordelen aangezien ik de weird Guy maar kort heb gepast en de GT al een tijdje niet meer aan heb gehad. De weird Guy zat voor m'n gevoel wat aansluitend waar m'n GT ruim bij de bovenbenen zit en ik veel ruimte over heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef BigSmurf het volgende:
Maar als je de WG en GT vergelijkt, zit er dan veel verschil in qua fit?
Second that. LVC 67 505 en Samurai S710XX graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef xSanjay het volgende:
En Mistral, kun je me nu wel in OP zetten?
Dat geeft in ieder geval een indicatie, thanks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is niet helemaal fair om daar over te oordelen aangezien ik de weird Guy maar kort heb gepast en de GT al een tijdje niet meer aan heb gehad. De weird Guy zat voor m'n gevoel wat aansluitend waar m'n GT ruim bij de bovenbenen zit en ik veel ruimte over heb.
Wat moeten we toch zonder jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef M1stral het volgende:
Bij Denham kan je ook je broeken laten repareren dmv darning.
dan pak je een naald en een tang en met wat werk dan heb je geen coinpocket meerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat moeten we toch zonder jou?
Waarom hebben alle beetje mooie dry GT's een selvage coinpocket? Zo zonde...
Kan er op zich vrij eenvoudig afgehaald worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ah joh, zo erg is dat toch ook weer nietquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jep, I know. Hebben alle Red Selvage versies eigenlijk zo'n coinpocket? Ik vind dat echt zonde namelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb zelf een AJ in red selvage zoals je weet.
Ja. Voor de rest gaat het faden wel, alleen het denim is niet zo sterk. Cuff is helemaal beschadigd ondanks dat die niet over de grond sleept.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jep, I know. Hebben alle Red Selvage versies eigenlijk zo'n coinpocket? Ik vind dat echt zonde namelijk.
Welke Grim Tim heb jij dan? Ik zou ook voor een lichte, zomerse prewash kunnen gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest gaat het faden wel, alleen het denim is niet zo sterk. Cuff is helemaal beschadigd ondanks dat die niet over de grond sleept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke Grim Tim heb jij dan? Ik zou ook voor een lichte, zomerse prewash kunnen gaan.Een pre wash. Is nu inmiddels een jaar of 3(?) oud geloof ik. (cold wash of iets dergelijks)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Mijn prewash heeft ook geen selvage, maar draag em al enige tijd niet om eerlijk te zijn. Maar selvage hoeft niet altijd. Het is wat je zoekt en hoeveel je er voor wilt betalen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef BigSmurf het volgende:
Ah ook een pre wash. Ik vind de Strikey Green Indigo wel een mooie zomerse wassing hebben. De 46 dips vind ik trouwens ook niet slecht, alleen denk ik dat die net als de DDO vrij traag gaat inbreken, en geen selvage.
Klopt wel, maar natuurlijk liever met dan zonder selvage. Eerst maar eens eentje passen binnenkort.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn prewash heeft ook geen selvage, maar draag em al enige tijd niet om eerlijk te zijn. Maar selvage hoeft niet altijd. Het is wat je zoekt en hoeveel je er voor wilt betalen.
Dat is waar. Ik had destijds een size up gedaan zodat ik meer ruimte had bij m'n benen (was noodzakelijk) daardoor nu teveel ruimte over. Mocht een GT niet willen zou je evt kunnen kijken voor een levi's '67 501. Soortgelijke fit van wat ik me herinner. Die hebben ook prewash met selvage heb ik wel eens gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt wel, maar natuurlijk liever met dan zonder selvage. Eerst maar eens eentje passen binnenkort.
Die combs.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
21 oz by naked and famous
[ afbeelding ]![]()
Mooie fit ook. Weird Guy elephant?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dacht dan ook aan elephant 1.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef bokkepoot het volgende:
Nee dat is een oude lichting 21 oz.. Maar wel weird guy
Levert een prima resultaat op iig. Ze hebben hoe dan ook een aantal broeken die prima faden. De natural indigo (geloof ik) is dan niet heel zwaar maar gaat vrij vlot. Ook leuk voor wanneer je iets snels zoekt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
Nee dit is nog ouder.. Das de eerste die ze gemaakt hebben geloof ik. Was met samenwerking met blue in green
Wat een broek manquote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Waarom pre-washquote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt wel, maar natuurlijk liever met dan zonder selvage. Eerst maar eens eentje passen binnenkort.
Nooit in die 2 jaarquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat een broek man! Weet je toevallig of/hoe vaak die hem gewassen heeft?
Gisteren ging ook een stukje in dit topic over crotch rips, even teruglezen anders. Laten maken kost over het algemeen niet al te veel, zelf doen als je het kan is altijd een optie natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 06:48 schreef Atta-boy het volgende:
Sick die N&F.
Er zit een crotch rip aan te komen bij m'n ps. Een gedeelte heeft alleen nog maar witte draadjes zitten en geen denim meer. Of noem je het dan al een crotch rip? Anyway, snel maar eens laten maken. Of is dat iets wat goed zelf te doen is?
Lijkt mijn broken twill welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ben niet de expert op het gebied van jeans, maar unsanforized betekent dat ze niet door een sanforized proces zijn gegaan waardoor ze meer krimpen dan andere jeans.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef infp2009 het volgende:
Ok, ik heb wat broeken opgemeten, en de fijnste broeken hebben deze maten:
Waist: 33
Front rise: 10
Back rise: 14,5
Thigh: 11
Knee: 7,7
Leg opening: 7,5 - 6,5
Inseam: 32
Nou zag ik bij TdN de Paul Rose slim heavy slubmaar omdat die unsanforized zijn weet ik niet wat ik het beste zou kunnen nemen -> 31 of 32?
http://www.blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?BPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7964001
Unsanforized - ze krimpen veelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben niet de expert op het gebied van jeans, maar unsanforized betekent dat ze niet door een sanforized proces zijn gegaan waardoor ze niet krimpen.
Dat zou toch betekenen dat je ze juist een maatje groter moet kopen en er dan mee in bad moet gaan zitten of gaan soaken?
* Size 32 (33" waist, 10" rise, 12" thigh, 8.7" knee, 34" inseam, 7.6" leg opening)quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef infp2009 het volgende:
Ok, ik heb wat broeken opgemeten, en de fijnste broeken hebben deze maten:
Waist: 33
Front rise: 10
Back rise: 14,5
Thigh: 11
Knee: 7,7
Leg opening: 7,5 - 6,5
Inseam: 32
Nou zag ik bij TdN de Paul Rose slim heavy slubmaar omdat die unsanforized zijn weet ik niet wat ik het beste zou kunnen nemen -> 31 of 32?
http://www.blueowl.us/scripts/psp/VB_Bridge3.dll?BPROG=\bin\shop.prodt.detail&SKU=7964001
haha ja ik had het verkeerd neergezet, ik bedoelde dat door de sanforized proces ze niet krimpenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Unsanforized - ze krimpen veel
Sanforized - ze krimpen amper
?
Thnx, ga ik doen de volgende keer!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gaat goed degrote
Gebruik tinypic met messageboard formaat
Haha nja meestal heb ik wel een vestje of blazer aan, anders in m'n eastpack die ik ook vaak meeheb :p.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef BigSmurf het volgende:
Gewoon alles? Sleutels, kauwgom, iPod, iPhone en portemonnee. Waar laat je dat anders allemaal?
Niets. Hooguit eens wat parkeergeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef xSanjay het volgende:
Vandaag maar weer eens m'n nudie aangedaan, blijven toch ook heerlijke broeken.
Wat doen jullie trouwens allemaal in de zakken van je jeans? In m'n dry nudie doe ik alleen m'n iPhone en in mijn N&F juist alleen m'n portemonnee in m'n backpocket.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
* Size 32 (33" waist, 10" rise, 12" thigh, 8.7" knee, 34" inseam, 7.6" leg opening)
Een size 32 lijkt me het handigst. Na de soak zal de waist naar ongeveer 32" gegaan zijn en de inseam naar 33". Thigh, knee en LO zullen ongeveer 0,25 - 0,5" krimpen. Van alles stretcht alleen de waist weer uit, waarschijnlijk terug naar de pre-soak measurements, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dan is ie post-soak: 32" waist, 9,5" rise, 11,75" thigh, 8,5" knee, 33" inseam, 7.4" leg opening
En met stretch: 33" waist, 9,5" rise, 11,75" thigh, 8,5" knee, 33" inseam, 7.4" leg opening
Dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niets. Hooguit eens wat parkeergeld.
Juist, daarom heb ik niks in m'n zakken en daarnaast vind ik het gewoon fijner wanneer ik er niks in heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dit keer alleen mijn wallet in mijn linkerbackpocket en hooguit een keukenrol papiertje in rechtbackpocket.
Sleutels, mobiel dit keer in mijn jas/jack wil namelijk mooie whiskers creëren
Betekent dit dat ze dan ver voorbij de pre-soak measurement (waist) stretchen? Ik ging uit van wat er op BlueOwl staat qua shrink en dan 1" stretch.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dit.
Even iets anders, betreffende maatvoering van Paul Rose denim. Ik zou de strakste fit post soak nemen die je kan krijgen. Slub betekent vaak loose weave denim, dit omdat de weft yarns onder verscheidene druk verwerkt worden. Met andere woorden, irregular weave, wat overeenkomstig is met een vintage look, is ook vaak een teken dat de yarns niet strak gespannen zijn (loom chatter). Slub dus.
Alleen mijn mobiel in de frontpocket van me nudie, dat is ook de enige broek waarbij ik dat lekker vind zitten. Waarschijnlijk door de grote, bij mijn andere jeans zijn de zakken veel kleiner. Komt denk ik doordat het een broek voor mannen is daar zijn de frontpockets meestal groter dan bij die voor vrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef xSanjay het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal in de zakken van je jeans? In m'n dry nudie doe ik alleen m'n iPhone en in mijn N&F juist alleen m'n portemonnee in m'n backpocket.
Loose weave denim stretcht makkelijker, wellicht niet meer dan tight weave denim, maar ik kan me zo voorstellen dat wanneer het makkelijk te stretchen is, doordat de weave losser is, je er uiteindelijk ook meer stretch uit kunt persen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Betekent dit dat ze dan ver voorbij de pre-soak measurement (waist) stretchen? Ik ging uit van wat er op BlueOwl staat qua shrink en dan 1" stretch.
En zelf blijft Brandon maar volhouden dat ze 'genoeg' leuke slim guys hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Oh zo, ja dat zal wel inderdaad. Maar een 31 lijkt me wat krap worden gezien z'n preferable measurements.
En de 2012 summer broekjes van N&F zijn bekend, en verbazend (not), vrijwel geen Slim Guys...
http://www.rawrdenim.com/(...)-summer-2012-styles/
Genoeg is relatief blijkt maar weer. Chinootje, 5 oz. modelletje en die Greencast, en dan hebben we het weer gehad!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En zelf blijft Brandon maar volhouden dat ze 'genoeg' leuke slim guys hebben.
Wow een 5 oz. denim , "lekker voor in de zomer"quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef BigSmurf het volgende:
Oh zo, ja dat zal wel inderdaad. Maar een 31 lijkt me wat krap worden gezien z'n preferable measurements.
En de 2012 summer broekjes van N&F zijn bekend, en verbazend (not), vrijwel geen Slim Guys...
http://www.rawrdenim.com/(...)-summer-2012-styles/
Sorry, was ik ff vergetenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:47 schreef BigSmurf het volgende:
Ziet er goed uit!
En kleiner uploaden kan op uploadplaatjes.nl, aangeven dat je 50 of 75% wil verkleinen.
[..]
Gisteren ging ook een stukje in dit topic over crotch rips, even teruglezen anders. Laten maken kost over het algemeen niet al te veel, zelf doen als je het kan is altijd een optie natuurlijk.
Ik begrijp ook niet dat elke keer wanneer je ze erop aanspreekt ze hetzelfde blijven zeggen. Ze hebben blijkbaar geen zin om slim guys te maken en vinden alleen die andere fits leuk. Ik wil er nog misschien nog wel een weird Guy bij, maar zou bij meer aanbod in slim guys misschien die meer overwegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Genoeg is relatief blijkt maar weer. Chinootje, 5 oz. modelletje en die Greencast, en dan hebben we het weer gehad!
Dat weet ik allemaal wel, maar toch zijn er genoeg mensen die graag iets van NF zouden willen hebben alleen geen aansprekende fit zien. Het hoeft niet in grote oplagen. Op is op en het zou weer extra verdiensten betekenen aangezien er niet zulke wezenlijke verschillen zullen bestaan in het productieproces.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef M1stral het volgende:
Ook al is er vraag naar de Slim Guy, ik denk gewoon niet dat het aantrekkelijk is voor N&F om die te produceren. De vraag naar Skinny en Weird Guy is immers veel groter en daar valt dan ook de winst te behalen.
Binnenkort maar weer eens een update posten betreffende die 0701. 0702 voorlopig nog niet, die moet ik eerst eens even temmen, haha.
Ik weet zo een man of 3. Genoeg om een keer een elephant 1 in slim Guy te maken. Gewoon omdat het kan en voor dezelfde prijs als de weird Guy versies.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef M1stral het volgende:
N&F is gewoon massaproductie hoor. Dus als ze een Slim Guy in een kleine oplage willen produceren gaat dat gewoon geld kosten. In tegenstelling tot de runs SG en WG's die ze doen. Er is gewoon onvoldoende animo voor om die kosten te rechtvaardigen.
Het is dan ook zo vervelend om momotaro te dragen ipv NF.quote:
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is dan ook zo vervelend om momotaro te dragen ipv NF.
Ik zou het idd ook vet vinden als ze wat meer met details zouden doen. De backpockets zijn vrij saai en eigenlijk hebben ze alleen wat met de backpatch en de knopen gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee
Ik zou zelf overigens niet snel meer voor een N&F gaan. Lack of details is de hoofdreden. Al zijn de fabrics vaak wel yum yum.
Heb 'm toegevoegd!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:10 schreef One_conundrum het volgende:
zonder foto schiet et niet op ej..
Ik kan helaas de foto niet zien, misschien omdat ik via m'n iPhone surf. Maar ik zou nog wel een denim shirt willen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef DeGrote het volgende:
Even een kleine interesse peiling....
Heeft er hier iemand interesse in mijn unwashed indigofera denim shirt?
Heb namelijk een leuk hemd van nudie lab kunnen scoren, deze is een stuk dikker dan het indigofera shirt. En twee unwashed denim shirts wordt een beetje veel van het goede...
Het shirt is pas 3x gedragen dus eigenlijk nog nieuw, en de maat is een S maar valt uit als een M.
Ik hoor het wel!
Betreft deze, kan eventueel eigen foto's maken op verzoek;
[ afbeelding ]
Hier een linkje http://www.cultizm.com/pr(...)-Shirt-Unwashed.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik kan helaas de foto niet zien, misschien omdat ik via m'n iPhone surf. Maar ik zou nog wel een denim shirt willen hebben.
Maar goed dan is het wel handig als ik weet hoe die eruit ziet en als ik weet wat je er ongeveer voor wil hebben.
Tof shirt, maar gezien de prijs denk ik dat ik hem toch maar voorbij laat schietenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Hier een linkje http://www.cultizm.com/pr(...)-Shirt-Unwashed.html
Pm maar even als je interesse hebt!
Ik weet dat g-star een tijdje terug kwam met de ARC line, dan heb je zeg maar dit http://score.nl/blog/post(...)r-Arc-pant-revolutie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:12 schreef Ben. het volgende:
Ik hou wel van gedraaide broekspijpen. Alleen heb ik deze weinig gezien in Nederland. Weet iemand waar deze veel te verkrijgen zijn?
Die bedoel ik idd! Thanks! Heb ook een G-Star spijkerbroek die gedraaid is, zitten zo fijn die dingen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik weet dat g-star een tijdje terug kwam met de ARC line, dan heb je zeg maar dit http://score.nl/blog/post(...)r-Arc-pant-revolutie.
Weet niet of dit is wat je bedoelde, anders gewoon ff G-star ARC googelen en dan zijn er meerde modellen te bestellen.
Afknippen en nieuwe zoom op laten zetten, indien gewenst met chainstitch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil een broek inkorten omdat hij in de uitverkoop alleen nog maar in een te grote lengte verkrijgbaar was. Maar nu zie ik dat er twee methoden zijn, eerste is de broek inkorten terwijl de originele zoom behouden blijft en inkorten door gewoon de broek af te knippen en er dan een nieuwe zoom op te maken. Welke methode is het handigst?
Bedankt, dan ga ik dat aan de kleermaker vragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef M1stral het volgende:
Afknippen en nieuwe zoom op laten zetten, indien gewenst met chainstitch.
Bij het behouden van de originele hem wordt er als het ware een stuk tussen de broekspijp uit gehaald. Met andere woorden, de leg opening/hem word afgeknipt en opnieuw aangehecht. Dit is niet mooi, zeker niet wanneer je wilt cuffen (de broekspijp omslaan).
Dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef MiguelSavantos het volgende:
l0l iedereen probeert zoveel mogelijk contrast te krijgen dat is t doel en dat komt met de tijd jongelui,
Ik ben iig zeer tevreden met m'n selvedge,gaat de goeie kant op imo.
Ik vind het er best prima uitzien. Niet teveel en niet te weinig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef MiguelSavantos het volgende:
l0l iedereen probeert zoveel mogelijk contrast te krijgen dat is t doel en dat komt met de tijd jongelui,
Ik ben iig zeer tevreden met m'n selvedge, gaat de goeie kant op imo.
Best mooie vintage fades...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef MiguelSavantos het volgende:
Ik ben iig zeer tevreden met m'n selvedge, gaat de goeie kant op imo.
Dan moet je ook met die APC aan op je knieën gaan en niet op blote knieën. Jij snapt er ook geen hout van he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Best mooie vintage fades...
Maar contrast komt niet met tijd. Het komt met veel wear en weinig wassen. High contrast fades ga je op die APC echt niet meer krijgen, al zal zou je God op je blote knieen smeken.
Wie zegt dat smeken wear geeft dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan moet je ook met die APC aan op je knieën gaan en niet op blote knieën. Jij snapt er ook geen hout van he.
Als je maar lang genoeg op je knieen blijft zitten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wie zegt dat smeken wear geeft dan?
Mister-know-it-all
Fades beginnen lekker door te komen. Hoeveel wear zit er nou in?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Gaijin het volgende:
ff een update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
assfade
[ afbeelding ]
Nice Gaijin! Hij begint idd al lekker te faden! En vanaf dit punt zal het wss alleen maar sneller gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Gaijin het volgende:
ff een update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
assfade
[ afbeelding ]
Haha, die van mij ziet er ongeveer hetzelfde uit en is ongeveer 6.5-7 maanden gedragen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Gaijin het volgende:
Heb hem sinds juli. Ik denk dat er nu ongeveer 5 maand echte wear inzit(of meer, ik heb het nou niet echt bijgehouden
).
Ik had ff een foto moeten maken van m'n SJDJ. 7-8 maanden wear en 1 wash. Had em vandaag sinds jaren weer een keer aan. Is m'n klusbroek geworden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Gaijin het volgende:
ff een update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
assfade
[ afbeelding ]
measurements?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:57 schreef DeGrote het volgende:
Iemand interesse in een nudie lab dry selvage shirt?
Is helemaal nieuw, maat M
Ding is gemaakt van 13,5 oz japanse selvage denim en heeft echt zilveren knopen.
Winkelprijs was 350 euro!
Gaat om Nudie Lab Neo Red Dry Selvage
Wil er 120 euro voor hebben....
Heb je trouwens pics?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:57 schreef DeGrote het volgende:
Iemand interesse in een nudie lab dry selvage shirt?
Is helemaal nieuw, maat M
Ding is gemaakt van 13,5 oz japanse selvage denim en heeft echt zilveren knopen.
Winkelprijs was 350 euro!
Gaat om Nudie Lab Neo Red Dry Selvage
Wil er 120 euro voor hebben....
Kan je niet alsnog een pic ervan makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had ff een foto moeten maken van m'n SJDJ. 7-8 maanden wear en 1 wash. Had em vandaag sinds jaren weer een keer aan. Is m'n klusbroek geworden.
Nu te donker en blijft bij m'n vriendin liggen. Morgen 'gewoon' weer m'n momotaro aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je niet alsnog een pic ervan maken
Ok dan houden we die nog te goed hehequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nu te donker en blijft bij m'n vriendin liggen. Morgen 'gewoon' weer m'n momotaro aan.
Ik zat er aan te denken om nog een 0201 te halen en ff snel wat in te dragen en stretchen en dan wél te soaken om de starch en alles eruit te krijgen.
De fit is gewoon erg nice, alleen is die verder niet in veel variaties beschikbaar. Ik heb dan toch dezelfde fit die ik erg fijn vind, welke verschilt door het soaken dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok dan houden we die nog te goed hehe
Hmm persoonlijk zou ik niet zo snel voor dezelfde broek gaan. Vooral als de broek nog niet jaren is gedragen
Wil je niet liever een andere momotaro dan de 0201
Zolang dat niet langer als een half jaar gaat duren.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
+1 Dit is gewoon de beste optie voor je Don
Lekker in de blubber stampen met een broek van 250 euro.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zolang dat niet langer als een half jaar gaat duren.Ik denk dat ik m'n momotaro meeneem naar lowlands.
Daarna misschien dus voor het eerst wassen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lekker in de blubber stampen met een broek van 250 euro.
Gaat best aardig. Nog lekker doorraggen tot 1-1-2013.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef M1stral het volgende:
Vanochtend even wat shots genomen, is wellicht nog niet heel goed te zien, maar whiskers beginnen al te faden. Altijd moeilijk vast te leggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de late reactie, weekendje weg geweest...quote:
Het begint wel nu te komenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef M1stral het volgende:
Vanochtend even wat shots genomen, is wellicht nog niet heel goed te zien, maar whiskers beginnen al te faden. Altijd moeilijk vast te leggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, weekendje weg geweest...
Bij deze de maten vh nudie lab shirt:
oksel tot oksel 52 cm
omtrek buik 96 cm
Moet ik thuis even opmeten, zal het vanavond doorgeven!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dankjewel
En de lengte? Van je schouders tot de onderkant?
dat vraag ik me ook wel af!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Ditty het volgende:
Weer even een vraag, om me broek weer een beetje op te frissen kan ik hem dan het beste in de vriezer stoppen, een nachtje buiten laten hangen of maakt het niks uit? Ik moest vandaag helaas het rook hok in en nu stinkt hij dus nogal naar rook
Heb het even opgemeten, zijkant van schouder tot onder is ong. 66,5cmquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dankjewel
En de lengte? Van je schouders tot de onderkant?
Je wilt iig voorkomen dat ie natregent terwijl ie een nacht buiten hangt. Mist is daarentegen ideaalquote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Ditty het volgende:
Weer even een vraag, om me broek weer een beetje op te frissen kan ik hem dan het beste in de vriezer stoppen, een nachtje buiten laten hangen of maakt het niks uit? Ik moest vandaag helaas het rook hok in en nu stinkt hij dus nogal naar rook
Bedankt voor de tip, helaas is het niet echt mistigquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je wilt iig voorkomen dat ie natregent terwijl ie een nacht buiten hangt. Mist is daarentegen ideaal
2 dagen hangen of dragen buitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:22 schreef Ditty het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, helaas is het niet echt mistigde rooklucht is er nog niet helemaal uit, vanavond met douchen maar een beetje proberen te stomen en nog maar een nachtje voor het raam en anders wordt het toch de vriezer
Ik niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Meer sporten om dat bier te compenseren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd wat aan kom en ik ben bang dat mijn sams binnenkort niet meer passen![]()
hopen dat ie het lang genoeg vol houd om mooi resultaat te krijgen.
Ik heb een soort van dwangneurose, wat jeans aangaat. Beetje zoals die mensen van "Mijn leven in puin", maar dan denimgerelateerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef BigSmurf het volgende:
Niet doen joh, zonde van je 0701 en 0702.
Dus over een paar jaar zien we jou in "Help, mijn man heeft een hobby!", waarbij je een complete garage vol met gedragen en ongedragen Japanse denim hebt en je vrouw geen boodschappen kan doen omdat jij de laatste 250 euro uitgegeven hebt aan een Momotaro 0703?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb een soort van dwangneurose, wat jeans aangaat. Beetje zoals die mensen van "Mijn leven in puin", maar dan denimgerelateerd
Denim, maar welke?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:38 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn loon is voor de verandering eens op tijd gestort..
3x raden wat ik ga halen
Jup, Cotton Candyquote:
quote:
En terugquote:
Grrr, heb ik weer te weinig gevraagd?!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Voor dat prijsje kan ik hem niet laten liggen
Dat is wat overdreven na 280 dagen, maar als je twijfelt kun je eerst lichtere methoden proberen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom..Wassen krijg je meestal dikke spijt van
ziet er goed uit, mooie kleur ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:31 schreef RinkeNL het volgende:
Fitpics, Samurai 710 maat 34:
[ afbeelding ]
Indigo laat zich niet vasthouden, en is ook niet in water oplosbaar. Indigo krijgt een kleur omdat de dye oxideert. Alle broodje aap verhalen betreffende azijn en dergelijke kunnen dus gewoon rechtstreeks verbannen worden, ditzelfde dus met zout/zoet water.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:14 schreef leppeh het volgende:
Het zoute water zorgt er voor dat de indigo beter vasthoudt, heb ik me laten vertellen. Hierdoor krijg je dus een groter contrast dan je met een machinewas zou krijgen.
Die is zeker mooi geworden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wat m1stral zegt, Ik gebruik alleen azijn bij kleding die je voor het eerst was voor kleur behoud
Dan doe ik dat automatisch eigenlijk ook bij soaken hehe
Seasoak is gewoon fun om te doen, contrast komt er idd beter uit
Zie hier nog mijn 6mnd edwin incl seasoak
http://s1238.photobucket.com/albums/ff483/Ali_Ilegali/
Iemand anders die het aangenomen heeft?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef bokkepoot het volgende:
En dan krijg je te horen dat net nadat je vertrok van huis een pakketje is aangeleverd..En ook nog dat je pas weer maandagavond thuis komt
Zekers...Die van mij wast mijn broeken ook al niet meer "want dat doe hij al zelf"quote:
Ze weet hier gewoon welke ze mag wassen en welke niet. Vaak genoeg kom ik thuis en dan is het "Ik heb je broeken heel de dag laten luchten buiten, goed?". "Prima!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zekers...Die van mij wast mijn broeken ook al niet meer "want dat doe hij al zelf"_O_
Had je net PM gestuurd, maar je moeder heeft hem dus ontvangen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef bokkepoot het volgende:
En dan krijg je te horen dat net nadat je vertrok van huis een pakketje is aangeleverd..En ook nog dat je pas weer maandagavond thuis komt
Thanks, beetje eind zomer doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:48 schreef Ditty het volgende:
[..]
Die is zeker mooi geworden!misschien dat ik dat ook wel ga doen in de zomer. Met meer contrast wordt hij alleen maar mooier denk ik.
Thanks is fun to doquote:
Ik zou ook graag een sea soak doen met m'n momo. Vond het afgelopen vakantie veel te vroeg voor en wil eerst een nieuwe hebben voordat ik het doe. Als ik dit jaar met vakantie ga doe ik het misschien wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Thanks, beetje eind zomer doenwanneer je er ook lekker in hebt gezweet
[..]
Thanks is fun to do
Met dat zweten zal ie niet heel fris meer blijven. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden... En anders, lekker stinken is niet vies tochquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Thanks, beetje eind zomer doenwanneer je er ook lekker in hebt gezweet
Je broek gaat niet heel snel stinken door zweet, maar als het gebeurt, wat met de Nederlandse benauwde zomers tot de mogelijkheden behoort, dan gewoon een nachtje in de vriezert en de geurtjes zijn weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:53 schreef Ditty het volgende:
[..]
Met dat zweten zal ie niet heel fris meer blijven. Ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden... En anders, lekker stinken is niet vies toch
Ik had het vernomen, maar ben totaal niet in de gelegenheid om een dag naar Amsterdam te gaan om even te kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:24 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de mensen in de buurt van Amsterdam: er schijnen momo's te liggen bij de TdN outlet voor cheap. Zijn waarschijnlijk niet de beste modellen maar toch nice voor dat geld.
Zal eens tijd worden zeg...quote:
Het is de klusbroek geworden idd. Draag em echt nooit meer, maar voor zulke momenten wel ff een uitkomst. (ondanks de semi crotchrip.)quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef xSanjay het volgende:
Lekker don! Tegenwoordig dus in gebruik als werkbroek?
Lekker trouwens dit weertje, kan niet wachten tot dat ik weer dagelijks een shirtje aan kan met een paar jeans eronder
Dat doe ik nu gewoon al hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:54 schreef xSanjay het volgende:
Lekker trouwens dit weertje, kan niet wachten tot dat ik weer dagelijks een shirtje aan kan met een paar jeans eronder
Verkeerde moment manquote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice klusbroek Don![]()
Hmm zit er aan te denken om mijn Samurai wind-element te verkopen![]()
In roulatie draag ik haar niet eens. Redcloud wel
Iemand interesse er in?
http://translate.googleus(...)EHFEAqrBRHUUubsj1rdw
Als je m'n maat had gehad, dan had ik ja gezegd. Maar jij hebt iets van 30 (geloof ik) en ik 32.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice klusbroek Don![]()
Hmm zit er aan te denken om mijn Samurai wind-element te verkopen![]()
In roulatie draag ik haar niet eens. Redcloud wel
Iemand interesse er in?
http://translate.googleus(...)EHFEAqrBRHUUubsj1rdw
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Verkeerde moment man
MwahahahJa, je had net een aankoop gedaan
Hahaha nee ik heb 32quote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je m'n maat had gehad, dan had ik ja gezegd. Maar jij hebt iets van 30 (geloof ik) en ik 32.
Volgens de webshop van BIG komen de maten vrijwel overeen met de 0201, en laat ik daar nou ook net een 31 van hebben.quote:
Ik zeg doen. Buitenkansje voor zoiets gaafs.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens de webshop van BIG komen de maten vrijwel overeen met de 0201, en laat ik daar nou ook net een 31 van hebben.
Zij is gesoakt 2x dacht ik, verder niet gedragen je ziet nauwelijks iets.quote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens de webshop van BIG komen de maten vrijwel overeen met de 0201, en laat ik daar nou ook net een 31 van hebben.
Sizing is vrijwel perfect, iets lagere backrise m'n Momo en verder allemaal vrijwel hetzelfde. Alleen de leg opening is wat wijder en voor het mooie net te groot.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zij is gesoakt 2x dacht ik, verder niet gedragen je ziet nauwelijks iets.
Waist: 41cm
F-rise: 26.5cm
B-rise: 36cm
Inseam: 92cm
Leg-op: 21.5cm
Thigh: 30cm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ie nog veel stretchen in de waist?Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Ik ben ook net thuisgeweest. Hij zit bij de schouders wel goed alleen is de middel iets te groot.. Maar hij is wel heerlijk stug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Sizing is vrijwel perfect, iets lagere backrise m'n Momo en verder allemaal vrijwel hetzelfde. Alleen de leg opening is wat wijder en voor het mooie net te groot.Nice bok, je kan ook nog altijd open dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat ie nog veel stretchen in de waist?
[..]
Nice!![]()
Stretchen gok ik wel op jaBok weet het vast beter want hij draagt de water-element
Is denk ook al gestretcht omdat ik hem na soak aan heb gehad. Niet meer dan 5x ofzoWe fear that which we cannot see
M'n Momo is 42 cm, vandaar dat ik het vraag. Die is vrijwel perfect. Dus als ie maximaal een halve inch nog stretcht is het goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice bok, je kan ook nog altijd open dragen
Stretchen gok ik wel op jaBok weet het vast beter want hij draagt de water-element
Is denk ook al gestretcht omdat ik hem na soak aan heb gehad. Niet meer dan 5x ofzo
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef bokkepoot het volgende:
Danku en qua rek viel die van mij erg mee.. Ali had het grootste gedeelte er al uit getrokken.
Dat was ook een size 29quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M'n Momo is 42 cm, vandaar dat ik het vraag. Die is vrijwel perfect. Dus als ie maximaal een halve inch nog stretcht is het goed.
Dan de hamvraag: Moet ie kosten?
Gewoon kopen die hap en indien die je te groot is/wordt neem ik bij deze een optie op de broek.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M'n Momo is 42 cm, vandaar dat ik het vraag. Die is vrijwel perfect. Dus als ie maximaal een halve inch nog stretcht is het goed.
Dan de hamvraag: Moet ie kosten?
Paar keer in de week opdrukken is nog nooit iemand minder van gewordenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Achja een mooie motivatie om meer massa te kweken
Dat wordt een mooie aankoop en moeilijk rouleren tussen de broeken.quote:
Sowieso van wat ik heb gezien fade Samurai vlot. Ik denk toch dat ik er een momo bij zou willen en evt een NF en dan ben ik voorzien voor weer een jaar en meer.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
Samurai blijft nice.. De vertical falling is geniaal op mijn huidige paar
Twee broeken op dit moment aangezien ik het overdag weinig kan dragen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is voorzien? Ik heb nog dikke waslijsten maar heb momenteel genoeg.
Ik ga maar niet beginnen over wishlists. Dan blijf ik bezig. Zoveel moois immers.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef M1stral het volgende:
Er staan alleen nog Sams op mijn wishlist.. En eventueel een GTB.
Ik ook niet. Maar een paar Sams zou ik gewoon echt nog wel willen hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga maar niet beginnen over wishlists. Dan blijf ik bezig. Zoveel moois immers.
Idem hier. Misschien wanneer ik weer naar nyc ga dat ik iets meeneem uit big. Duurt nog wel ff though.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar een paar Sams zou ik gewoon echt nog wel willen hebben.
Maar je portemonnee niet en dan is het keuzes maken.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef bokkepoot het volgende:
Als ik bij BIG zou moeten kiezen denk ik dat ik een hele dag nodig heb en dan nog met teveel de deur uitwil
Nice! Mooi shirt man :-Dquote:Op zondag 11 maart 2012 17:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Ik ben ook net thuisgeweest. Hij zit bij de schouders wel goed alleen is de middel iets te groot.. Maar hij is wel heerlijk stug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet ik het ook helemaal niet doen, maar het is zo tempting (quote:Op zondag 11 maart 2012 19:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie aankoop en moeilijk rouleren tussen de broeken.
Je bent student of niet hequote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar je portemonnee niet en dan is het keuzes maken.
Tering, die zijn lelijk zeg.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef BigSmurf het volgende:
Even wat Samurai madness trouwens tussendoor.![]()
[ afbeelding ]
nice! veel plezier er mee en update pics plaatsen he :pquote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik ga hem gewoon houden.. De laatste tijd word ik alleen maar dikker dus desnoods is het een grow-to-fit![]()
![]()
En hij is inderdaad echt stug.. Ik gaf hem persoonlijk lichter verwacht maar dit is alleen maar beterDankuwel voor de deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |