Vivienne van den Assemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Viviënne (?, zij deed backstageverslag bij NSF) zou dit programma vast ook leuk kunnen presenteren
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh ja, zij is ook een goede ja. Tenminste niet zo overdreven als Katja. Kan ook niet bijna
Zullen we het niet doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwens
Ja, zelfs Yo zou er beter bij passen en Katja dan naar het stedenspelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwens
Maar geloof niet dat ze nog Yo nog met Palingen laten werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, zelfs Yo zou er beter bij passen en Katja dan naar het stedenspel
Daar lijkt het wel op ja, maar waaromquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef MilaNL het volgende:
Mag Katja ineens de taal niet meer zeggen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat ze nog Yo nog met Palingen laten werken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |