Heeft een mooie overdekt winkelcentrumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Veenendaal is bijna een stad jonge.
Ik ben juist onder de indruk van Showtime, hij heeft laten zien dat hij snel bijleerde en om kan gaan met verschillende stijlen plus een actieve en gevaarlijke guard heeft.. en dat zie ik altijd graag!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef vivelafete het volgende:
Mijn lijstje:
- Jlau (twijfel erg, maar ben niet erg onder de indruk van Pettis in z'n laatste 2 fights)
Ik heb net Chinees op, telt dat ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef roepdeman het volgende:
Wie heeft alvast sushi besteld voor vanavond?
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat Rogan weer een harde lat krijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef McNulty het volgende:
Kongo zou trouwens een goede bodybuilder kunnen zijn. Hij heeft zeker de genetics ervoor.
Hier komt zo de spinazie op tafel, net als bij Popeyequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees op, telt dat ook
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben juist onder de indruk van Showtime, hij heeft laten zien dat hij snel bijleerde en om kan gaan met verschillende stijlen plus een actieve en gevaarlijke guard heeft.. en dat zie ik altijd graag!
Ik zie dat er wat meer Bendo backers zijntoch.. toch.. weer twijfelen we aan Edgar
Ik roep allanger dat Bendo LW champ word, dus ik blijf achter hem staan..
Bendo via sub!
Het is geen doen om tegen Edgar te vechten. Hij blijft komen ook al is hij 3 x verslagen. Edgar will pick him apart, piece by piece.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:04 schreef Sinji het volgende:
Daarom wordt het ook een sub van Bendo
7 mooie gevechten voor de boeg, het kan slechter idd!quote:
Nou...vooruit dan maar, met de weigh ins achter de rug begrijp ik dat je moet etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik verwacht niet Edgar in elkaar gestompt gaat worden maar Benson heeft zeker de skills om van hem te winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het is geen doen om tegen Edgar te vechten. Hij blijft komen ook al is hij 3 x verslagen. Edgar will pick him apart, piece by piece.
J.Lo is echt niet over hyped 7 bonussen gehaald in zijn laatste 8 potten dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Fenomeno het volgende:
Frankie Edgar vs. Ben Henderson
Edgar is op het moment gewoon a cut above the rest, veel te snel, ook voor Bendo, die minder power en een mindere boxing heeft dan Maynard imo, Edgar by UD
Ryan Bader vs. Quinton "Rampage" Jackson
Moeilijke, stylewise een vreselijk matchup voor Bader, waardoor ik toch 'veilig' voor Rampage ga, zijn TDD is goed genoeg denk ik om Bader's shots the stoppen, en staand is Bader niet de beste.
Cheick Kongo vs. Mark Hunt
Ook een moeilijke, als Kongo dom vecht kan Hunt wel eens een bomb landen, maar ik denk dat Kongo in de wrestlemode gaat net als tegen Mitrione.
Yoshihiro Akiyama vs. Jake Shields
Shields by human blanket
Tim Boetsch vs. Yushin Okami
Thunder is echt een klasse te hoog voor Boetsch, Yushin by whatever the fuck he wants.
Hatsu Hioki vs. Bart Palaszewski
Als dit gevecht in de US was geweest was ik voor Palaszewski gegaan, maar zonder lange reis voor Hioki met jetlag etc. denk ik dat hij Bart wel aankan.
Joe Lauzon vs. Anthony Pettis
Lauzon is overhyped na zijn overwinning op de als een debiel inkomende Guillard, Pettis by UD.
Zeg toch ook niet dat hij saai is, zeg alleen dat mensen denken dat hij beter is dan hij eigenlijk is na zijn vroege sub tegen Melvin die als een debiel in kwam vliegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
J.Lo is echt niet over hyped 7 bonussen gehaald in zijn laatste 8 potten dat zegt genoeg.
Nee niet gestompt, maar misschien gewrestlefucked. Maar gaat niet gebeuren, Edgar is inderdaad op een ander level dan de rest en dus ook Bendo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik verwacht niet Edgar in elkaar gestompt gaat worden maar Benson heeft zeker de skills om van hem te winnen.
Pettis is anders ook behoorlijk overhyped door zijn lucky wonderkick tegen Bendo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat hij saai is, zeg alleen dat mensen denken dat hij beter is dan hij eigenlijk is na zijn vroege sub tegen Melvin die als een debiel in kwam vliegen.
Eensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pettis is anders ook behoorlijk overhyped door zijn lucky wonderkick tegen Bendo.
Kid roeleert! Kid wordt een beetje onderschat inderdaad!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pettis is anders ook behoorlijk overhyped door zijn lucky wonderkick tegen Bendo.
Trouwens hoop ik dat Kid zijn oude niveau gaat evenaren. The good old days..
Same herequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Say whut?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Mwah.. JLO is echt wel legit. Zijn upset destijds tegen Leben was ook awesome sauce!!
Ik heb gewoon het idee dat Benson op de een of andere manier toch controle gaat krijgen over Edgar, net zoals in zijn gevecht met Clay.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Nee niet gestompt, maar misschien gewrestlefucked. Maar gaat niet gebeuren, Edgar is inderdaad op een ander level dan de rest en dus ook Bendo.
Edgar >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Clay 'lay n pray' Guidaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat Benson op de een of andere manier toch controle gaat krijgen over Edgar, net zoals in zijn gevecht met Clay.
Dit tot de macht 2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Edgar >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Clay 'lay n pray' Guida
Pulver uiteraardquote:
Deze manquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb me trouwens weer lekker laten meeslepen op Unibet
10 euro op Tamaru en Palaszewski omdat ze een kans hebben op de upset
10 op een W voor Bader omdat hij Rampage met pension gaat worstelen
10 op een W via decision voor Bader omdat hij Rampage met pension gaat worstelen
10 op Benson by decision
15 op JLO vs. Pettis going the distance
15 op Kongo by KO omdat ik dit niet naar een decision zie gaan
20 op Mitsuoka omdat ik denk dat hij Gomi gewoon even doodleuk zal submitten
Johan Haasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar is die halve zool eigenlijk gebleven die elk event 2000 - 3000 euro op het spel zette
Johan Haas? Al lang niet gezien..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar is die halve zool eigenlijk gebleven die elk event 2000 euro op het spel zette
Dit dus, Hunt incasseert als een dinosaurus. Ik zie dit gaan voor Hunt met KO of voor Kongo met UD of sub (al zie ik dit niet zo snel gebeuren)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Johan Haas? Al lang niet gezien..
En je Kongo bet.. denk dat je TKO bedoeld? Als je al voor de KO gaat in die match ga dan voor Hunt
Ook iemand met 5k op Guillard tegen Lauzon toen geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Op sherdog zie je ook altijd zulke leuke bets.. 7000$ op Mayhem to win tegen Bisping
Ik ook, gelukkig geen 7kquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had toen ook geld op Mayhem
Mayhem met z'n retard striking
Ik zit ook te kijken nu naar Pawn Stars, wtf is dat opeens met de overvloed met pawn shop shows, auction en die container koop shizzle op tvquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Heeft zeker zijn pc naar de pawn shop moeten brengen
Package deal van de Amerikaanse omroepenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken nu naar Pawn Stars, wtf is dat opeens met de overvloed met pawn shop shows, auction en die container koop shizzle opeens op de tv
21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Ben echt stoked... hoe laat begint dit nu in NL tijd?
4.00 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Heh, Is dat zijn vrouw? Waar is die trailertrash vriendin geblevenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.ufc.com/media/frankie-fox-commercial
Ik ben ook hyped al is het om de namen die er vannacht in de Octagon staan maar ik voorzie
ook een shitload aan decisions
This is JAPAN!!! In m'n hoofd zijn footstomps to the head vandaag legaal. Gaan we beginnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.ufc.com/media/frankie-fox-commercial
Ik ben ook hyped al is het om de namen die er vannacht in de Octagon staan maar ik voorzie
ook een shitload aan decisions
Joh.. enige commercial je zijn vrouw kan gebruiken is voor een nieuwe the real world of die andere zooi met die snookiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef McNulty het volgende:
Dope commercial. Ze hebben wel zijn echte vrouw aan de kant geschoven voor een lekker model.
Jersey Shore fistpumpingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.. enige commercial je zijn vrouw kan gebruiken is voor een nieuwe the real world of die andere zooi met die snooki
quote:It looks like Vagner Rocha’s knockout loss to Jonathan Brookins earlier this month at UFC on Fuel 1 was enough to convince the UFC’s brass the 7-3 lightweight was no longer an asset to the organization, cutting him from the roster as a result. The defeat dropped his record inside the Octagon to 1-2, though in fairness to Rocha he made his debut against Donald Cerrone on short notice and went the distance.
Rocha’s release was first reported by TATAME where he said his next move will be to rest for a bit after an extended training period due to a previous bout being cancelled prior to him facing Brookins.
The BJJ blackbelt started his career off with five straight wins having since alternated between success/defeat in each of his subsequent outings. His lone UFC win came against Cody McKenzie who he submitted in the second round of their rumble with a Rear-Naked Choke.
Ik zie geen fights op facebook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!
quote:
Zo dan! Gelijk maar even opzetten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!
Thanks! (Zag ook net dat dit in het oude topic voorbij kwam.)quote:
Haal die grijns is lekker van je trollface af. Anders krijg je een ban voor het verstrekken van valse MMA informatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UFC.TV MOTHERFUCKER HAVE YOU HEARD OF IT? (Daar heb je een countdown timer)
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Jajong het volgende:
Teringlijer Geo ik zag je comment van 21:15 Facebook fights op mn telefoon en ben toen naar huis gesjeesd. Vieze rat.
Ah helemaal vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou dan maar even kickboksen op Eurosport kijken.
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampagequote:
Dit gevecht van Londt is wel heel triest, wat een tegenstander kreeg hij zeg... Wat een loser die Duitser, omgekocht of gewoon laf...quote:
gast, echt,waar zit je met je gedachtequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht even dat ik Jon Jones in de ring zag... maar is die kickboxerhij heeft er wel wat weg van.. beetje wat je zou krijgen als Spong en Jones een manlovechild zouden krijgen..
Dat dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampage
UFC.TV MOTHERFUCKER HAVE YOU HEARD OF IT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij nou een harde lat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef THEFXR het volgende:
rampage heeft zin in bader!
.[ afbeelding ]
Page heeft geen motivatie meer en Braader moet winnen. 1 + 1=2. Tevens laatste partij van Page.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampage
Is stoked het nieuwe pumped?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Nee, pumped is het nieuwe stoked.quote:
Dno maar Dana tweette 10 minuten geleden dat ´t over 10 minute zou beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
"This video will be available on Saturday, Febryary 25, 2012 at 8.00 PM"
Zegt facebook, wat dus pas over een half uur is zoals ik zei om 02.00 .. of het is aangepast?
Ed Soares deed dat ook altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 01:43 schreef Jajong het volgende:
Haha ik spreek redelijk Japans en die chick vertaalt 't niet helemaal letterlijk.
Ze vroeg 'm hij in de eerste ronde al de opening zag voor die rechter. En hij zei: "Ja, die was er". En dat vertaalde ze als dat ie vet blij ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ed Soares deed dat ook altijdbeetje mooier maken e.d.
Vreemdquote:Op zondag 26 februari 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet me steeds denken aan Real Steel.
En het is daar 10 uur 's ochtends hequote:
Zou hij weten dat hij zich de Goddelijke Wind noemt...quote:Op zondag 26 februari 2012 02:08 schreef Sinji het volgende:
Zijn nick is dus Kamikaze?
Ironisch als je vecht in Japan tegen een Japanner
Jonge, iedereen die Dragonball Z en Naruto heeft gezien weet ditquote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jajong stop met trollen jonge, beetje google translator in een tab hebben staan en dan opscheppen dat je japaneezi spreekt
Haha haterquote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jajong stop met trollen jonge, beetje google translate in een tab hebben staan en dan opscheppen dat je japaneezi spreekt
ガードを渡す必要はありませんquote:Op zondag 26 februari 2012 02:24 schreef Fenomeno het volgende:
Greg Jackson's stijl is ook in Japan doorgedrongen
Bwehequote:Op zondag 26 februari 2012 02:32 schreef Jajong het volgende:
ROFL.
Zelfs in Japan worden Aziaten genaaid. Ze hebben de Amerikaanse juryleden meegenomen hoor.
Ze hebben Amerikaanse juryleden meegenomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe
Wat wel zo is, japanners scoren TD's doorgaans een stuk lager dan bijvoorbeeld kicks en punches
Of zitten er wat mobsters in de zaal?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze hebben Amerikaanse juryleden meegenomen.
Ik lees van ingewijden dat de Yakuza zeker wel invloed heeft gehad.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of zitten er wat mobsters in de zaal?
Jonge, Kid komt nu.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga lekker pitten, ik download die shit morgen wel, later!
Geo is een casual joh.quote:
Gewoon slecht gestoten van Kid. Druk er 2 op de lever en 't gevecht is afgelopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 03:17 schreef Sinji het volgende:
De Brit had een zeer goede turtle tijdens de barrage van punches.. kuuutt
Die Pride en K1 MAX jaren waren echt top. Ik mis ze.quote:Op zondag 26 februari 2012 03:23 schreef Jajong het volgende:
Echt man wtf. Naast BJ mijn absolute favoriet.. Dit zijn echt schijtjaren voor mij.
Beetje als wij zouden gaan vechtenquote:
Die noob wil een lowkick blokken met zijn handen, dan vraag je erom.quote:
Dè Manhoef? Wtf ga je met die beest sparrenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:28 schreef THEFXR het volgende:
ik wilde een highkick met mijn elleboog blokken van manhoef, slaat ie met links op mijn lever, 10 dagen pijn in mijn lazer gehad
15 jaar geleden, jong en onbezonnen met een grote bek, dat kan ik beter dacht ikquote:Op zondag 26 februari 2012 04:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dè Manhoef? Wtf ga je met die beest sparren
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n klap je nog steeds bijstaat na al die jarenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
15 jaar geleden, jong en onbezonnen met een grote bek, dat kan ik beter dacht ik
Gelukkig niet. Sexyamaquote:Op zondag 26 februari 2012 05:22 schreef Jajong het volgende:
Ik root voor Akiyama, maar denk dat Shields em rolled.
das kutquote:Op zondag 26 februari 2012 06:02 schreef TheGame het volgende:
Stream val net uit tijdens knockout :-s
Look at that AMAZING precision! How do you feel about that!?quote:Op zondag 26 februari 2012 06:04 schreef Cardizzle14 het volgende:
Woooooow hunttttt.
How are you feeling right now? - If feel good.
Van een andere site: "Just because Kongo can be rendered unconcious multiple times.. Doesn't mean he should be"quote:
mmmh hij was nog aan het verdedigen dacht ik, maar goed is discutabelquote:Op zondag 26 februari 2012 06:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee man, anders was kongo nooit meer wakker geworden.
ik had baderquote:Op zondag 26 februari 2012 06:33 schreef Jajong het volgende:
Naja. Weer op mn kloten omdat ik met mn hart pick. Retire maar Page.
??????quote:Op zondag 26 februari 2012 07:15 schreef THEFXR het volgende:
bendo staat voor, edgar must go rocky mode
nee, bendo and dana will make the rematch!quote:Op zondag 26 februari 2012 07:21 schreef Jajong het volgende:
Anyway, ik denk dat Edgar de dec. krijgt, maar 48-47 beide kanten op zou ik geen problemen mee hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2012 07:28 schreef Jajong het volgende:
Dramatisch event qua picks voor mij, mag ook wel es. Ik ga pitten, ciao noobs. Het is fucking half 8 LoLD::D:D
Exact hetzelfde jaquote:Op zondag 26 februari 2012 10:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fucking facebook! Ik expres mmafighting, sherdog en dit topic mijden, is het eerste wat ik op facebook zie: "your new champion, Benson Henderson!"
Fuck, fuck, fucking teringleiers!
Volgens mij had ik boetschquote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er iemand die op Boetsch gestemd had?
Ik had 3/7 dit event
* Paxlie meldtquote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik had 3/7 dit event
Ik had Boetschquote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik had 3/7 dit event
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Older I Get, The Better I Was
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
de spoilers zijn al een tijdje afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |