Dno maar Dana tweette 10 minuten geleden dat ´t over 10 minute zou beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
"This video will be available on Saturday, Febryary 25, 2012 at 8.00 PM"
Zegt facebook, wat dus pas over een half uur is zoals ik zei om 02.00 .. of het is aangepast?
Ed Soares deed dat ook altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 01:43 schreef Jajong het volgende:
Haha ik spreek redelijk Japans en die chick vertaalt 't niet helemaal letterlijk.
Ze vroeg 'm hij in de eerste ronde al de opening zag voor die rechter. En hij zei: "Ja, die was er". En dat vertaalde ze als dat ie vet blij ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ed Soares deed dat ook altijdbeetje mooier maken e.d.
Vreemdquote:Op zondag 26 februari 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet me steeds denken aan Real Steel.
En het is daar 10 uur 's ochtends hequote:
Zou hij weten dat hij zich de Goddelijke Wind noemt...quote:Op zondag 26 februari 2012 02:08 schreef Sinji het volgende:
Zijn nick is dus Kamikaze?
Ironisch als je vecht in Japan tegen een Japanner
Jonge, iedereen die Dragonball Z en Naruto heeft gezien weet ditquote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jajong stop met trollen jonge, beetje google translator in een tab hebben staan en dan opscheppen dat je japaneezi spreekt
Haha haterquote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jajong stop met trollen jonge, beetje google translate in een tab hebben staan en dan opscheppen dat je japaneezi spreekt
ガードを渡す必要はありませんquote:Op zondag 26 februari 2012 02:24 schreef Fenomeno het volgende:
Greg Jackson's stijl is ook in Japan doorgedrongen
Bwehequote:Op zondag 26 februari 2012 02:32 schreef Jajong het volgende:
ROFL.
Zelfs in Japan worden Aziaten genaaid. Ze hebben de Amerikaanse juryleden meegenomen hoor.
Ze hebben Amerikaanse juryleden meegenomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe
Wat wel zo is, japanners scoren TD's doorgaans een stuk lager dan bijvoorbeeld kicks en punches
Of zitten er wat mobsters in de zaal?quote:Op zondag 26 februari 2012 02:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze hebben Amerikaanse juryleden meegenomen.
Ik lees van ingewijden dat de Yakuza zeker wel invloed heeft gehad.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of zitten er wat mobsters in de zaal?
Jonge, Kid komt nu.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga lekker pitten, ik download die shit morgen wel, later!
Geo is een casual joh.quote:
Gewoon slecht gestoten van Kid. Druk er 2 op de lever en 't gevecht is afgelopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 03:17 schreef Sinji het volgende:
De Brit had een zeer goede turtle tijdens de barrage van punches.. kuuutt
Die Pride en K1 MAX jaren waren echt top. Ik mis ze.quote:Op zondag 26 februari 2012 03:23 schreef Jajong het volgende:
Echt man wtf. Naast BJ mijn absolute favoriet.. Dit zijn echt schijtjaren voor mij.
Beetje als wij zouden gaan vechtenquote:
Die noob wil een lowkick blokken met zijn handen, dan vraag je erom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |