21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Ben echt stoked... hoe laat begint dit nu in NL tijd?
4.00 uurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Heh, Is dat zijn vrouw? Waar is die trailertrash vriendin geblevenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.ufc.com/media/frankie-fox-commercial
Ik ben ook hyped al is het om de namen die er vannacht in de Octagon staan maar ik voorzie
ook een shitload aan decisions
This is JAPAN!!! In m'n hoofd zijn footstomps to the head vandaag legaal. Gaan we beginnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.ufc.com/media/frankie-fox-commercial
Ik ben ook hyped al is het om de namen die er vannacht in de Octagon staan maar ik voorzie
ook een shitload aan decisions
Joh.. enige commercial je zijn vrouw kan gebruiken is voor een nieuwe the real world of die andere zooi met die snookiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef McNulty het volgende:
Dope commercial. Ze hebben wel zijn echte vrouw aan de kant geschoven voor een lekker model.
Jersey Shore fistpumpingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.. enige commercial je zijn vrouw kan gebruiken is voor een nieuwe the real world of die andere zooi met die snooki
quote:It looks like Vagner Rocha’s knockout loss to Jonathan Brookins earlier this month at UFC on Fuel 1 was enough to convince the UFC’s brass the 7-3 lightweight was no longer an asset to the organization, cutting him from the roster as a result. The defeat dropped his record inside the Octagon to 1-2, though in fairness to Rocha he made his debut against Donald Cerrone on short notice and went the distance.
Rocha’s release was first reported by TATAME where he said his next move will be to rest for a bit after an extended training period due to a previous bout being cancelled prior to him facing Brookins.
The BJJ blackbelt started his career off with five straight wins having since alternated between success/defeat in each of his subsequent outings. His lone UFC win came against Cody McKenzie who he submitted in the second round of their rumble with a Rear-Naked Choke.
Ik zie geen fights op facebook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!
quote:
Zo dan! Gelijk maar even opzetten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
21.15 facebook fights, heb je geluk dat je net in dit topic komt!
Thanks! (Zag ook net dat dit in het oude topic voorbij kwam.)quote:
Haal die grijns is lekker van je trollface af. Anders krijg je een ban voor het verstrekken van valse MMA informatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UFC.TV MOTHERFUCKER HAVE YOU HEARD OF IT? (Daar heb je een countdown timer)
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:18 schreef Jajong het volgende:
Teringlijer Geo ik zag je comment van 21:15 Facebook fights op mn telefoon en ben toen naar huis gesjeesd. Vieze rat.
Ah helemaal vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou dan maar even kickboksen op Eurosport kijken.
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampagequote:
Dit gevecht van Londt is wel heel triest, wat een tegenstander kreeg hij zeg... Wat een loser die Duitser, omgekocht of gewoon laf...quote:
gast, echt,waar zit je met je gedachtequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht even dat ik Jon Jones in de ring zag... maar is die kickboxerhij heeft er wel wat weg van.. beetje wat je zou krijgen als Spong en Jones een manlovechild zouden krijgen..
Dat dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampage
UFC.TV MOTHERFUCKER HAVE YOU HEARD OF IT?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij nou een harde lat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef THEFXR het volgende:
rampage heeft zin in bader!
.[ afbeelding ]
Page heeft geen motivatie meer en Braader moet winnen. 1 + 1=2. Tevens laatste partij van Page.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor n00b ben je als je voor Bader bent ipv Rampage
Is stoked het nieuwe pumped?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef n00cL30n het volgende:
Nee, pumped is het nieuwe stoked.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |