Ik geloof hier geen ene zak van, Trix staat juist bekend om haar belezenheid, kunst kennis en kennis van de mensen die zij ontmoet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:09 schreef Perico het volgende:
Ik heb van Herman Pleij gehoord hoe dat ging, zijn onderhoud met Trix op een officiele aangelegenheid. Hij werd voorgesteld als hoogleraar Middeleeuwse Letterkunde, zijn vakgebied.
Eerste dat ze zei: "Oh nee he, onze kinderen en wij moeten niets van literatuur weten. Mijn moeder is nog eens in een roman van Couperus begonnen, maar ben blij dat wij ons er verre van houden."
Nou, ik ook. Het is nergens zo lekker zwemmen als in de zee!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
Pff ben ik blij dat ik niet zo'n neurotische moeder had in die tijd
Lijkt mij ook ja... Wat een triest en ongeloofwaardig statement.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
Alsof zij ooit zou zeggen 'wij moeten niets van literatuur hebben'![]()
Ook meteen maar namens alle kinderen.
Dat is gewoon 'van horen zeggen' viaviavia iemand die het niet zo hoog op heeft met Beatrix.
Zwartmakerij.
En Constantijn ook zijn broer hoor!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
WA is zijn broer kwijt, Beatrix haar zoon, da's best een dillema.
Dat ging denk ik dan ook over de eventuele troonopvolgingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Constantijn ook zijn broer hoor!!
Ik geloof er ook weinig van. Op z'n hoogst was het een groot misverstand.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof hier geen ene zak van, Trix staat juist bekend om haar belezenheid, kunst kennis en kennis van de mensen die zij ontmoet.
Of een grote grap. Dat ze arrogant benaderd werd door een 'professor' en dacht: 'ff lekker stangen'.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van. Op z'n hoogst was het een groot misverstand.
Ja dat is ook wel zo ..maar het lijkt of Friso geen broer van Constantijn is.. Dat het over Beatrix gaat als Koningin en WA als troonopvolger.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Dat ging denk ik dan ook over de eventuele troonopvolging
Of dat Bea blijft of WA wordt binnenkort. Vandaar het 'dilemma', want zowel de Koningin als haar troonopvolger zijn net hun zoon/broer kwijt.
Dat denk ik ook. Typisch zo'n hear say verhaaltje. Zoiets gaat de koningin echt niet zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof er ook weinig van. Op z'n hoogst was het een groot misverstand.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging denk ik dan ook over de eventuele troonopvolging
Of dat Bea blijft of WA wordt binnenkort. Vandaar het 'dilemma', want zowel de Koningin als haar troonopvolger zijn net hun zoon/broer kwijt.
Stukje van de le mort saisit le vif wet. Altijd een kroon op de troon.quote:De koning is dood, lang leve de koning! / The king is dead. Long live the king / Le roi est mort, vive le roi!
Ja, maar dit is meer een emotioneel dilemma dat invloed kan hebben op de beslissing van Beatrix om wel of niet door te gaan, en voor WA een schaduw zal werpen op een eventuele opvolging.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Stukje van de le mort saisit le vif wet. Altijd een kroon op de troon.![]()
Dat dateert al uit de Middeleeuwen waar de zoon of de broer ineens de koning werd omdat de koning sneuvelde op het slagveld. Die wet was bedoeld zodat er geen machtsvacuüm kon ontstaan.
Nee, daar is ze te zeer vakvrouw voor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een grote grap. Dat ze arrogant benaderd werd door een 'professor' en dacht: 'ff lekker stangen'.
Met hopen kom je niet zo ver.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mwah ik hoop toch dat mij zoiets niet overkomt
Dat hoort bij het koningschap. Vroeger werd je alleen koning als een familielid overleden was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar dit is meer een emotioneel dilemma dat invloed kan hebben op de beslissing van Beatrix om wel of niet door te gaan, en voor WA een schaduw zal werpen op een eventuele opvolging.
Voor de zakelijke kant van de opvolging maakt deze situatie niets uit.
Inderdaad, maar ik mis de relevantie even, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoort bij het koningschap. Vroeger werd je alleen koning als een familielid overleden was.
Thanks captain obviousquote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg. Het lot bepaalt.
Okay, maar stel wel eerst even de familie op de hoogte, voor je dat doet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:12 schreef Montagui het volgende:
Anyway,... ik geef hem 3 maanden, en als er geen verbetering is, dan gaat de stekker eruit.
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar stel wel eerst even de familie op de hoogte, voor je dat doet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar stel wel eerst even de familie op de hoogte, voor je dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |