Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
goede voetbal gerelateerde tt. (y)
De eerste was wel vrij makkelijk, vooral dat 2e doelpunt van Moraisquote:
Naja het is wel leuk hoor, maar ik snap dat je er niet geïnteresseerd in bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wielrennen vind ik nou écht niets aan
No offense voor degenen die het wel interesseert
Tour de France is wel relaxt, altijd tijdens mijn verjaardag en meestal dan leuke bergetappequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wielrennen vind ik nou écht niets aan
No offense voor degenen die het wel interesseert
Wss wel maar niet voor geel ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik kijk alleen de Tour de France.
Rijdt hij mee dit jaar?
Je moet kijken om het te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een serieuze vraag; wat valt er nou te zien eigenlijk als je het kijkt?
Je ziet alleen wat mannetjes fietsen, niet zoals voetbal dat je een soort van dominerende partij hebt.
Bergetappes en laatste 10 km van vlakke etappesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je ziet alleen wat mannetjes fietsen, niet zoals voetbal dat je een soort van dominerende partij hebt.
Alpe D'HuZes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bergetappes en laatste 10 km van vlakke etappes
Ik wil nog een keer naar Apl D'uez en dan bocht 7
Je moet het zien om het te begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wss wel maar niet voor geel ofzo
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind wel dat jullie sportief reageren op mijn mening en niet op me haten
Wij gaan naar alle dhuez als hij er nog eens in komt, ook naar bocht 7, heerlijke sfeer tussen die Nederlandse hakkersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn school doet mee aan zo een project in Frankrijk, dat heet Alpe D'HuZes ofzo, am i right?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Berg in Zwitserland die elk jaar meedoet aan de Tour.
HEY KANKERMONGOOL, OPTIEFEN ALS JE NIET VAN DE TOUR DE FRANCE HOUDTquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind wel dat jullie sportief reageren op mijn mening en niet op me haten
Heb ik gestaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zitten er veel 5* skillers in?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteindelijk inclusief bank: 133,5k exact. Exclusief positie en formatie-omzettingen. Dus daar komt nog ruim 20k bij gok ik.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kEX3lXNabcYnf
Het meeste geld betaald voor Danilinho en Azevedo, respectievelijk ~ 50k en ~ 29k.
Jupquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn school doet mee aan zo een project in Frankrijk, dat heet Alpe D'HuZes ofzo, am i right?
Dudequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Berg in Zwitserland die elk jaar meedoet aan de Tour.
Het is Frankrijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef Heskeysucks het volgende:
Wacht zei ik nou serieus in Zwiterland?
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vind wielrennen net zo boring als Formule 1. Ik kijk het graag als ik wil slapen. Vooral als Mart Smeets dan commentaar geeft ben ik zo weg. Ik snap ook niet wat er nou zo spannend aan is maar goed alle mensen die het wel leuk vinden; respect
Ik had hem, prima spelerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
Misschien nog een keertje clubs spelen op xbox? Zonder een hele chat in dit topic dan
En wie had hier SIF Kagawa?
Zodra mijn potteke af isquote:
F1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendJe moet het echt begrijpen om het leuk te vinden denk ik, geldt ook voor voetbal.
Geldt juist niet voor voetbal, mensen die er geen verstand van hebben kijken het ook graag. Bijvoorbeeld als Oranje speelt, is wel meer voor de gezelligheid maar kijkers zijn kijkers he.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendJe moet het echt begrijpen om het leuk te vinden denk ik, geldt ook voor voetbal.
mensen die rondjes maken op ijs met ijzers onder hun voetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen vind ik wel weer tof
Ok, ik weet trouwens wrm ik ni kon koine, zat ff draadloos en nat was moderate maar maak en nu weer opequote:
......quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik weet trouwens wrm ik ni kon koine, zat ff draadloos en nat was moderate maar maak en nu weer ope
Ja, leuk om te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die rondjes maken op ijs met ijzers onder hun voeten
Samenvatting wel, NBA in een paar minuutjes vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Schaatsen vind ik saai, NBA is wel echt vet om te zien.
Kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen vind ik wel weer tof
Ik denk dat dat komt omdat er veel meer spannende momenten zitten in voetbal en NBA. Er komt veel meer creativiteit bij kijken. Je tegenstander dollen bijvoorbeeld en mooi teamspel. Veel meer momenten waar je echt denkt van OMG.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
FYPquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien![]()
Hockey dames ook
Maar juist als het spannend is zijn de langere afstanden leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt1500 en 1000 vooral, dit jaar 500 ook wel. Langere afstanden is het meestal wel bekendt wie wint
@Stoereboii, zit in de 33equote:
Mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Dat vind ik serieus leuk om te zienquote:
De hockeysletjes met natte kutjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
Dames hockeyStrakke shirtjes + zweet = geil
![]()
Tour de France volgde ik altijd wel, maar aangezien je vaak 3 jaar later de echte tour winnaar te weten komt, ivm doping ben ik gestopt met het volgen van wielrennen.
Over 2 jaar waardeer je dat welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De hockeysletjes met natte kutjes
Zijn allemaal van die arrogante grietjesquote:
dat kan jij zien van de TV?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die arrogante grietjes
Nou en? Je hoeft hun hoofd toch niet te zien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die arrogante grietjes
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De hockeysletjes met natte kutjes
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Net met 5-1 gewonnen met mn bronzes. Stuurt de tegenstander: I have 12 teams, and you have one. so you are shit.
ik: ik had 5 goals and you 1But I have a crappy gold squad, rematch?
hij: ok
Toen hij mn team zag, ik denk dat zijn internet gek deed, want hij was opeens weg
Zo doe je datquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Net met 5-1 gewonnen met mn bronzes. Stuurt de tegenstander: I have 12 teams, and you have one. so you are shit.
ik: ik had 5 goals and you 1But I have a crappy gold squad, rematch?
hij: ok
Toen hij mn team zag, ik denk dat zijn internet gek deed, want hij was opeens weg
Haha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]
Stream!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:01 schreef wieisboos het volgende:
720 euro stufi binnen gekomen die ik tekort heb gehad vorig jaar.. brb packs kopen
airjapes. er ging net een voor mijn neus weg voor 850cquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, een youtuber vond hem beast, dus nu is hij duur.
Ja sorry gast, m'n pa wil pizza halen en ik moet meequote:
Echt zo belachelijk. Shotelite heeft nu een beast gemaakt van dike, zo ff kijken naar z'n prijs want zit toch maar te verloederen op de bank bij mijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, een youtuber vond hem beast, dus nu is hij duur.
Fuuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja sorry gast, m'n pa wil pizza halen en ik moet mee
Vanavond man, vanavond.
Sorry voor het ongemak
Een Nederlander heeft niet echt veel kijkers, ik denk dus ook niet dat zijn prijs omhoog zal schieten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Echt zo belachelijk. Shotelite heeft nu een beast gemaakt van dike, zo ff kijken naar z'n prijs want zit toch maar te verloederen op de bank bij mij
Achja, ik heb de hele avond om je in te maken zometeen. Bereid je mentaal maar alvast voorquote:
Wij potje vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik sloop iedereen met m'n Mexicanen. 1e ronde Silver Cup: 9-0, 2e ronde: 8-2. Nu even taco's/wraps maken (heel toepasselijk), en dan vanavond even die Copa del Silver pakken
![]()
/liefdagboek
Ik weet niet zeker of ik kan komen. Als ik er wel ben wil ik best wel een potje spelenquote:
Netjes! Heb je een link naar je team?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik sloop iedereen met m'n Mexicanen. 1e ronde Silver Cup: 9-0, 2e ronde: 8-2. Nu even taco's/wraps maken (heel toepasselijk), en dan vanavond even die Copa del Silver pakken
![]()
/liefdagboek
Als je Doumbia hebt verkocht zal je penis ook 5 cm groeienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
if doumbia en eto'o maar weer verkopendoe mij maar robinho!
95 pace pff, als walcott hem duwt misschien.
Kut kan niet in de WebAppquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een link naar je team?
Heb je ook een sombrero op als je speelt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
/liefdagboek
ja dat is wel klote dan, kwam daardoor juist wat dichterbij het gemiddelde.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Doumbia hebt verkocht zal je penis ook 5 cm groeien
Je wil graag gemiddeld zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat is wel klote dan, kwam daardoor juist wat dichterbij het gemiddelde.
Uiteraard. Luister ook naar mijn favoriete Mexicaanse liederen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ook een sombrero op als je speelt?
te veel erboven is ook niet alles.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zitten er veel 5* skillers in?
Excuses! Zie dat m'n linkje inderdaad niet werkte.. Alsnog:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem, prima speler
Lindgren wat is je skill team?
Dit is de mijne
http://www.futhead.com/12/squad/31927
zonet Rijst met 5-1 geownt
Oke, maar ik heb momenteel geen FUT-team, dus het wordt gewoon 1-tegen 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Invite me maar, mathijs93 is gamertag
OJa die moet ik ook nog downloaden. SSX was mijn eerste ps2 spel. 11 jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even SSX uitproberen, zometeen nog maar een potje FUT'en.
Op de PS2 was het echt een bazenspel! Het is tegenwoordig allesbehalve realistisch, helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
OJa die moet ik ook nog downloaden. SSX was mijn eerste ps2 spel. 11 jaar geleden alweer.
SSX Trickyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op de PS2 was het echt een bazenspel! Het is tegenwoordig allesbehalve realistisch, helaas.
Sure, vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb momenteel geen FUT-team, dus het wordt gewoon 1-tegen 1.
Mertesacker heeft 39 pace.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren mijn eerste wedstrijd met http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5LDS521bcXyy
Hele wedstrijd gedomineerd, maar de ballen gingen er maar niet in. Vooral Ibra verzaakt met finesse shots, dus dat moet ik anders aanpakken. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen. Die vent had Mertesacker in de verdediging staan en zelfs ibra rende hem eruit
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden iddquote:
Ben em ook net aant spelen, bevalt me echt!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even SSX uitproberen, zometeen nog maar een potje FUT'en.
Ik denk dat hij even duurt wordt als IF Terryquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden idd
Jep inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden idd
daarom ook. Ik snap niet waarom je hem in je verdediging wil hebben lopen. Oké hij is 3 meter ofzo, maar dan nog. Scoorde nog wel een goal tegen me met mertesackerquote:
Liever niet, is de nachtmerrie voor Falcao en Benzemaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep inderdaad.
85/85 defending heading zou wel ideaal zijn denk ik. En dan 83/84 rating en veel uitgaves
Ah joh, je komt toch al zelden spelers van 100k+ tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever niet, is de nachtmerrie voor Falcao en Benzema
is inderdaad wel zo, het beste team dat ik vandaag tegen ben gekomen had Torres en IF Ba in de spits en IF Sesseignon (ofzo). Verder gewoon standaard BPL. Had op dit punt wel wat betere teams verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah joh, je komt toch al zelden spelers van 100k+ tegen
whahah je bent gewoon slecht xD Iedereen hier wint van Kamikazie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:41 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik word weggespeeld door Kamikaze.
Ik kwam vandaag nog een IF Messi tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
is inderdaad wel zo, het beste team dat ik vandaag tegen ben gekomen had Torres en IF Ba in de spits en IF Sesseignon (ofzo). Verder gewoon standaard BPL. Had op dit punt wel wat betere teams verwacht eigenlijk
op de xbox is alles goedkoperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog een IF Messi tegen
Doen we.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Goede pot, was beetje concentratie kwijt 2de helftWil je nog een of niet??
Perse een Amerikaan? Vond die Jamaicaan wel goed eigenlijk (Rickets?), bazen trap ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef GuRBuH het volgende:
Wie is volgens jullie de beste silver Amerikaanse keepert in de MLS?
Ja moet Amerikaan zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Perse een Amerikaan? Vond die Jamaicaan wel goed eigenlijk (Rickets?), bazen trap ook.
11x Kandjiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een bazige bronzen MLS squad?
Volgens mij wordt je team beter, wanneer de pro's beter worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:51 schreef kilozout het volgende:
Ik heb wat vragen over Clubs..
Op 1 of andere manier lijkt het alsof de tegenstander een veel beter team heeft, ookal hebben ze maar 2 spitsen die virtual pro zijn. Een maat van mij speelt vaak any en dan sta ik in de spits, maar er is gewoon niet doorheen te komen.
Zal je team vanzelf beter worden? Want al de spelers zijn traag als dikke stront en ze doen echt helemaal niks goed..
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:04 schreef zerokil het volgende:
MLS:
http://futhead.com/12/squad/79626
Bedanktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:04 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kRxidC7ebcQEl
alleen dan een andere formatie. En kandji op de plek van oduro en dan oduro of fucito erachter/ ernaast
Volgens mij spelers die niet meer in pakjes voorkomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:09 schreef stoereboii het volgende:
Wat bedoelen jullie met zero weight?
Dat zijn spelers die niet (meer) in packs zitten. Iemand als Cuesta zit nu al een paar weken niet meer in packs maar Mendoza zat alleen de eerste week in packs en dus is hij moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:09 schreef stoereboii het volgende:
Wat bedoelen jullie met zero weight?
En waarom doet EA dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die niet (meer) in packs zitten. Iemand als Cuesta zit nu al een paar weken niet meer in packs maar Mendoza zat alleen de eerste week in packs en dus is hij moeilijk te vinden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:09 schreef zerokil het volgende:
Nieuwe TT:
Waar PSV van Feyenoord wint
Transfer naar een team dat niet in Fifa zit, gestopt met voetballen of iets dergelijks.quote:
Bender, the spinning guy?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Twee goals van CDM Bender, die gaat SIF worden
Ik bedoel duurder dan 2 weken geleden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat hij betere stats heeft misschien?
Hij is nu uit de pakjes, dus je kan hem niet meer krijgen. Alleen nog maar door hem te kopen van anderen. IF's worden bijna altijd duurder als hun IF week afgelopen is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel duurder dan 2 weken geleden?
Zal best lekker zijn, maar voor mij op dit moment nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:27 schreef StijnDa het volgende:
Zojuist macaroni en gehaktballetjes gegeten. Stokbrood nog in de oven en zalm ligt klaar
Potje spelen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
Wtf ik zit ff de handleiding van fut te lezen omdat ik me verveel en het team dat de finale van een toernooi wint is niet perse de winnaar van het toernooi. Dat is het team dat de meeste indruk maakt...
Het gaat bij FUT er gewoon om dat je plezier hebt met jouw ultimate team. Je maakt je ultimate team om wedstrijden mee te spelen en dat team zal wel verschillen met andere teams. Dat je verliest van een sterker team hoeft dus geen verlies te zijn in jouw ogen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
Wtf ik zit ff de handleiding van fut te lezen omdat ik me verveel en het team dat de finale van een toernooi wint is niet perse de winnaar van het toernooi. Dat is het team dat de meeste indruk maakt...
Tiendalli!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:33 schreef Walxie het volgende:
Ik ga maar is Fransen aan mijn team toevoegen, aangezien er geen goede LB's zijn in NL/BE.
Ja maar als je een finale van 4,5k wint maar uiteindelijk het toernooi niet wint is dat wel zuurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat bij FUT er gewoon om dat je plezier hebt met jouw ultimate team. Je maakt je ultimate team om wedstrijden mee te spelen en dat team zal wel verschillen met andere teams. Dat je verliest van een sterker team hoeft dus geen verlies te zijn in jouw ogen.
kerel waar heb je het over, als je de finale van een toernooi wint ben je gewoon de winnaar hoor... waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar als je een finale van 4,5k wint maar uiteindelijk het toernooi niet wint is dat wel zuur
Nah, je hebt wel een punt maar ik wil voor teamrating gaan.quote:
MLS Bronzes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:35 schreef Joodnl het volgende:
Iemand een idee voor een cheap team..
Me zoontje (9) speelt sinds kort ook FUT, wil hem ff een iets beter, maar wel goedkoop team kado doen
Tshimanga LB 93 peacequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:33 schreef Walxie het volgende:
Ik ga maar is Fransen aan mijn team toevoegen, aangezien er geen goede LB's zijn in NL/BE.
Het is symbolisch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar als je een finale van 4,5k wint maar uiteindelijk het toernooi niet wint is dat wel zuur
Ok, dacht dat het misschien kwam door de Eredivisie silver promo filmpje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is nu uit de pakjes, dus je kan hem niet meer krijgen. Alleen nog maar door hem te kopen van anderen. IF's worden bijna altijd duurder als hun IF week afgelopen is.
Lees de handleiding onder het kopje help ->toernooien dan...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kerel waar heb je het over, als je de finale van een toernooi wint ben je gewoon de winnaar hoor... waarschijnlijk heb je het verkeerd gelezen.
Moah, uit pakjes is in principe hetzelfde proces als een transfer toch? Neem aan dat ze daar de moeite niet voor nemen bij EA.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Rost is de beste is de meest gangbare mening.
Rost is vorige week gestopt overigens, dus zal nu wel uit de pakjes zijn denk ik.
lol Tshimanga is in mijn ogen de beste silver linksback van het spel hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:33 schreef Walxie het volgende:
Dat gaat alleen op bij penalties eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:30 schreef stoereboii het volgende:
Nú klaarquote:
Vind ik niet.. hij laat wat mij betreft te veel lopen, heb dit met Evra etc niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol Tshimanga is in mijn ogen de beste silver linksback van het spel hoor..
Had em, echt slechtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je moet Valdes op doel hebben joh
wel niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef stoereboii het volgende:
Kan wel niet met headset want vader zit naast me te bellen
Heb ik echt totaal geen last van..150 wedstrijden ofzo mee gespeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Vind ik niet.. hij laat wat mij betreft te veel lopen, heb dit met Evra etc niet.
Trap hem wegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef stoereboii het volgende:
Kan wel niet met headset want vader zit naast me te bellen
Misschien heb je een andere speelwijze, ik speel namelijk 4222quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik echt totaal geen last van..150 wedstrijden ofzo mee gespeeld.
En rage quit bij 2-0.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
32 chemistry bronze squad in de derde ronde van het silver toernooi.Hoe komt ie zover?
Goud?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:35 schreef Joodnl het volgende:
Iemand een idee voor een cheap team..
Me zoontje (9) speelt sinds kort ook FUT, wil hem ff een iets beter, maar wel goedkoop team kado doen
Is goed manquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:02 schreef stoereboii het volgende:
Ik mag over 10 min weer, wacht je ff?
quote:
Ist goed als ik ff eentje doe met Gerrit?quote:
Is goed, post ff als je klaar bent. Maar geef toe dat het eenrichtingsverkeer was en dat je zelfs af en toe lucky was met bal op paal en latquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[..]
Ist goed als ik ff eentje doe met Gerrit?
Nee, bronze..beginnen zo goedkoop mogelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Goud?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#U4BCuyu9bcWaj
Fiets naar de electroboer in de buurt, geef hem 150 euro en zeg ik wil een TV om op te playstation. Hij geeft je een tv, jij blij naar huis en snel spelen.quote:
Je vrat me opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is goed, post ff als je klaar bent. Maar geef toe dat het eenrichtingsverkeer was en dat je zelfs af en toe lucky was met bal op paal en lat
Rimando is fucking goed! Echt zieke reddingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:40 schreef GuRBuH het volgende:
Maarre, niemand die lyrisch is over een bepaalde silver, US, MLS keeper?
http://www.futhead.com/12/squad/81458
Heb voor het idee ff Rimando er staan omdat ik die uit mn hoofd wist, maar die is 0m67.
Ze zeggen al 2 jaar dat ik binnenkort een tv krijgquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Fiets naar de electroboer in de buurt, geef hem 150 euro en zeg ik wil een TV om op te playstation. Hij geeft je een tv, jij blij naar huis en snel spelen.
3 Posts van mijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
En weer een pagina vol stoereboii geneuzel
Hij heeft wel érg weinig boeiends te melden voor zijn hoge aantal postsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Stoereboii wel een aardige knul eigenlijk, is wel wat anders dan al die grijze muizen die continu ontopic blijven.
Ik heb een 46 inch gehad.quote:
Je bent 15quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een 46 inch gehad.
Problem?
Nu nog? Denk het niet. Gewoon transfer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Samba is trouwens naar RuslandDie zal waarschijnlijk een UP krijgen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent 14![]()
![]()
Ik heb net een half jaar een eigen TV nu ik op kamers zit.
Zit je daar dicht op? Lijkt me niet eens fijn, zo groot.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een 46 inch gehad.
Problem?
Anderhalve meter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit je daar dicht op? Lijkt me niet eens fijn, zo groot.
Idd ik krijg op m'n kamer een 32"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit je daar dicht op? Lijkt me niet eens fijn, zo groot.
Turtlebeach is beterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anderhalve meter.
Ook heb ik een 5.1 set hangen
Een echte negert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb Macbook Pro Ipad 2 Samsung FULL Amo-Led 99' 5.1 Dolby home cinema en nog drie of twee blackberry's
Eerste helft ja.quote:
Altijd patsen en shit weetzzquote:
Omdat ik het verschil tussen 32 en 33 GHz dan hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste helft ja.
Waarom is een KOPTELEFOON beter dan een volledige HiFi set?
hooggeleid en shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gestolen van die rijke tatta's
Ja is niet nodig hoor, niemand zit te wachten op patsertjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd patsen en shit weetzz
Maar nog steeds geen vriendinquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die staat in mijn fobo
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gestolen van die rijke tatta's
Sarcasmuhquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja is niet nodig hoor, niemand zit te wachten op patsertjes
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:17 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dan zul je wel een heeeeel erg groot huis hebben!
Sorryquote:
De afspraak was dat als ík klaar was dat ik dat zou zeggenquote:
Ok hoe lang nog?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De afspraak was dat als ík klaar was dat ik dat zou zeggen
Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Geef godverdomme eens antwoord op mijn vraag!
Chill umquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Mag jij doen als je dat wilquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sorry van die 'i can't hear you' niet mijn bedoeling
Ben je hem ook aan het inmaken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sorry van die 'i can't hear you' niet mijn bedoeling
Ik zou wachten. Sowieso tot die niet meeru it packs komt. Zilvere IF's zijn over het algemeen wat zeldzamer dan gouden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Wachten iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vraag het jullie nog ÉÉN keer;
Ik had gister nog een IF Toquero in een pack 74 silver BBVA. Ik zit te twijfelen of ik hem voorlopig moet bewaren en later moet verkopen of dat ik 'm nu zo snel mogelijk moet verkopen. Er staan er nu 4 op de markt voor rond de 50k. Wat denken jullie? Is het een gewilde spits of njet?
@Rijst; Thanks, I will take that answer into consideration.
Hij is nog aan het zakken en het lijkt me ook geen geweldige spits, niet de 60k waard in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik had gister nog een IF Toquero in een pack 74 silver BBVA. Ik zit te twijfelen of ik hem voorlopig moet bewaren en later moet verkopen of dat ik 'm nu zo snel mogelijk moet verkopen. Er staan er nu 4 op de markt voor rond de 50k. Wat denken jullie? Is het een gewilde spits of njet?
Ja had hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooi gespeeld GekkeGerrit!
Had jij nog last van lag? Vooral op het einde had ik harde lag namelijk
Dat gebruik ik niet als smoesje want je speelde duidelijk beter
Your mind, USE itquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Op het moment heb ik 580k. Maar ik denk zelf ook niet echt dat hij heel erg gewild zal zijn want ik denk dat de meeste mensen gaan voor Vela. Hij heeft wel goede heading though.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is nog aan het zakken en het lijkt me ook geen geweldige spits, niet de 60k waard in ieder geval.
Ik zeg dus daarom verkopen, tenzij je echt geld genoeg hebt en je het gemakkelijk kan veroorloven hem echt een tijd te laten staan.
Als je hem nu gaat verkopen zou ik het wel snel beslissen, want hij wordt steeds goedkoper deze week natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Op het moment heb ik 580k. Maar ik denk zelf ook niet echt dat hij heel erg gewild zal zijn want ik denk dat de meeste mensen gaan voor Vela. Hij heeft wel goede heading though.
@GuRBuH; Must...have...more...opinions...
@Tim86; Het geld heb ik iig wel.
Thanks voor de suggesties. Ik ga mijzelf beraden met deze uiterst ingewikkelde kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |