Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
goede voetbal gerelateerde tt. (y)
De eerste was wel vrij makkelijk, vooral dat 2e doelpunt van Moraisquote:
Naja het is wel leuk hoor, maar ik snap dat je er niet geïnteresseerd in bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wielrennen vind ik nou écht niets aan
No offense voor degenen die het wel interesseert
Tour de France is wel relaxt, altijd tijdens mijn verjaardag en meestal dan leuke bergetappequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wielrennen vind ik nou écht niets aan
No offense voor degenen die het wel interesseert
Wss wel maar niet voor geel ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
Ik kijk alleen de Tour de France.
Rijdt hij mee dit jaar?
Je moet kijken om het te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even een serieuze vraag; wat valt er nou te zien eigenlijk als je het kijkt?
Je ziet alleen wat mannetjes fietsen, niet zoals voetbal dat je een soort van dominerende partij hebt.
Bergetappes en laatste 10 km van vlakke etappesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je ziet alleen wat mannetjes fietsen, niet zoals voetbal dat je een soort van dominerende partij hebt.
Alpe D'HuZes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bergetappes en laatste 10 km van vlakke etappes
Ik wil nog een keer naar Apl D'uez en dan bocht 7
Je moet het zien om het te begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wss wel maar niet voor geel ofzo
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind wel dat jullie sportief reageren op mijn mening en niet op me haten
Wij gaan naar alle dhuez als hij er nog eens in komt, ook naar bocht 7, heerlijke sfeer tussen die Nederlandse hakkersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn school doet mee aan zo een project in Frankrijk, dat heet Alpe D'HuZes ofzo, am i right?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Berg in Zwitserland die elk jaar meedoet aan de Tour.
HEY KANKERMONGOOL, OPTIEFEN ALS JE NIET VAN DE TOUR DE FRANCE HOUDTquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind wel dat jullie sportief reageren op mijn mening en niet op me haten
Heb ik gestaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zitten er veel 5* skillers in?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteindelijk inclusief bank: 133,5k exact. Exclusief positie en formatie-omzettingen. Dus daar komt nog ruim 20k bij gok ik.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kEX3lXNabcYnf
Het meeste geld betaald voor Danilinho en Azevedo, respectievelijk ~ 50k en ~ 29k.
Jupquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn school doet mee aan zo een project in Frankrijk, dat heet Alpe D'HuZes ofzo, am i right?
Dudequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Berg in Zwitserland die elk jaar meedoet aan de Tour.
Het is Frankrijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef Heskeysucks het volgende:
Wacht zei ik nou serieus in Zwiterland?
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vind wielrennen net zo boring als Formule 1. Ik kijk het graag als ik wil slapen. Vooral als Mart Smeets dan commentaar geeft ben ik zo weg. Ik snap ook niet wat er nou zo spannend aan is maar goed alle mensen die het wel leuk vinden; respect
Ik had hem, prima spelerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
Misschien nog een keertje clubs spelen op xbox? Zonder een hele chat in dit topic dan
En wie had hier SIF Kagawa?
Zodra mijn potteke af isquote:
F1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendJe moet het echt begrijpen om het leuk te vinden denk ik, geldt ook voor voetbal.
Geldt juist niet voor voetbal, mensen die er geen verstand van hebben kijken het ook graag. Bijvoorbeeld als Oranje speelt, is wel meer voor de gezelligheid maar kijkers zijn kijkers he.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik vind Formule 1 dan weer retespannendJe moet het echt begrijpen om het leuk te vinden denk ik, geldt ook voor voetbal.
mensen die rondjes maken op ijs met ijzers onder hun voetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen vind ik wel weer tof
Ok, ik weet trouwens wrm ik ni kon koine, zat ff draadloos en nat was moderate maar maak en nu weer opequote:
......quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik weet trouwens wrm ik ni kon koine, zat ff draadloos en nat was moderate maar maak en nu weer ope
Ja, leuk om te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die rondjes maken op ijs met ijzers onder hun voeten
Samenvatting wel, NBA in een paar minuutjes vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Schaatsen vind ik saai, NBA is wel echt vet om te zien.
Kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens.
Schaatsen vind ik wel weer tof
Ik denk dat dat komt omdat er veel meer spannende momenten zitten in voetbal en NBA. Er komt veel meer creativiteit bij kijken. Je tegenstander dollen bijvoorbeeld en mooi teamspel. Veel meer momenten waar je echt denkt van OMG.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
FYPquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien![]()
Hockey dames ook
Maar juist als het spannend is zijn de langere afstanden leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt1500 en 1000 vooral, dit jaar 500 ook wel. Langere afstanden is het meestal wel bekendt wie wint
@Stoereboii, zit in de 33equote:
Mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Dat vind ik serieus leuk om te zienquote:
De hockeysletjes met natte kutjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
Dames hockeyStrakke shirtjes + zweet = geil
![]()
Tour de France volgde ik altijd wel, maar aangezien je vaak 3 jaar later de echte tour winnaar te weten komt, ivm doping ben ik gestopt met het volgen van wielrennen.
Over 2 jaar waardeer je dat welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De hockeysletjes met natte kutjes
Zijn allemaal van die arrogante grietjesquote:
dat kan jij zien van de TV?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die arrogante grietjes
Nou en? Je hoeft hun hoofd toch niet te zien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die arrogante grietjes
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De hockeysletjes met natte kutjes
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Net met 5-1 gewonnen met mn bronzes. Stuurt de tegenstander: I have 12 teams, and you have one. so you are shit.
ik: ik had 5 goals and you 1But I have a crappy gold squad, rematch?
hij: ok
Toen hij mn team zag, ik denk dat zijn internet gek deed, want hij was opeens weg
Zo doe je datquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Net met 5-1 gewonnen met mn bronzes. Stuurt de tegenstander: I have 12 teams, and you have one. so you are shit.
ik: ik had 5 goals and you 1But I have a crappy gold squad, rematch?
hij: ok
Toen hij mn team zag, ik denk dat zijn internet gek deed, want hij was opeens weg
Haha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]
Stream!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:01 schreef wieisboos het volgende:
720 euro stufi binnen gekomen die ik tekort heb gehad vorig jaar.. brb packs kopen
airjapes. er ging net een voor mijn neus weg voor 850cquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, een youtuber vond hem beast, dus nu is hij duur.
Ja sorry gast, m'n pa wil pizza halen en ik moet meequote:
Echt zo belachelijk. Shotelite heeft nu een beast gemaakt van dike, zo ff kijken naar z'n prijs want zit toch maar te verloederen op de bank bij mijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, een youtuber vond hem beast, dus nu is hij duur.
Fuuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja sorry gast, m'n pa wil pizza halen en ik moet mee
Vanavond man, vanavond.
Sorry voor het ongemak
Een Nederlander heeft niet echt veel kijkers, ik denk dus ook niet dat zijn prijs omhoog zal schieten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Echt zo belachelijk. Shotelite heeft nu een beast gemaakt van dike, zo ff kijken naar z'n prijs want zit toch maar te verloederen op de bank bij mij
Achja, ik heb de hele avond om je in te maken zometeen. Bereid je mentaal maar alvast voorquote:
Wij potje vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik sloop iedereen met m'n Mexicanen. 1e ronde Silver Cup: 9-0, 2e ronde: 8-2. Nu even taco's/wraps maken (heel toepasselijk), en dan vanavond even die Copa del Silver pakken
![]()
/liefdagboek
Ik weet niet zeker of ik kan komen. Als ik er wel ben wil ik best wel een potje spelenquote:
Netjes! Heb je een link naar je team?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik sloop iedereen met m'n Mexicanen. 1e ronde Silver Cup: 9-0, 2e ronde: 8-2. Nu even taco's/wraps maken (heel toepasselijk), en dan vanavond even die Copa del Silver pakken
![]()
/liefdagboek
Als je Doumbia hebt verkocht zal je penis ook 5 cm groeienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
if doumbia en eto'o maar weer verkopendoe mij maar robinho!
95 pace pff, als walcott hem duwt misschien.
Kut kan niet in de WebAppquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een link naar je team?
Heb je ook een sombrero op als je speelt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
/liefdagboek
ja dat is wel klote dan, kwam daardoor juist wat dichterbij het gemiddelde.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Doumbia hebt verkocht zal je penis ook 5 cm groeien
Je wil graag gemiddeld zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat is wel klote dan, kwam daardoor juist wat dichterbij het gemiddelde.
Uiteraard. Luister ook naar mijn favoriete Mexicaanse liederen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ook een sombrero op als je speelt?
te veel erboven is ook niet alles.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zitten er veel 5* skillers in?
Excuses! Zie dat m'n linkje inderdaad niet werkte.. Alsnog:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem, prima speler
Lindgren wat is je skill team?
Dit is de mijne
http://www.futhead.com/12/squad/31927
zonet Rijst met 5-1 geownt
Oke, maar ik heb momenteel geen FUT-team, dus het wordt gewoon 1-tegen 1.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Invite me maar, mathijs93 is gamertag
OJa die moet ik ook nog downloaden. SSX was mijn eerste ps2 spel. 11 jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even SSX uitproberen, zometeen nog maar een potje FUT'en.
Op de PS2 was het echt een bazenspel! Het is tegenwoordig allesbehalve realistisch, helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
OJa die moet ik ook nog downloaden. SSX was mijn eerste ps2 spel. 11 jaar geleden alweer.
SSX Trickyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op de PS2 was het echt een bazenspel! Het is tegenwoordig allesbehalve realistisch, helaas.
Sure, vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb momenteel geen FUT-team, dus het wordt gewoon 1-tegen 1.
Mertesacker heeft 39 pace.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren mijn eerste wedstrijd met http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5LDS521bcXyy
Hele wedstrijd gedomineerd, maar de ballen gingen er maar niet in. Vooral Ibra verzaakt met finesse shots, dus dat moet ik anders aanpakken. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen. Die vent had Mertesacker in de verdediging staan en zelfs ibra rende hem eruit
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden iddquote:
Ben em ook net aant spelen, bevalt me echt!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Even SSX uitproberen, zometeen nog maar een potje FUT'en.
Ik denk dat hij even duurt wordt als IF Terryquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden idd
Jep inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel kaarten er uit gaan komen, welke stats etc etc. Maar als er een IF komt gaat ie wel heel populair worden idd
daarom ook. Ik snap niet waarom je hem in je verdediging wil hebben lopen. Oké hij is 3 meter ofzo, maar dan nog. Scoorde nog wel een goal tegen me met mertesackerquote:
Liever niet, is de nachtmerrie voor Falcao en Benzemaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep inderdaad.
85/85 defending heading zou wel ideaal zijn denk ik. En dan 83/84 rating en veel uitgaves
Ah joh, je komt toch al zelden spelers van 100k+ tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever niet, is de nachtmerrie voor Falcao en Benzema
is inderdaad wel zo, het beste team dat ik vandaag tegen ben gekomen had Torres en IF Ba in de spits en IF Sesseignon (ofzo). Verder gewoon standaard BPL. Had op dit punt wel wat betere teams verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah joh, je komt toch al zelden spelers van 100k+ tegen
whahah je bent gewoon slecht xD Iedereen hier wint van Kamikazie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:41 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik word weggespeeld door Kamikaze.
Ik kwam vandaag nog een IF Messi tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
is inderdaad wel zo, het beste team dat ik vandaag tegen ben gekomen had Torres en IF Ba in de spits en IF Sesseignon (ofzo). Verder gewoon standaard BPL. Had op dit punt wel wat betere teams verwacht eigenlijk
op de xbox is alles goedkoperquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag nog een IF Messi tegen
Doen we.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Goede pot, was beetje concentratie kwijt 2de helftWil je nog een of niet??
Perse een Amerikaan? Vond die Jamaicaan wel goed eigenlijk (Rickets?), bazen trap ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef GuRBuH het volgende:
Wie is volgens jullie de beste silver Amerikaanse keepert in de MLS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |