abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108383529
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2011 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2012:
• Keskiyo (2 januari)
• Daantke (3 januari)
• Chocolate-chick (3 januari)
• Pino112 (13 januari)
• Greenpeas (16 januari)
• Repeating (26 januari)
• Swomp (27 januari)
• zeebeschuit (27 januari)
• EdNoolk (30 januari)
• XxSwollie (30 januari)
• Morenoo (15 februari)
• Marrije (17 februari)
• Mieska (24 februari)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_108384273
Nice ijsdraakje! ^O^
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  zondag 4 maart 2012 @ 07:03:26 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108688453
Niemand geslaagd ondertussen?

En het rijden gaat inmiddels super & soepel. Alleen parkeren nog niet, maar dat moet ik ook nog oefenen.
pi_108734180
Vandaag geslaagd voor het rijbewijs. Het was mijn 2e praktijkexamen. Maar ondanks dat ik geslaagd ben bleef de rij-instructeur opmerkingen geven. Hij zei, "Je hebt geluk want je maakte een grote fout. Je stond namelijk stil voor het stoplicht op een groot kruis dat vrij moet worden gehouden voor fietsers en bromfietsers. En daarna sneed je de bocht af. En binnen de bebouwde kom reed je te langzaam. Maar je reed gelukkig wel goed door op de snelweg. Je hebt geluk dat je dezelfde examinator hebt gehad die je voor de eerste keer ook had. Want die zag verbetering in je rijden. Maar goed, blijf oefenen, ga veel autorijden want als je een paar weken niet gaat rijden dan zal je het waarschijnlijk niet meer zo goed kunnen." Ik had zoiets van, sure dude nu weet ik het wel zeker nooit gehoord van zenuwen :')?
pi_108734269
Congrats iig^^ :P
  maandag 5 maart 2012 @ 11:15:10 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108735116
Gefeliciteerd! Met je rijbewijs dat je op goed geluk hebt gehaald ;)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 maart 2012 @ 11:29:36 #7
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108735553
Gefeliciteerd, en dat autorijden leer je wel. ;)

Ik ben ook geslaagd terwijl het niet heel goed ging met oa kijken, maar ik rijd nu na een 1.5maand heel anders dan tijdens les. Lijkt me nog wel eens leuk om gewoon weer in de lesauto te rijden met de instructeur naast me :+
  maandag 5 maart 2012 @ 11:37:42 #8
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_108735776
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:29 schreef Pino112 het volgende:

Ik ben ook geslaagd terwijl het niet heel goed ging met oa kijken, maar ik rijd nu na een 1.5maand heel anders dan tijdens les. Lijkt me nog wel eens leuk om gewoon weer in de lesauto te rijden met de instructeur naast me :+
Als ik dat doe krijg ik een dreun dat ik het stuur niet goed vasthoud. :')

Toch gefeliciteerd Coca_Cola! En als ze je laten slagen, gaat dat rijden echt wel goed komen. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_108737264
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als ik dat doe krijg ik een dreun dat ik het stuur niet goed vasthoud. :')

Toch gefeliciteerd Coca_Cola! En als ze je laten slagen, gaat dat rijden echt wel goed komen. ;)
Dat, stuur moet je vasthouden met 2 handen en dan niet op standje "half 6" :').
En dat ik sneller moet doorschakelen :').
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 5 maart 2012 @ 12:27:45 #10
164755 Mss
kutHOEr
pi_108737430
Ik moet overmorgen op!
Aids.
pi_108737445
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:29 schreef Pino112 het volgende:

Je kunt zoiets bij de Anwb doen, zo'n rij asessement.
Maar ik denk dat ik dan ook wel weer allemaal commentaar krijg als ik nu weer eens met een instructuer rij xD
pi_108737454
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:27 schreef Mss het volgende:
Ik moet overmorgen op!
Succes!
  maandag 5 maart 2012 @ 12:32:38 #13
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_108737611
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En dat ik sneller moet doorschakelen :').
Oh ja, dat schakelen ook ja. :') Gelukkig kan ik dat in mijn eigen auto niet zien. :D

Succes Mss!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 maart 2012 @ 12:41:04 #14
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108737886
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dit :D :D
  maandag 5 maart 2012 @ 13:46:41 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108740054
Succes Mss.

Ik rij nog hetzelfde als tijdens mn lessen. . .alleen ietsje soepeler. Maar ik kan niet bedenken wat ik nu opeens anders doe als voorheen.
  maandag 5 maart 2012 @ 16:19:39 #16
363823 Prequel
Just because
pi_108745143
Succes Mss!

Die laatste rijles (donderdag was dat..) ging echt zo verschrikkelijk slecht. Ik was gespannen, andere auto, andere instructeur .. Ik kijk niet goed (dat wist ik al.. sterker nog, dat weet ik al een paar lessen lang), hij vond ook dat: ik niet goed terugschakelde voor stoplichten (in de 1 pas als je helemaal stil staat, dat moet al eerder blijkbaar? ), te laat snelheid verander, geen initiatief toonde omdat ik het nogal kansloos vind om een auto voor je in te halen als je zelf een beetje (max ~5km/h) sneller rijdt, dat ik achter een vrachtwagen ging wachten bij een stoplicht (Wtf boeit mij dat nou dat ik 2seconden later wegrijd :') ) En meer van dat soort dingen, ik vind 't zelf complete onzin.. en ga alleen nog echt serieus m'n best doen op dat kijkgedrag..

Wat was ik blij toen we bij de volgende waren, de auto stond recht, de motor sloeg af, en ik was blij dat ik achterin kon zitten. Deze week gewoon weer m'n 'eigen' instructeur en 'eigen' auto. :D

Ohja, ik heb m'n handen op kwart over 9, de eerste paar lessen nog braaf op 10 over 10, maar dat zit voor geen meter :P
  maandag 5 maart 2012 @ 16:25:09 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108745321
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef Prequel het volgende:
Succes Mss!

Die laatste rijles (donderdag was dat..) ging echt zo verschrikkelijk slecht. Ik was gespannen, andere auto, andere instructeur .. Ik kijk niet goed (dat wist ik al.. sterker nog, dat weet ik al een paar lessen lang), hij vond ook dat: ik niet goed terugschakelde voor stoplichten (in de 1 pas als je helemaal stil staat, dat moet al eerder blijkbaar? ), te laat snelheid verander, geen initiatief toonde omdat ik het nogal kansloos vind om een auto voor je in te halen als je zelf een beetje (max ~5km/h) sneller rijdt, dat ik achter een vrachtwagen ging wachten bij een stoplicht (Wtf boeit mij dat nou dat ik 2seconden later wegrijd :') ) En meer van dat soort dingen, ik vind 't zelf complete onzin.. en ga alleen nog echt serieus m'n best doen op dat kijkgedrag..

Wat was ik blij toen we bij de volgende waren, de auto stond recht, de motor sloeg af, en ik was blij dat ik achterin kon zitten. Deze week gewoon weer m'n 'eigen' instructeur en 'eigen' auto. :D

Ohja, ik heb m'n handen op kwart over 9, de eerste paar lessen nog braaf op 10 over 10, maar dat zit voor geen meter :P
Ja, datwerd door mijn instructeur aangegeven met actieve en passieve rijder. Passief is dat je achter zo'n vrachtauto blijft hangen, actief dat je er naast gaat staan. Met actief rijden laat je zien dat je beslissingenkunt nemen en dat is wat een examinator graag ziet.
pi_108745424
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:43 schreef Coca_Cola het volgende:
Vandaag geslaagd voor het rijbewijs. Het was mijn 2e praktijkexamen. Maar ondanks dat ik geslaagd ben bleef de rij-instructeur opmerkingen geven. Hij zei, "Je hebt geluk want je maakte een grote fout. Je stond namelijk stil voor het stoplicht op een groot kruis dat vrij moet worden gehouden voor fietsers en bromfietsers. En daarna sneed je de bocht af. En binnen de bebouwde kom reed je te langzaam. Maar je reed gelukkig wel goed door op de snelweg. Je hebt geluk dat je dezelfde examinator hebt gehad die je voor de eerste keer ook had. Want die zag verbetering in je rijden. Maar goed, blijf oefenen, ga veel autorijden want als je een paar weken niet gaat rijden dan zal je het waarschijnlijk niet meer zo goed kunnen." Ik had zoiets van, sure dude nu weet ik het wel zeker nooit gehoord van zenuwen :')?
Coca_Cola, je ziet er behoorlijk jong uit voor iemand die zijn rijbewijs heeft gehaald
  maandag 5 maart 2012 @ 16:59:11 #19
363823 Prequel
Just because
pi_108746554
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, datwerd door mijn instructeur aangegeven met actieve en passieve rijder. Passief is dat je achter zo'n vrachtauto blijft hangen, actief dat je er naast gaat staan. Met actief rijden laat je zien dat je beslissingenkunt nemen en dat is wat een examinator graag ziet.
Hmm, nou als een examinator dat graag ziet, moet ik er maar extra op letten.. Ook al blijf ik het onzin vinden :P
  maandag 5 maart 2012 @ 17:27:38 #20
164755 Mss
kutHOEr
pi_108747622
Ik mag woensdag dus voor het eerst op. Ik ben ongeveer een half jaartje bezig, ik les 2 uur per week. Het precieze aantal lessen weet ik niet precies, maar het zal tussen de 40 en de 50 inzitten.

Moeilijkheden bij mij zijn dat ik vooruit kijken nog moeilijk vind, en dat ik de neiging heb om te langzaam te gaan rijden. Met name op stukken waar je 50 mag heb ik de neiging om onder de 40 te blijven hangen.
Ik zag heel erg op tegen parkeren, maar dat gaat me eigenlijk redelijk makkelijk af.
Aids.
pi_108748193
Morgen eerste keer examen. Wel TTT gehad. Zie het somber in vanwege m'n kijkgedrag, als ik het zelf niet nodig vind kijk ik niet, echt een discipline probleem.. plus dat ik nu al 2 weken niet gereden heb ivm mijn vakantie maar wilde zelf per se gelijk erna examen _O- straks wel nog 2 uur les en morgen dan ook nog eentje..
  maandag 5 maart 2012 @ 17:59:43 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108748830
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Prequel het volgende:

[..]

Hmm, nou als een examinator dat graag ziet, moet ik er maar extra op letten.. Ook al blijf ik het onzin vinden :P
zou ik maar doen, t vergroot je kansen. zelfde op de snelweg, niet blijven hangen achter een vrachtwagen maar inhalen. Op zn minst kijken, als het dan niet kan ook prima, maar dan heb je alweer laten zien dat je de mogelijkheid wel hebt overwogen.
Tijdens mn examen hing ik achter een sloom busje, maar ik moest er al snel weer af dus het was meteen inhalen na het invoegen of blijven hangen. Na t invoegen meteen gekeken of t kon, t kon niet, ook prima dan.
En dat actief rijden, initiatief nemen werkt door in alles. Als t regent niet denken ach ik kan het nog wel zien, hou je ramen goed schoon. Of je t nou kan zien of niet, gewoon die examinator laten zien dat je je ervan bewust bent.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:02:57 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108748954
Succes LeNick.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:14:00 #24
363823 Prequel
Just because
pi_108751809
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

zou ik maar doen, t vergroot je kansen. zelfde op de snelweg, niet blijven hangen achter een vrachtwagen maar inhalen. Op zn minst kijken, als het dan niet kan ook prima, maar dan heb je alweer laten zien dat je de mogelijkheid wel hebt overwogen.
Tijdens mn examen hing ik achter een sloom busje, maar ik moest er al snel weer af dus het was meteen inhalen na het invoegen of blijven hangen. Na t invoegen meteen gekeken of t kon, t kon niet, ook prima dan.
En dat actief rijden, initiatief nemen werkt door in alles. Als t regent niet denken ach ik kan het nog wel zien, hou je ramen goed schoon. Of je t nou kan zien of niet, gewoon die examinator laten zien dat je je ervan bewust bent.
Ohja, maar dat doe ik ook wel hoor ;) Maar ik vind t gewoom dom dat je per se moet inhalen, en per se naast een vrachtwagen moet staan.. :)

Succes LeNick
  maandag 5 maart 2012 @ 22:27:07 #25
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_108763710
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef Prequel het volgende:
Succes Mss!

Het gaat niet alleen om jou, ook om het verkeer om je heen. Als je bij een stoplicht of op de snelweg achter een vrachtwagen gaat hangen belemmer je de doorstroom. Ik had eerst hetzelfde, maar toen viel het kwartje en bedacht ik me dat ik ook de doorstroom tegen hield :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')