dat was janquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Duidelijk...
Nee, vaatdoek en moet toch deur uit. Ex heeft auto totalloss gereden...
Nee gelukkig alleen materiële schade. Auto is niet meer te redden. Ik moest verder wel gaan, haar ouders hebben geen auto en mijn dochter moest ook opgehaald worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Oh my god.. je bent ziek!
Heeft ze niemand anders die effe kan komen kijken?
Geen persoonlijk letsel/dochter etc. ?
Succes.. en vergeet je emmer niet mee te nemen
Wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee gelukkig alleen materiële schade. Auto is niet meer te redden. Ik moest verder wel gaan, haar ouders hebben geen auto en mijn dochter moest ook opgehaald worden.
Inschattingsfout. En een range rover is nou eenmaal niet vooruit de duwen met een hybride geval...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ben wel blij dat er inderdaad geen filmavondje bij Merlijn was gisteren, want iedereen daar in en om 010 is ziek, zwak of misselijk
Ik voelde me prima maar ik zag net wat er had gewonnen bij het songfestival. Mijn bier is spontaan dood geslagen, het bankstel is weggelopen, mijn pc kreeg een BSOD en voorlopig heb ik geen honger meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ben wel blij dat er inderdaad geen filmavondje bij Merlijn was gisteren, want iedereen daar in en om 010 is ziek, zwak of misselijk
Ja, Hiawatta geloof ik.. Zoiets hoorde ik tenminste..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik voelde me prima maar ik zag net wat er had gewonnen bij het songfestival. Mijn bier is spontaan dood geslagen, het bankstel is weggelopen, mijn pc kreeg een BSOD en voorlopig heb ik geen honger meer.
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, Hiawatta geloof ik.. Zoiets hoorde ik tenminste..
Iedere keer wanneer je denkt dat het niet meer gekker kan...
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnegen.
Ze moeten wat, Ach vroeger was alles beter zeggen ze!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnigen.
Wie heeft er de griep hier?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
je kunt beter een licht beschuitje nemen .. met wat slappe thee.
Bah, en bah! Mijn lijf slikt het maar. Het voelt nog steeds aan alsof ik door een vrachtwagen ben overreden, maar ik weiger om zielig in een hoekje te gaan zitten...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
je kunt beter een licht beschuitje nemen .. met wat slappe thee.
En gelijk durft niemand meer iets te zeggen...quote:
Geintje.. je weet wie het zegtquote:
Ja, dat dacht ik ook.. Rustig hierquote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En gelijk durft niemand meer iets te zeggen...
k ga maar slapen... hier is 't toch stil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |