dat was janquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Duidelijk...
Nee, vaatdoek en moet toch deur uit. Ex heeft auto totalloss gereden...
Nee gelukkig alleen materiële schade. Auto is niet meer te redden. Ik moest verder wel gaan, haar ouders hebben geen auto en mijn dochter moest ook opgehaald worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
Oh my god.. je bent ziek!
Heeft ze niemand anders die effe kan komen kijken?
Geen persoonlijk letsel/dochter etc. ?
Succes.. en vergeet je emmer niet mee te nemen
Wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee gelukkig alleen materiële schade. Auto is niet meer te redden. Ik moest verder wel gaan, haar ouders hebben geen auto en mijn dochter moest ook opgehaald worden.
Inschattingsfout. En een range rover is nou eenmaal niet vooruit de duwen met een hybride geval...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ben wel blij dat er inderdaad geen filmavondje bij Merlijn was gisteren, want iedereen daar in en om 010 is ziek, zwak of misselijk
Ik voelde me prima maar ik zag net wat er had gewonnen bij het songfestival. Mijn bier is spontaan dood geslagen, het bankstel is weggelopen, mijn pc kreeg een BSOD en voorlopig heb ik geen honger meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ben wel blij dat er inderdaad geen filmavondje bij Merlijn was gisteren, want iedereen daar in en om 010 is ziek, zwak of misselijk
Ja, Hiawatta geloof ik.. Zoiets hoorde ik tenminste..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik voelde me prima maar ik zag net wat er had gewonnen bij het songfestival. Mijn bier is spontaan dood geslagen, het bankstel is weggelopen, mijn pc kreeg een BSOD en voorlopig heb ik geen honger meer.
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, Hiawatta geloof ik.. Zoiets hoorde ik tenminste..
Iedere keer wanneer je denkt dat het niet meer gekker kan...
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnegen.
Ze moeten wat, Ach vroeger was alles beter zeggen ze!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden maar het is nu echt een feest voor zwakzinnigen.
Wie heeft er de griep hier?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
je kunt beter een licht beschuitje nemen .. met wat slappe thee.
Bah, en bah! Mijn lijf slikt het maar. Het voelt nog steeds aan alsof ik door een vrachtwagen ben overreden, maar ik weiger om zielig in een hoekje te gaan zitten...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
je kunt beter een licht beschuitje nemen .. met wat slappe thee.
En gelijk durft niemand meer iets te zeggen...quote:
Geintje.. je weet wie het zegtquote:
Ja, dat dacht ik ook.. Rustig hierquote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En gelijk durft niemand meer iets te zeggen...
k ga maar slapen... hier is 't toch stil!
Goedemorgen allemaal!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zit al aan de derde kop koffie, onder 't genot van muziek aan 't werk
Aha, dat bedoel je.. Ok..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:57 schreef DJMO het volgende:
vrijwilligerswerk. Zie 't tagje naast m'n naam
breng hier ook wat?quote:
Maar nu de hamvraag: was het wel lekker? Er zijn wel meer dingen die niet uitzien, maar erg lekker zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:00 schreef JK1982 het volgende:
Tsjongejonge zeg..![]()
Het verhaal ging dat de vrouw van mijn supervisor heerlijke appeltaarten kon maken. Dat heeft hij zelf verteld nota bene. Dus wij zaten al een tijdje te geinen van: nou, wanneer neem je eens een lekkere appeltaart mee dan?
Nou, vandaag was het zover hoor! Versgebakken appeltaart op de afdeling!![]()
Alleen ehm.. Die 'appeltaarten' lijken meer op een soort pannekoek met een opstaande rand!![]()
Ik heb wérkelijk waar nog nooit zo'n platte appeltaart gezien! Ding was helemaal ingezakt, er zat echt amper appel in..![]()
Oftewel..
[ afbeelding ]
Misschien moet je onze ava-expert Rucky eens vragen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:08 schreef Egberts het volgende:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
* Egberts denkt dat zijn plaatje verkracht is omdat hij te groot was
Zal ik eens doen,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien moet je onze ava-expert Rucky eens vragen...
Nee, niet echt.. Mierzoet, en zoals gezegd: amper appel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag: was het wel lekker? Er zijn wel meer dingen die niet uitzien, maar erg lekker zijn...
JK!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Mierzoet, en zoals gezegd: amper appel.
En vooral de aanwezigheid van laatstgenoemde is toch wel een prettige bijkomstigheid in een appeltaart
Edit: die zin van jou klinkt eigenlijk best wel fout..
Ik schoot ook in de lach.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK!![]()
jij zoekt ook echt overal iets achter...
seksistquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Mierzoet, en zoals gezegd: amper appel.
En vooral de aanwezigheid van laatstgenoemde is toch wel een prettige bijkomstigheid in een appeltaart
Edit: die zin van jou klinkt eigenlijk best wel fout..
Resistance is futile... we are borg....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zijn dan toch alle mannen hetzelfde?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JK!![]()
jij zoekt ook echt overal iets achter...
Alsof het niks is.. Iemand verder nog opties, anders ga ik hier iets van brouwen denk ik..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef DJMO het volgende:
Thank you for your email. This is an automatic generated reply, wich you can't answer. It is sent to you to let you know your message was received properly en i will reply as soon as possible.
With kind regards,
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef DJMO het volgende:
Thank you for your email. This is an automatically generated reply, to wich you can't answer. It is sent to you to let you know your message was properly received properly en i will reply as soon as possible. and will be answered as soon as possible.
With kind regards,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |