Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef DJMO het volgende:
ik heb hier twee monsters zitten, die samen een zak kroepoek aan 't leegvreten zijn..
Jan en Geert dus he ...
Hoe was het in Utrecht?quote:
*schuift aan tafel1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....
hmm dat klinkt té fout in deze context...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[quote van DJMO..]
Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
hmm dat klinkt té fout in deze context...
Zo, heb wel moeie poten ondertussen zeg..quote:
*uitlegtquote:
Ja maar ik had hongersnacktrekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*uitlegt
DJMO zegt 2 monsters aan de kroepoek te hebben, en jij geeft als comment dat je 2 minipizza's uit de oven hebt gehaald
Zo danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, heb wel moeie poten ondertussen zeg..
Maar was wel leuk, ik heb op de valreep (21.40) nog een mooie broek van Dainese op de kop getikt voor ¤ 99,=. Moet er alleen nog even een knappe jas bij zoeken. Die hadden ze ook wel hangen, maar de broek was afgeprijs van ¤ 259,= naar ¤ 99,= en de jassen van ¤ 469,= naar ¤299,=? Vond de jassen in verhouding erg duur..
Maargoed, ik was er dus al om half 2 en heb daar tot bijna 22.00 rondgesjouwd
Deze broek gekocht:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja maar ik had hongersnacktrek
[..]
Zo dan
Thanks.. heb jij ook al leren pijpen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef maffemuts het volgende:
Hee je hebt nu leren pijpen JK, gefeli met je aanschaf
Saai hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:13 schreef maffemuts het volgende:
Ok maffe naar bed gezonden wordt... truste
nog even ter afsluiting van vandaag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |