Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef DJMO het volgende:
ik heb hier twee monsters zitten, die samen een zak kroepoek aan 't leegvreten zijn..
Jan en Geert dus he ...
Hoe was het in Utrecht?quote:
*schuift aan tafel1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....
hmm dat klinkt té fout in deze context...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef Merlijn het volgende:
[quote van DJMO..]
Ik heb net twee minipizza's uit de oven gehaald....
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
hmm dat klinkt té fout in deze context...
Zo, heb wel moeie poten ondertussen zeg..quote:
*uitlegtquote:
Ja maar ik had hongersnacktrekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*uitlegt
DJMO zegt 2 monsters aan de kroepoek te hebben, en jij geeft als comment dat je 2 minipizza's uit de oven hebt gehaald
Zo danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, heb wel moeie poten ondertussen zeg..
Maar was wel leuk, ik heb op de valreep (21.40) nog een mooie broek van Dainese op de kop getikt voor ¤ 99,=. Moet er alleen nog even een knappe jas bij zoeken. Die hadden ze ook wel hangen, maar de broek was afgeprijs van ¤ 259,= naar ¤ 99,= en de jassen van ¤ 469,= naar ¤299,=? Vond de jassen in verhouding erg duur..
Maargoed, ik was er dus al om half 2 en heb daar tot bijna 22.00 rondgesjouwd
Deze broek gekocht:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja maar ik had hongersnacktrek
[..]
Zo dan
Thanks.. heb jij ook al leren pijpen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef maffemuts het volgende:
Hee je hebt nu leren pijpen JK, gefeli met je aanschaf
Saai hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:13 schreef maffemuts het volgende:
Ok maffe naar bed gezonden wordt... truste
nog even ter afsluiting van vandaag:
Hmmz.. die koffie is nu oudbakken waarschijnlijk. Dan maar effe een Dolce Gusto uit de thuistapquote:
*steeltquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. die koffie is nu oudbakken waarschijnlijk. Dan maar effe een Dolce Gusto uit de thuistap
Goedemorgen..
De eerste stapjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:45 schreef DJMO het volgende:
moet je ook eerst koffie drinken he ..![]()
kijk mijn jongste gaan dan
Ja hoor, maar t kan ook overgevoeligheid zijn, dat is weer iets anders dan allergiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:33 schreef Ganzz het volgende:
Pakt snel en rent weg!
Even offtopic, en voor de mannen, nog tips om te scheren zonder dat je rode vlekken krijgt? Lijkt we'll allergie achtig.. nieuw philips scheerapparaat heeft niet geholpen, gilette mesjes met schuim voor gevoelige huid helpt ook niet echt.
Ik loop nu steeds een halve dag rond met rode vlekkenvroeger nooit last van gehad. Allergie test heb ik pas nog gehad voor iets anders, ik ben alleen 100% allergies voor huismijt :p
quote:
*heeft iets teveel ervaring met mannen met scheerproblemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]En als vrouwen scheer advies beginnen te geven vraag ik me toch af waar het heen gaat met deze wereld.
Ik heb nu het probleem dat ik geen zin heb om me te scheren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
*heeft iets teveel ervaring met mannen met scheerproblemen.
Meedoet aan het no-shave weekendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nu het probleem dat ik geen zin heb om me te scheren.
k werk in de zorg... niets lichamelijks is me vreemdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]En als vrouwen scheer advies beginnen te geven vraag ik me toch af waar het heen gaat met deze wereld.
Ik heb het ongemak dat ik nog steeds niet met één hand mijn schoenveters kan strikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:39 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k werk in de zorg... niets lichamelijks is me vreemd(dus ook ongemak die een man kán ervaren
)
Limboland?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meedoet aan het no-shave weekend![]()
* Merlijn gaat inpakken en wegwezen...
Neeh, ergens bij mij in de buurt.quote:
Da's minder zeg..quote:
Nou, het weer is er meer dan geschikt voor, echt heerlijk buiten! Gewoon ff doen joh, achteraf zul je blij zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's minder zeg..
Zat te dubben of ik ook nog even op zou stappen vanmiddag, maar ergens heb ik helemaal geen zin. Dus maar even niet gedaan
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:40 schreef DJMO het volgende:
ik heb een probleem met m'n smartietot gisteren kon ik bij 't invoeren van tekst, boven de tekst woordjes uitkiezen van de autocorrectie, maar somehow krijg ik ineens overal een megagroot invoerveld, waardoor die keuzes buiten m'n scherm vallen ofzo
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt hoor..
[ afbeelding ]
Oh lekker.. ik moet ook nog eten, maar ik weet niet wat. Denk dat ik zo maar even een patatje haal..quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf vorm gegeven aan de satésaus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die doordenkt .. smeerlap ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ gooit die satesaus er zo op, ken'k niks aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die doordenkt .. smeerlap ..
Dit kan ook niet onbewust of per ongeluk gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
JIJ gooit die satesaus er zo op, ken'k niks aan doen
Ja ja....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:53 schreef DJMO het volgende:
ik zag het pas nav de reactie(s) hier'k ben veel te moe (geestelijk that is) om door te kunnen denken
Ga je dan ook creatief kliederen met satésaus?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dit kan ook niet onbewust of per ongeluk gebeuren.Wel een goed idee om maar weer eens nasi te gaan eten.
Die is niet onpartijdig dus dat teld niet.quote:
en IK ! -_-quote:
kinderen (en dronken lamstralen) zeggen altijd de waarheid!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is niet onpartijdig dus dat teld niet.
* Rucky houd wijselijk zijn mond.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
kinderen (en dronken lamstralen) zeggen altijd de waarheid!
Dat dus inderdaad, daar kan ik niets tegenin brengen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
kinderen (en dronken lamstralen) zeggen altijd de waarheid!
Ook een biertje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, daar kan ik niets tegenin brengen..
Proost.quote:
Ik weet 1 iemand die op msn zit, daarmee heb je niet iedereen natuurlijk maar het zegt wel dat je minder eenzaam bent dan je denkt.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef DJMO het volgende:
tijd voor bed voor mij .. maar waar is de rest...
Rucky . topickiller!
oh ik heb er ook diversen op MSN, maar dat neemt niet weg dat 't stil in is in t topifquote:Op zondag 26 februari 2012 01:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet 1 iemand die op msn zit, daarmee heb je niet iedereen natuurlijk maar het zegt wel dat je minder eenzaam bent dan je denkt.
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef DJMO het volgende:
tijd voor bed voor mij .. maar waar is de rest...
Rucky . topickiller!
Moge, de koffie staat hier ook al klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:53 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? De koffie staat al klaar, net als de vers afgebakken croisiantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |