Er kletst verder niemand mee, over welk onderwerp dan ook. Begin dan zelf een babbeltje? Hapt vanzelf iemand (net als ik nu, bedenk ik mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat ook zo lekker over 3FM
Daarvoor kom ik hier.
Meid toch!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Ik kreeg vandaag een dm van 3fm of ik in de uitzending wou komen
Drogredenatie, weet ik. Ik stoor me er niet aan. Ik ben vanavond eigenlijk te chagrijnig om mee te posten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Drogredenatie. Ik stoor me er aan. Maar ben de enige blijkbaar.
en wanneer ben je te horen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?quote:
Tof!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Je voelt je wel speciaal nu zeker? Jammer dat het bijna dagelijks gebeurtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Timur zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Jep. Ze worden ook niet voor niets sc's genoemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?
Daar stoor ik me dan ook mateloos aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drogredenatie, weet ik. Ik stoor me er niet aan. Ik ben vanavond eigenlijk te chagrijnig om mee te posten.
Jaa hahaha XDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je voelt je wel speciaal nu zeker? Jammer dat het bijna dagelijks gebeurt
proberen kan altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Maar het was vanmiddag al en keek pas net bij mijn DM's, kan ik nog iets terugsturen of niet?
Ghehe, geen oker in mijn kamerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!
Hoezee!! Ik zweef even een eindje, om vervolgens in lotushouding op de bank te belanden. Aarden is goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!
kom er dan nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar stoor ik me dan ook mateloos aan
Ja maar deze oplossing blijft het minst slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar stoor ik me dan ook mateloos aan
maar nu pas uit in Pays-Basquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Qunix het volgende:
Deze had Ekdom nog in de zomer uitgezonden.
een poster van een halfnaakte [insert knappe acteur of 3rdRock] dan?quote:
Kan wel, show begint pas om 12.00 en ze doen volgens mij 'sochtends nog wel voorwerk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Maar het was vanmiddag al en keek pas net bij mijn DM's, kan ik nog iets terugsturen of niet?
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een poster van een halfnaakte [insert knappe acteur of 3rdRock] dan?
natuurlijk kun je iets terug sturen en van wie was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Jeui!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.
lach meisje, lach!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begin ook gewoon koppijn te krijgen van het fronzen
Vind ik geen leuk onderdeel van Stenders. Sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach meisje, lach!
nu bijvoorbeeld om de imitatie!
zuurpruim!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik geen leuk onderdeel van Stenders. Sorry
subtiele zuurpruimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan had ik wel een ongefundeerde '' geplaatst.
+1quote:
Niet doen, mop! Krijg je een rimpel vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begin ook gewoon koppijn te krijgen van het fronzen
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.quote:
Ik heb geprobeerd in navolging van jou wat positiviteit in het topic te pompen vandaag. Voelde goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd in navolging van jou wat positiviteit in het topic te pompen vandaag. Voelde goed
gebruik lactacyd! geloof dat dat goed is voor de zuurgraad van je pruimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.
Volgens mij is er geen grotere troep dan dat... Oh, jawel, Chilly Gelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik lactacyd! geloof dat dat goed is voor de zuurgraad van je pruim
M'n pruim reguleert zichzelf grotendeels zelf wel, daar ga ik niet met een of ander eng pruimzeepje prutsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik lactacyd! geloof dat dat goed is voor de zuurgraad van je pruim
chilly gel? wtf...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen grotere troep dan dat... Oh, jawel, Chilly Gel![]()
We gaan off-topic
Zelfregulerende pruimpjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n pruim reguleert zichzelf grotendeels zelf wel, daar ga ik niet met een of ander eng pruimzeepje prutsen.
ideale TT...snel dit topic volgooien!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfregulerende pruimpjes![]()
Klinkt alleen al erg ranzig
Bestaat echt, ik zag het ergens in een reclameblok... Kippenvel all over the placequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
chilly gel? wtf...
ik heb btw ooit de perfecte naam voor zo'n goedje bedacht:
femmefoam: voor de poes!
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ideale TT...snel dit topic volgooien!
Whehe, mijn vloekje gaat over naar jou, ik voel het!quote:
nee? ow....mmmm, mischien dan toch maar niet bij een producent aankloppen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Bestaat echt, ik zag het ergens in een reclameblok... Kippenvel all over the place![]()
en dat goedje van jou klinkt ook nergens naar
ons laten lachenquote:
die nare Piles!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb niks te melden over 3FM en nu durf ik niet meer
Gewoon lullen, tis toch reclamequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik hoor nog Robbie Williams...quote:
Wauw, dat is de eerste keer dat ik invloed heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Robbie Williams geen kut aan, maar wilde toch iets postenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ga ik niet zo snel meer heen... Ik flik het altijd om kasten van een meter of 2 te kopen en vervolgens bij mijn autootje aan te komen... Combi vanquote:
LOLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ik niet zo snel meer heen... Ik flik het altijd om kasten van een meter of 2 te kopen en vervolgens bij mijn autootje aan te komen... Combi van![]()
en
dan moet je toch mijn auto kopen maar daar ga ik het hier niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ik niet zo snel meer heen... Ik flik het altijd om kasten van een meter of 2 te kopen en vervolgens bij mijn autootje aan te komen... Combi van![]()
en
Die heeft gaatjes, uitgescheurde sterretjes en lekt van onderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan moet je toch mijn auto kopen maar daar ga ik het hier niet meer over hebben
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zuipt teveel, uitgescheurde sterretjes en lekt van onder
tranen verzekerd, levert mooie plaatjes op!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
liesbeth list zingt een lied bij die herdenking voor die schietpartij in dat winkelcentrum? reden genoeg om nog zo'n partij te organiseren...
Slaap lekker Wolfjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Chatterdechat
Ikben verrot
Slapen
Doeiii
slaap lekker lieverd!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
Chatterdechat
Ikben verrot
Slapen
Doeiii
Oooooeeeeeeehoooooeeeeeequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
Moet ik 't nu over 3FM hebben? Next to mieeeeeeeehieeeeeeeeeeeeeehieeeeeeeeee
dat moet de reden zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tranen verzekerd, levert mooie plaatjes op!
Wees eerlijk... Ze is wel opgeknapt de laatste 15 jaarquote:
yup, de Amerikaanse Dr. Schoemacher heeft flink huisgehoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Ze is wel opgeknapt de laatste 15 jaar
Shoefixerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, de Amerikaanse Dr. Schoemacher heeft flink huisgehouden
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 22:55:25Wel verdomd! Back to the drawing board... RT @radiofreak: Nieuwe radiostudio Radio 538 krijgt publiekstribune rfrk.nl/wAVeDX reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 23:05:55En hier het bewijs uit ons persbericht: Timur: 'Radio met publiek is het nieuwe radio 3.0. Let op, over vijf jaar doet iedereen het!' reageer retweet
Wat een foute 'grap'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet de reden zijn...
weet jij btw of Liesbeth familie is van die bekende vent uit de oorlog? Schindlers ofzo?
lol nee, dat was geen familiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet de reden zijn...
weet jij btw of Liesbeth familie is van die bekende vent uit de oorlog? Schindlers ofzo?
leuk he?quote:
ah, dat zal dan wel een list vna die Schindlers zijn geweest...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lol nee, dat was geen familie
Opzich logischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 22:55:25Wel verdomd! Back to the drawing board... RT @radiofreak: Nieuwe radiostudio Radio 538 krijgt publiekstribune rfrk.nl/wAVeDX reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 23:05:55En hier het bewijs uit ons persbericht: Timur: 'Radio met publiek is het nieuwe radio 3.0. Let op, over vijf jaar doet iedereen het!' reageer retweet
vliegende panters hadden ooit een grap over Schindler. kwam eropneer dat ie sliste en dat de film daarom Schindler slist heettequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel leuk dat die Schindler ook liften maakt
prima, luisteren kun je beter wanneer je niet typtquote:
Ja, afgelopen najaar veel in het ziekenhuis gelopen, hadden ze ook van die liften. Vond ik mafquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel leuk dat die Schindler ook liften maakt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, luisteren kun je beter wanneer je niet typt
SSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTquote:
ja, maar in dit geval is het negatief voor de rest...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Positieve benadering, ik hanteer het
Sommige dingen hoef je niet te benaderenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Positieve benadering, ik hanteer het
Piles, ben jij het??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar in dit geval is het negatief voor de rest...
Als er nou iemand over 3FM post, is het Paul welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Piles, ben jij het??
Grapje pilliemonniewonnie![]()
nee, het is mij.....Danny Roodbol!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Piles, ben jij het??
Grapje pilliemonniewonnie![]()
Oh, ik sla weer door, hè??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet te benaderen
Is hij ook trots als ik hier blijf posten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch haast niet anders??
hij is trots wanneer je je van 3fm los kunt maken!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Is hij ook trots als ik hier blijf posten?
Ik ben willie vergeten. Harakiri it is!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er nou iemand over 3FM post, is het Paul wel
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Is hij ook trots als ik hier blijf posten?
Sorry Paul, daarin moet ik Rock gelijk geven... Loslaten is het helemaal anno nuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is trots wanneer je je van 3fm los kunt maken!
zie vrijdag de 13 lijstje in vorige topicquote:
je bedoelt het hele item over die fiets? ik denk hier: http://www.radio1.nl/degidsfmquote:
Nu je 't zegt jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan dat Ikea-liedje
quote:
Komt vast door dat "hey!" steedsquote:
Ja, ik trek het welquote:
ja, daar lijkt het wel wat op ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan dat Ikea-liedje
nee joh, is juist een compliment!quote:
ik vind het een leuke cover/parodiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
Nee, niet weer dat poesje... Hoorde hem vanmiddag ook al
Ik krijg er niks voor betaald! Mijn werk is supertof hoor, maar het betaalt voor geen meter...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee joh, is juist een compliment!
trusten!quote:
wel slim van emquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef Qunix het volgende:
Frank Visser (Maartensdijk, 17 mei 1951) is een Nederlandse rechter, televisiepresentator en schrijver.
Ze draaiden hem vanmiddag ook al, volgens mij ook in deze uitvoeringquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef Qunix het volgende:
Hahaha, anders luistert niemand naar Jelmer zijn nummer
Zeker, goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind jojanneke dit eigenlijk precies goed zingen
Nope, toen de originele versie!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze draaiden hem vanmiddag ook al, volgens mij ook in deze uitvoering
Oh, dus toch...quote:
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef alors het volgende:
Ik vind die 'Goedemiddag, vrijdagmiddag, goedemiddag vrimibo'-jingle van haar zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
is Junkie XL dood????hahaha ik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was al begonnen met typen hoorquote:
elvis zit lekker met Tupac te chillen bij Loch Ness en Nessie te voerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FZN05 het volgende:
Maar er zijn ook zeker luisteraars die denken: "Is Elvis Presley dood?!?!?".
Ik weet niet wat erger is....
Dat is zo, Elvis gaat nooit dood namelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FZN05 het volgende:
Er zijn ook luisteraars die niet eens weten wie Elvis Presley is. Da's nog ergerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FZN05 het volgende:
Wie is Elvis?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FZN05 het volgende:
dat was de drummer van Nirvana, die band waar Dave Grohl van de Foo Fighters zong.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was de drummer van Nirvana, die band waar Dave Grohl van de Foo Fighters zong.
Ik luister het nu terug...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:43 schreef PiraatPiet het volgende:
Haha, gaaf. Komen ze straks met dat gebeuren van KXradio van gisteren, zo lullig voor die gozer.
dat is bij zijn neef geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef PiraatPiet het volgende:
Genee mag niet van 538 ofzo? Daar doet die toch altijd zo'n voetbal update?
Is het niet zo dan??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn nu vast luisteraars die dat denken
was een flinke zoektocht?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het niet zo dan??
Ik was kaarsjes aan het zoeken
Yup, ik heb al jaren geen kaarsen meer aan... Nog niets gevonden, maar hoeft gelukkig ook niet meer!quote:
je kunt altijd nog de gaspitten aansteken. geeft een beetje hetzelfde effectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb al jaren geen kaarsen meer aan... Nog niets gevonden, maar hoeft gelukkig ook niet meer!
Dat was ook nog een goed idee geweest!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt altijd nog de gaspitten aansteken. geeft een beetje hetzelfde effect
is het al 0u?? holy fuck! had ik niet door
kan ik je helpen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was ook nog een goed idee geweest!![]()
En ik ben kapot
Daar helpt geen Prittstift of wat voor stift dan ook tegen... Iets teveel korte nachten op een rij gehadquote:
Ik blijf het een geniaal nummer vinden!quote:
dan hoop ik dat je de komende nachten een goede nachtrust hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar helpt geen Prittstift of wat voor stift dan ook tegen... Iets teveel korte nachten op een rij gehad
Ik hoop het ook, morgen een dagje vrij en niets gepland. Bijtanken-a-gogoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je de komende nachten een goede nachtrust hebt
Everly Brothers ook welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard
Blues Brothers mag uitgezonden worden
Ook!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:19 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik zie jullie allen morgen tijd voor mij om in de gat in de nacht te gaan slapen!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:19 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik zie jullie allen morgen tijd voor mij om in de gat in de nacht te gaan slapen!
+1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt vet! Goeie radio.
Jammer van de muziek nu
Ja, dit nummer vind ik ook niet echt superquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt vet! Goeie radio.
Jammer van de muziek nu
dat wou ik net zeggen!quote:
daardoor wist ik em ookquote:
je mag nu ook al naar bed gaan hoor, maar tis wel gezellig dat je voor ons wakkerblijftquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij niet... Gelukkig is het bijna 1u
Ook voor mezelf, als ik te vroeg ga dan ben ik in de ochtend zo vroeg op... Geen zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
Drive by y y y!
[..]
je mag nu ook al naar bed gaan hoor, maar tis wel gezellig dat je voor ons wakkerblijft
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook voor mezelf, als ik te vroeg ga dan ben ik in de ochtend zo vroeg op... Geen zin in
Nog geen idee hoe laat het wordt, ik zet geen wekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed morgen tussen 9 en 10 wakker te wordne. dan ff boodschappen doen en dan hoef ik tot maandagochtend geen fuck meer te doen behalve afwassen en koken
SPOILER!!!!quote:
maakt niet uit popquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, er zit vertraging in... Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
GOED!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
die zou ik doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |