Er kletst verder niemand mee, over welk onderwerp dan ook. Begin dan zelf een babbeltje? Hapt vanzelf iemand (net als ik nu, bedenk ik mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat ook zo lekker over 3FM
Daarvoor kom ik hier.
Meid toch!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Ik kreeg vandaag een dm van 3fm of ik in de uitzending wou komen
Drogredenatie, weet ik. Ik stoor me er niet aan. Ik ben vanavond eigenlijk te chagrijnig om mee te posten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Drogredenatie. Ik stoor me er aan. Maar ben de enige blijkbaar.
en wanneer ben je te horen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?quote:
Tof!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Je voelt je wel speciaal nu zeker? Jammer dat het bijna dagelijks gebeurtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Timur zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef roos94 het volgende:
Jep. Ze worden ook niet voor niets sc's genoemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?
Daar stoor ik me dan ook mateloos aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt dat niet in veel meer reeksen? dat het soms posts lang niet over het hoofdonderwerp gaat?
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drogredenatie, weet ik. Ik stoor me er niet aan. Ik ben vanavond eigenlijk te chagrijnig om mee te posten.
Jaa hahaha XDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je voelt je wel speciaal nu zeker? Jammer dat het bijna dagelijks gebeurt
proberen kan altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Maar het was vanmiddag al en keek pas net bij mijn DM's, kan ik nog iets terugsturen of niet?
Ghehe, geen oker in mijn kamerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!
Hoezee!! Ik zweef even een eindje, om vervolgens in lotushouding op de bank te belanden. Aarden is goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch! dan moet je veel oker in je kamer brengen. oker is van huis uit een juichkleur!
kom er dan nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar stoor ik me dan ook mateloos aan
Ja maar deze oplossing blijft het minst slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar stoor ik me dan ook mateloos aan
maar nu pas uit in Pays-Basquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Qunix het volgende:
Deze had Ekdom nog in de zomer uitgezonden.
een poster van een halfnaakte [insert knappe acteur of 3rdRock] dan?quote:
Kan wel, show begint pas om 12.00 en ze doen volgens mij 'sochtends nog wel voorwerk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Maar het was vanmiddag al en keek pas net bij mijn DM's, kan ik nog iets terugsturen of niet?
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een poster van een halfnaakte [insert knappe acteur of 3rdRock] dan?
natuurlijk kun je iets terug sturen en van wie was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef roos94 het volgende:
Jeui!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, ik zal wel even actiever gaan mee posten, dan knap ik vanzelf weer op.
lach meisje, lach!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begin ook gewoon koppijn te krijgen van het fronzen
Vind ik geen leuk onderdeel van Stenders. Sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach meisje, lach!
nu bijvoorbeeld om de imitatie!
zuurpruim!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik geen leuk onderdeel van Stenders. Sorry
subtiele zuurpruimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan had ik wel een ongefundeerde '' geplaatst.
+1quote:
Niet doen, mop! Krijg je een rimpel vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik begin ook gewoon koppijn te krijgen van het fronzen
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.quote:
Ik heb geprobeerd in navolging van jou wat positiviteit in het topic te pompen vandaag. Voelde goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd in navolging van jou wat positiviteit in het topic te pompen vandaag. Voelde goed
gebruik lactacyd! geloof dat dat goed is voor de zuurgraad van je pruimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, al die zuurpruimen zijn nou juist de reden waarom ik chagrijnig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |