SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Andere TTs:
"Perfect is the enemy of good".
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling.
Baby mammals drink milk, and you sir, are a baby mammal.
"Leg Pressing is masturbation."
Go home and tell Mom that you're a man now.
Mark rippetoe quotes, altijd handig voor in je dagelijks leven http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_RippetoeI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vind jullie melk(lees: zuivel)consumptie knap. Ik krijg het alleen weg als er een flinke schep chocoladepoeder in m'n melk zit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat, of 25 gr van dit, zoals ik nu heb. http://www.bodyenfitshop.(...)ar-casein-perfectionquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef slacker_nl het volgende:
Vind jullie melk(lees: zuivel)consumptie knap. Ik krijg het alleen weg als er een flinke schep chocoladepoeder in m'n melk zit.![]()
![]()
Ik als Asian zijnde verdraag zoveel melk echt niet, dan zit ik elke dag uren te schijten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Bedankt, melk is sowieso goed, al die nutteloze onderzoekjes daarnaar slaan nergens op, dat wist ik al een tijd lang dus over gezondheid maak ik mij geen zorgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Zith het volgende:
Dat melk is inderdaad gedaan om al die moeite te vermijden. Mensen die zeggen 'ik eet echt wel genoeg!' zonder dat ze weten hoeveel eiwitten ze binnenkrijgen etc. Met 4 pakken melk en je ontbijt/lunch/avondeten zit je altijd goed, je lichaam zal erg blij met je zijn (note: niet voor endo's, die gaan dan 2kg per week vet aankomen).
Als je je zorgen maakt over de gezondheid van melk, of als anderen gaan vragen 'is dat nou wel goed voor je', dan kan ik een paar wetenschappelijke stuken aanleveren die laten zien dat er geen verband is tussen melkconsumptie en hart-en-vaatziekten of botontkalking (wat je vaak hoort).
Ben er wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zal zien, ik heb het al doorgelezen + mail-schema van die gozer ontvangen.
Van faggot naar breed, kan niet wachten![]()
![]()
Haha, ik kreeg als uitprobeerseltje 2 liter weg zonder dat ik ergens last van had. 4 liter moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Jajong het volgende:
Ik als Asian zijnde verdraag zoveel melk echt niet, dan zit ik elke dag uren te schijten.![]()
Dan nog gaat het om hoe je traint. Ik zag, en hoorde, vandaag weer een gastje die met enorme gewichten stond te trainen, maar hij gedroeg zich alsof hij 100 kilo oppakte. En geluid.... Klootzakje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Guiel het volgende:
[..]
Bedankt, melk is sowieso goed, al die nutteloze onderzoekjes daarnaar slaan nergens op, dat wist ik al een tijd lang dus over gezondheid maak ik mij geen zorgen.
Ben er wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zal zien, ik heb het al doorgelezen + mail-schema van die gozer ontvangen.
Van faggot naar breed, kan niet wachten
Wat voor training ook doet, krijg je form goed. Natuurlijk wil je niet gezien worden met 10 kilo gewichtjes, maar het werkt, zolang je form goed is.![]()
Moet zeggen dat met dat anabolic cooking je ook ruimschoots aan je eiwitten komt. Niet dat ik dat nu 100% volg (as if). Maar goed, melk/kaas/yoghurt/kwark.. blergh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat, of 25 gr van dit, zoals ik nu heb. http://www.bodyenfitshop.(...)ar-casein-perfectionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beter goede lateral raises met 10 kilo dan kromme ellebogen met 15 kilo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog gaat het om hoe je traint. Ik zag, en hoorde, vandaag weer een gastje die met enorme gewichten stond te trainen, maar hij gedroeg zich alsof hij 100 kilo oppakte. En geluid.... Klootzakje.
Wat voor training ook doet, krijg je form goed. Natuurlijk wil je niet gezien worden met 10 kilo gewichtjes, maar het werkt, zolang je form goed is.
Confidence through competence![]()
Daarom zij ze ook tegen extra eiwit of supplementen intake.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet zeggen dat met dat anabolic cooking je ook ruimschoots aan je eiwitten komt. Niet dat ik dat nu 100% volg (as if). Maar goed, melk/kaas/yoghurt/kwark.. blergh.
Ik kan het ook niet though. Leuk voor de verandering, thats is.![]()
Wat je ook doet, doe het goed. Kracht komt echt wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter goede lateral raises met 10 kilo dan kromme ellebogen met 15 kilo.
Geduld geduld geduld.... moeilijk.![]()
![]()
Ze zijn er ook niet helemaal tegen, als je naar de meal plans kijkt zitten daar aardig wat supplementen in:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom zij ze ook tegen extra eiwit of supplementen intake.
Ik kan het ook niet though. Leuk voor de verandering, thats is.
Whey
Dextrose en/of maltodextrin
Glutamine
Creatine
Multivitamine
VisolieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is precies wat ik inneem. Lijkt mij prima voor mijn leeftijd though.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze zijn er ook niet helemaal tegen, als je naar de meal plans kijkt zitten daar aardig wat supplementen in:
Whey
Dextrose
Glutamine
Creatine
Multivitamine
Visolie![]()
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
XXL en de leren van de Perry zijn ook ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef fathank het volgende:
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?![]()
Athlete.nl / krachtwinkel.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?
Je kan ook duitsland proberen of hij in jouw maat is: http://www.nerlinger.com/(...)g=d&wrkid=&kat=05.01I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb morgen glutamine en creatine binnen, eens kijken hoe dat bevalt. Ben wel een beetje huiverig voor de creatine. Geen zin om meer te gaan drinken namelijk, en moet dat goed inplannen met hardlopen. Geen zin om extra gewicht mee te dragen als het alleen vocht is. Maar moet daar even wat meer over gaan lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik inneem. Lijkt mij prima voor mijn leeftijd though.
Dextrose ga ik ook mee beginnen, maar eerst de massgainer opmaken voordat ik aan de pure whey + dextrose begin. En dan zit ik ook aan de complete opsommig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Merci!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Athlete.nl / krachtwinkel.nl
Je kan ook duitsland proberen of hij in jouw maat is: http://www.nerlinger.com/(...)g=d&wrkid=&kat=05.01In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet zeggen, dat heeft, naast een goede stretch, mijn schouderproblemen opgelost...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef fathank het volgende:
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?![]()
Morgen tot woensdag in Barcelona, zin in.Vandaag extra hard upper body getrained, benen ontzien want zal veel rond moeten lopen.
Tapas en churros tanken voor spiergroei![]()
Confidence through competence![]()
Barcelona.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen tot woensdag in Barcelona, zin in.Vandaag extra hard upper body getrained, benen ontzien want zal veel rond moeten lopen.
Tapas en churros tanken voor spiergroei![]()
![]()
Een van de meest geweldige steden in europa.
Florence is beter though...![]()
![]()
Florence is mooi... alleen denken 50.000 amerikanen hetzelfde. Een massale drukte daaro man, bolletje ijs = 10 EUROBeter ga je eten in Bologna, klinkt cliche, maar nog nooit zo lekker gegeten als daar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: