Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik ben nog steeds verbaasd hoe goed m'n mannetje dat vaak doetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
netjes die ballen ingekopt ook weer Quel
Perfect, met dit groepje kunnen we leuk ballenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zal zo even mijn headset zoeken
Daarom zei ik al, nice statsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Haha ik ben nog steeds verbaasd hoe goed m'n mannetje dat vaak doet
Ben gekicktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, nice stats
Je transformeert in een echte manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gore tyfushomo.Ik ga wel een potje MW3 doen. Gadverdamme, aidshond.
Ik rage nooit, dit zegt wel heel wat denk ik.
Sinds die statement zien we je nooit ragen iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gore tyfushomo.Ik ga wel een potje MW3 doen. Gadverdamme, aidshond.
Ik rage nooit, dit zegt wel heel wat denk ik.
ah klote, 2e helft nuquote:
Heb wel met zijn poppetje gescoortquote:
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je transformeert in een echte man
Ik kan je hebben, niet zo een grote mondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.
Ben jij 20?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.
Het zegt heel wat dat dit kwalitatief je beste vraag in twee weken is.quote:
Klopt, maar verder is hij een poesie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Ik vind nochtans dat gje een vrij zware stem heeft voor een 14-jarige hoor, viel me wel op
Ik ga erop vooruitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zegt heel wat dat dit kwalitatief je beste vraag in twee weken is.
Jonge ik kom je opzoeken ik zweerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, maar verder is hij een poesie.
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp biedenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Walxie het volgende:
En toen kon ik een schouder blessure niet behandelen..
Hij rent alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijk maar uit Lind, GJE gaat je pakken.
In de skieter? Of no homo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijk maar uit Lind, GJE gaat je pakken.
Inderdaad, jij hebt vast nog wel een mooie van hello kitty?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp bieden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp bieden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meest falende MSN gesprek so far:
martijn zegt:
hoi
ik zegt:
Joo
martijn zegt:
yo
ik zegt:
Alles goed
martijn zegt:
Met mij ook
/Lief dagboekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meest falende MSN gesprek so far:
martijn zegt:
hoi
ik zegt:
Joo
martijn zegt:
yo
ik zegt:
Alles goed
martijn zegt:
Met mij ook
Omdat je een schouderkaartje moet gebruiken, kon je dat zelf niet bedenken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, jij hebt vast nog wel een mooie van hello kitty?
Ik heb gewoon een arm-blessure ding en hij kan hem niet gebruiken!!
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Twee assists
edit: Ff op Pietjuhhh wachten?
Me gustaquote:
ik heb een hsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Koop eens een headset stelletje falers op de PS3.
Heb ik opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Tuurlijk wel, maar die kan ik nergens vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat je een schouderkaartje moet gebruiken, kon je dat zelf niet bedenken?
Feit! Xbox heeft iedereen headset. Tevens, wanneer weer eens clubben? Heb 2 weken lang vakantie dus roept u maarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die kan ik nergens vinden
Is die niet 100k? Vind ik een beetje duurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
Zal ik Marlos kopen voor mijn Brazilver?
Al gedaan..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]dan kan je hem niet behandelen hè... Koop dan alle blessures of speel match met 2de team
Nee joh! Eerder 160Kquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is die niet 100k? Vind ik een beetje duur
Hondsduur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
Zal ik Marlos kopen voor mijn Brazilver?
Helaas welquote:
Hell no, 1,67quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oei, een mannetje van 1.62 achter me aan, help!
Taarabt > Iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat vind ik het niet waard. Btw hij is mijn arena-speler
Wij zijn 14, u bent gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
1.90 wie biedt meer?
Helaas is mijn DNF 0,50 omdat EA mij weer moest disconnecten
Volgens mij ligt het aan jezelfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Walxie het volgende:
Zo, team weer op de TP gezet! De BBVA'ers wilden niet uit hun dip komen..
ja ik zou uithalen maar jij pakte de balquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Pietjuuhh het volgende:
Wtf met die vrije trap, snap er niets van..
1.91quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
1.90 wie biedt meer?
Helaas is mijn DNF 0,50 omdat EA mij weer moest disconnecten
Neen, waarom functioneert mijn Eredivisie wel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan jezelf
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Walxie het volgende:
Zo, team weer op de TP gezet! De BBVA'ers wilden niet uit hun dip komen..
Ik had mijn controller niet vast :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik zou uithalen maar jij pakte de bal
Iets met fitnessquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je poept druk je alleen, mannetje.
Ik drukte 70 vorig jaar op mijn maxquote:
Bedoel je diegene die het bestuurd? Want bij mij functioneren maar verschillende teams goed..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat ligt aan de speler.
Je bent noob x wat is je record?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Walxie het volgende:
[..]
Bedoel je diegene die het bestuurd? Want bij mij functioneren maar verschillende teams goed..
Geen idee, houdt ik nooit bij en zit nu niet op de xbox dus kan niet kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent noob x wat is je record?
Bijna klaarquote:
..quote:
jouWquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
> Skype Zo 2011
> Msn Zo 2010
> Postduif Hoe hoe hoe
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh deze gasten zijn lucky. En Richie jemoet niet steeds vanaf te aftrap truukjes gaan doen, we verliezen steeds de bal daardoor
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer gescoord door erdoorheen te skillen, ik probeer het steeds weer
DAN BEN JE VRIJ ACHTERLIJK DAT JE HET BLIJFT PROBEREN TERWIJL JE (( VAN DE !)) KEER DE BAL VERLIEST.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer gescoord door erdoorheen te skillen, ik probeer het steeds weer
Zal hem aan m'n oor hangen, is aan het opladenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.
Ik hoor je nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.
Dude, lees je geen chat ofzoquote:
Dude, wat boeit het nu wie de captain is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, lees je geen chat ofzo
Dan voorkom je dingen zoals kutformaties en voortijdig startenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Dude, wat boeit het nu wie de captain is?
En dan mag de any het weer rechtzetten, ik ken het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh deze gasten zijn lucky. En Richie je moet niet steeds vanaf te aftrap truukjes gaan doen, we verliezen steeds de bal daardoor
Alles beter dan jouw spelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan mag de any het weer rechtzetten, ik ken het.Ook die kansloze afstandschoten altijd.
quote:
Je mag pas commanderen als je het zelf beter doetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]Niet boos zijn...
Totaal onvergelijkbaar ook, spelen met 50 pace CB's of met jouw 91 rated CAM
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je mag pas commanderen als je het zelf beter doet
Commanderen is het punt van een captain.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Commanderen is het punt van een captain.
quote:
Wie ben jij dan op de ps?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.
Speelt niet mee.quote:
Gaan we op de persoonlijke aanval?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speelt niet mee.
Meer balbezit dus
Dat komt door jouquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaan we op de persoonlijke aanval?Vertel eens, hoe komt het weinige balbezit?
Ik weet niet wie er op de persoonlijke toer gaat hoor maar volgens mij ben jij datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]Beetje jammer dat je opeens zo doet.
Wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er op de persoonlijke toer gaat hoor maar volgens mij ben jij dat
Chiliquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik Colombia hybrid maken maar met welk ander land? Ideeeng?
Een of meerdere buurlanden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Wie als LW dan?quote:
Ik ga zo kijken, secquote:
Ff als leek.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Spanjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Meerdere landen of competitie door elkaar maar toch hoge chem krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff als leek.....
Wat bedoelen jullie steeds met Hybrid![]()
Een mix! Dus verschillende nationaleiten, competities, teams bij elkaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff als leek.....
Wat bedoelen jullie steeds met Hybrid![]()
Vidal, zeer goede middenvelder. Of IF Medel, linkt met hun allebei (dubbele met Sanchez). IF Rodriguez LW?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
?????? - TIF Falcao - Sanchez
?????? - ??????? - ???????
?????? - ??? - ???? - ???????
------------?????????-----------------
Moreno moet er dan natuurlijk nog in.
Thanxs voor de uitleg... Beidequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een mix! Dus verschillende nationaleiten, competities, teams bij elkaar
Ik edit mijn post nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ga allemaal 1 naam noemen..dan komt die hybrid er wel
Lobont en Chivu overwegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg fucking veel doelpunten tegen met mijn ajax team.
Vermeer en Toby![]()
Nee dan moet Sneijder een linie terugzakken. Dan wordt het helemaal gatenkaas. Denk dat ik Nigel of Sjonnie ga helen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lobont en Chivu overwegen?Al zullen die niet veel beter zijn vrees ik, eigenlijk zou je Stekelenburg moeten kunnen inpassen. Lastig
Echt een fucking vet teamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/76662
Zoiets. Iemand verbeteringen?
Cordoba is wel heel klein voor een CB.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een fucking vet team
Denk dat die silver wel beter is, maar je kan evt. ook Cordoba erin zetten op CB
En Zapata
Doe ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook nagenoeg nooit een onsportieve Nederlander tegen gehad, maar misschien gedragen ze zich wel beter als ze tegen een landgenoot moeten
Jaquote:
Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk tegen iemand van Fok! speel en dat diegene aan iedereen verteld dat ik sweaty benquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook nagenoeg nooit een onsportieve Nederlander tegen gehad, maar misschien gedragen ze zich wel beter als ze tegen een landgenoot moeten
Ik speelde tegen 1 die ging achterin rondtikken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Vraag me af wat Nocerino op LM doet... En wat betreft die Italianen, er zijn betere spelers op die posities dus zie het nut niet van het wisselen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?http://www.futhead.com/12/squad/76484
Serie A team voor dat 11 nationaliteiten toernooi, 4 italianen, dus ik zal wel wat bronzen moeten opstellen en dan wisselen.
Ik heb echt een schijthekel aan mensen die meteen gaan wisselen omdat ze geen fatsoenlijk team kunnen bouwen om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
Serie A team voor dat 11 nationaliteiten toernooi, 4 italianen, dus ik zal wel wat bronzen moeten opstellen en dan wisselen.
Cambiasso eruit en Boateng erinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
Zal eens kijken, maar vrees dat ik coins tekort kom voor Silva.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cambiasso eruit en Boateng erin
Lavezzi LM
Krasic RM
Jovetic IF als CAM
Silva ipv Mexes en dan Kjaer CB Chiellini LCB en Silva RCB
Wat is je budget en welke console?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zal eens kijken, maar vrees dat ik coins tekort kom voor Silva.
Lucio kan ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zal eens kijken, maar vrees dat ik coins tekort kom voor Silva.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha was ein prachtgoal van Quel
http://www.futhead.com/12/squad/76915quote:
liefst een aanvallende formatie, met spelers op de flanken, maar voor de rest maakt het niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/76915
280K ongeveer, 11 landenmisschien dat je hier op kan voortbouwen. Heb je misschien ook een formatie in gedachten of gewoon 3-5-2?
Dit is het FUT Topic, houd je rommel bij je svp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:39 schreef stoereboii het volgende:
De fuck is ditAndere vorm van masturbatie als man
Bouw een hybrid met zoveel mogelijk zuid amerikaanse landen, maar met zo weinig mogelijk brazilianen en argentijnen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
WTF!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:39 schreef stoereboii het volgende:
De fuck is ditAndere vorm van masturbatie als man
Sorryyyyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit is het FUT Topic, houd je rommel bij je svp.
Fetfas?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een Ksi BEASTTTTTTTTTTT gekocht.
Scoort aardig wat longshots bij mijquote:
Hipster?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik had een KSI Beast voordat ie beast werd. Hipster
Ja! Het is even wennen, maar speelt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bevalt het eigenlijk, spelen met je silvers?
Ik ben golds nu ook wel weer eens zat, misschien ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Het is even wennen, maar speelt heerlijk!
Koning. Tsja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Quel is koning van FC Leverworst
Gewoon het wennen aan voorkeursvoet, actiesnelheid, pace etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben golds nu ook wel weer eens zat, misschien ook maar eens proberen.In welk opzicht is het wennen?
Ah, meer gewoon aan de spelers op zich dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koning. Tsja.
[..]
Gewoon het wennen aan voorkeursvoet, actiesnelheid, pace etc.
En de Silver cup is lastiger dan de Gold Cup.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, meer gewoon aan de spelers op zich dus.Thanks.
Ik vond silver cup vrij makkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En de Silver cup is lastiger dan de Gold Cup.
Nouja, bijna alle teams zijn 100 chem in dat toernooi.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond silver cup vrij makkelijk1 gewonnen nog maar maar heb er 3 meegespeeld. 1 eruit gekickt en 1 verloren van silver pace team.
Niet echt een goede sample dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond silver cup vrij makkelijk1 gewonnen nog maar maar heb er 3 meegespeeld. 1 eruit gekickt en 1 verloren van silver pace team.
haha beter, waarschijnlijk maar goed dat ik er uit gegooid ben dan. zou sowieso wel weer miljoenen fouten gemaakt hebben als any.quote:
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik ze moet nemenquote:
Haha twee maal kwam ie prima op mijn hoofd terechtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:16 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik ze moet nemenMaar bij de laatste had ik wel door dat ie wat harder moest zodat ie over de keeper zou gaan
True hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha twee maal kwam ie prima op mijn hoofd terecht
Ze waren niet echt goed though. Maar ik stop er ook ff mee QuelGoed gespeeld.
Nee klopt. Het waren volgens mij ook kereltjes van 10 jaar oud ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:19 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
True haha
Ze hebben de bal bijna niet gehad heb ik het gevoelOkie. Jij ook.
Ik heb het moeilijker in de gold cup...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En de Silver cup is lastiger dan de Gold Cup.
Haha geweldig. Hij zat hier niet zo heel lang geleden nog als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:31 schreef StijnDa het volgende:
Kennen jullie Pino0 nog?![]()
Pareltje van een topic dit, typisch zijn stijl; ASDKASDKASAS (ik faal met poker)
kk poker kk ze moeten altijd mij hebben ik trek het niet meer godverdomme kk ik zit te huilen hier kkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:31 schreef StijnDa het volgende:
Kennen jullie Pino0 nog?![]()
Pareltje van een topic dit, typisch zijn stijl; ASDKASDKASAS (ik faal met poker)
Rijd net nederland in vanaf wintersport haha, iets gemist in een week?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jou ook al lang niet meer gezien![]()
Hoi
Ah okéquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijd net nederland in vanaf wintersport haha, iets gemist in een week?
quote:
Dankuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:05 schreef Kamikazie het volgende:
Leuk team, leuk gedaan met maicon haha, zou je ook dani alves neer kunnen zetten. Beviel mij wel erg goed met 4* still moves+ meer een winger imo. Wel echt gaaf elftal !!
En terechtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:25 schreef Rijst het volgende:
Stijn ik heb je team een beetje gekopieerd
me so jelly. Al zou ik het zelf ook kunnen betalen maar dan moet ik eerst mn 344425 andere spelers verkopen :pquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net stond er UP Ba, maar die presteerde het om 0 goals uit 5 wedstrijden te halen4/5 gewonnen, maar zaten wel wat disconnects bij halverwege. Lucio doet het stukken beter met 3 uit 5
![]()
Misschien nog Leiva vervangen door Ramires, Leiva valt ook niet echt positief op tot nu toe, maar dat zien we later wel. Misschien ook nog Adebayor door Suarez want hij is erg houterig.
Tja kost moeite, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
me so jelly. Al zou ik het zelf ook kunnen betalen maar dan moet ik eerst mn 344425 andere spelers verkopen :p
Ah, heeft er wel iets van weg jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om photoshop te openen ;Pquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat maak jij toch een mooie screenshots rijst
Welkom, je kan ook gewoon dit team houden en doorsparen voor andere teams erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 06:00 schreef Nickskuh het volgende:
Heb een Braziliaans team gemaakt maar zit nu aan m'n top.. Zou ik alles verkopen en voor een team uit de Liga BBVA, BPL, of Serie A gaan?
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:41 schreef Walxie het volgende:
Goedemorgen, even kijken of m'n TP al helemaal leeg is, dan even nieuw teampje bouwen.
Wut?quote:
Ah zo, je heb niks gemist zoals altijdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nou, gisteravond. Was namelijk pleiten!!
Zo'n vermoeden had ik al!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah zo, je heb niks gemist zoals altijd
Braskilversquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al!
Okay, nu een team bouwen, even ideeën op YT opdoen.
Nah, ik ga denk ik goud/zilver door elkaar spelen, like Eredivisie.quote:
Kan je doen, wat is je budget?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nah, ik ga denk ik goud/zilver door elkaar spelen, like Eredivisie.
, dat kan ook. En anders Nederlanders en Belgen door elkaar.
Laten we het op 100k houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je doen, wat is je budget?
Een shitload aan nieuwe spelersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:04 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, ik ben weer terug!
Heb ik iets gemist de afgelopen 20 (?) topics? Nieuwe users, updates, pricefices of iets in die trant?
Nou, hier de eerste nieuwe user.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:04 schreef el-blanchito het volgende:
Heb ik iets gemist de afgelopen 20 (?) topics? Nieuwe users, updates, pricefices of iets in die trant?
Die belg, Stoereboii noemde Toefjes een pedo....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:04 schreef el-blanchito het volgende:
Misschien zoiets? http://futhead.com/12/squad/73400quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je doen, wat is je budget?
Stop gewoon met fut want over een halfuur wil je weer van je team af:')quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:41 schreef Walxie het volgende:
Goedemorgen, even kijken of m'n TP al helemaal leeg is, dan even nieuw teampje bouwen.
Mooi team, alleen jammer van dat vandermarretje op LBquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
Misschien zoiets? http://futhead.com/12/squad/73400
Sneijder is net weer iets aan de dure kant, maar het kan misschien wel.
Nee, dat hoop je.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Stop gewoon met fut want over een halfuur wil je weer van je team af:')
Thanks,quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi team, alleen jammer van dat vandermarretje op LB
Ik zou voor Sneijder gaan, alhoewel ik geen ervaring met beide heb in FUT, heb alleen met beide H2H gespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks,
IF Pieters vind ik net weer wat te duur, maar denk jij dat op CF VdV of Wesley beter presteerd?
IF Pieters is discardwaardequote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks,
IF Pieters vind ik net weer wat te duur, maar denk jij dat op CF VdV of Wesley beter presteerd?
Dacht ik ookal aan, ik ga nu even kijken hoe ik het in elkaar ga zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou voor Sneijder gaan, alhoewel ik geen ervaring met beide heb in FUT, heb alleen met beide H2H gespeeld
Neem dan Van Aanholt (UP, Vitesse), stuk beter dan NIF Pieters.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks,
Waarom speel je met Witsel?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dacht ik ookal aan, ik ga nu even kijken hoe ik het in elkaar ga zetten.
Ik had vernomen dat het NL elftal echt in deze formatie speelt, weet jij daar nog wat van?
Ja goed idee, thanks!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Neem dan Van Aanholt (UP, Vitesse), stuk beter dan NIF Pieters.
BE en nl vormen idd nl elftalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik speel België en Nederland door elkaar, maar kon niet op een goede CAM komen.
Wil je per se deze formatie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik speel België en Nederland door elkaar, maar kon niet op een goede CAM komen.
Hier speelt het Nederlands elftal in, maar als jij een betere formatie kent, wil ik daar ook graag zat in spelen.quote:
Bony zit niet in FUT, zal dus niet komen helaasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:20 schreef el-blanchito het volgende:
Shitload aan nieuwe spelers? Transfers of mensen als Bony?
Hier op fokquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:20 schreef el-blanchito het volgende:
Shitload aan nieuwe spelers? Transfers of mensen als Bony?
En wat is je budget?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hier speelt het Nederlands elftal in, maar als jij een betere formatie kent, wil ik daar ook graag zat in spelen.
Het BE elftal niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hier speelt het Nederlands elftal in, maar als jij een betere formatie kent, wil ik daar ook graag zat in spelen.
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dacht ik ookal aan, ik ga nu even kijken hoe ik het in elkaar ga zetten.
Ik had vernomen dat het NL elftal echt in deze formatie speelt, weet jij daar nog wat van?
Nee maar je wil BE + nlquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:22 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ongv. 100k.
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet?
Nederland speelt meestal in 4-2-3-1 inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:32 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, volgensmij las ik gister ook zoiets op Wikipedia, dan zal het wel waar zijn.
Oke, maar wat had jij in gedachten qua formatie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nederland speelt meestal in 4-2-3-1 inderdaad.
Je kan met alle formaties wel wat leuks maken, het gaat er meer om wat jij het lekkerst vindt spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oke, maar wat had jij in gedachten qua formatie?
Ik hou van simpel spelen, sowieso 4 verdedigers; ik wil dan makkelijk voor het doel kunnen komen door te tikken, en daarna gewoon een spits die het afmaakt (2 spitsen kan ook).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan met alle formaties wel wat leuks maken, het gaat er meer om wat jij het lekkerst vindt spelen.
4222 past bij jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:36 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik hou van simpel spelen, sowieso 4 verdedigers; ik wil dan makkelijk voor het doel kunnen komen door te tikken, en daarna gewoon een spits die het afmaakt (2 spitsen kan ook).
Tot uw dienst meneerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja! Die zocht ik, dankje GJE en Reemi.
Het is wat jij wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |