Een kloontje voor mijn vraagstelling.
Afijn, ik ben er láng láng geleden achter gekomen dat mijn vorm van masturbatie niet de algemeen geaccepteerde was (sowieso dat er andere mensen masturbeerden, ik vond mezelf al heel briljant. Dat ik ging seks nodig had om hét te voelen (ik was tien

)). Ik snapte opeens waar het hele woord ''aftrekken'' vandaan kwam, want dat is bij mijn manier zegmaar niet echt het geval.
Het is zegmaar een soort van ''vingeren'' van de lul, ik zal het even stapsgewijs uitleggen (gebruik het als gebruiksaanwijzing, ik kan je deze vorm van masturbatie aanraden).
1. Zorg voor een penis die NIET in erectie is, halfslap of formaat pinkeltje will do the trick.
2. Hou teminste je onderbroek aan, en het liefste ook je broek. Anders heeft je hand zegmaar geen tegendruk en dan is het lastig onder controle te houden.
3. Druk met de duim van je rukhand de penis horizontaal en steek tegelijkertijd de wijsvinger van dezelfde hand ín je lul, net onder de eikel (in het midden van de bovenste 50% van je lul dus).
4. Be sure dat je vinger gemakkelijk in je lul zit, je hand een goede houding heeft en draai heel snel hele korte rondjes met de klok mee (of als je links bent tegen de klok in, weet het niet, ben niet links en kan het niet met links).
Ik hoop dat iemand het herkent, en dat ik niet Kolahoontje alleen op de wereld ben.
Het was me een eer dit met jullie te delen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.