Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik ben nog steeds verbaasd hoe goed m'n mannetje dat vaak doetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
netjes die ballen ingekopt ook weer Quel
Perfect, met dit groepje kunnen we leuk ballenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zal zo even mijn headset zoeken
Daarom zei ik al, nice statsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Haha ik ben nog steeds verbaasd hoe goed m'n mannetje dat vaak doet
Ben gekicktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, nice stats
Je transformeert in een echte manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gore tyfushomo.Ik ga wel een potje MW3 doen. Gadverdamme, aidshond.
Ik rage nooit, dit zegt wel heel wat denk ik.
Sinds die statement zien we je nooit ragen iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Gore tyfushomo.Ik ga wel een potje MW3 doen. Gadverdamme, aidshond.
Ik rage nooit, dit zegt wel heel wat denk ik.
ah klote, 2e helft nuquote:
Heb wel met zijn poppetje gescoortquote:
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je transformeert in een echte man
Ik kan je hebben, niet zo een grote mondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.
Ben jij 20?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt het jochie van 6 jaar jonger.
Het zegt heel wat dat dit kwalitatief je beste vraag in twee weken is.quote:
Klopt, maar verder is hij een poesie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
Ik vind nochtans dat gje een vrij zware stem heeft voor een 14-jarige hoor, viel me wel op
Ik ga erop vooruitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zegt heel wat dat dit kwalitatief je beste vraag in twee weken is.
Jonge ik kom je opzoeken ik zweerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt, maar verder is hij een poesie.
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp biedenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Walxie het volgende:
En toen kon ik een schouder blessure niet behandelen..
Hij rent alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijk maar uit Lind, GJE gaat je pakken.
In de skieter? Of no homo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijk maar uit Lind, GJE gaat je pakken.
Inderdaad, jij hebt vast nog wel een mooie van hello kitty?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp bieden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ke man, zwaar leven jij, dagboekje zou hulp bieden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meest falende MSN gesprek so far:
martijn zegt:
hoi
ik zegt:
Joo
martijn zegt:
yo
ik zegt:
Alles goed
martijn zegt:
Met mij ook
/Lief dagboekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meest falende MSN gesprek so far:
martijn zegt:
hoi
ik zegt:
Joo
martijn zegt:
yo
ik zegt:
Alles goed
martijn zegt:
Met mij ook
Omdat je een schouderkaartje moet gebruiken, kon je dat zelf niet bedenken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, jij hebt vast nog wel een mooie van hello kitty?
Ik heb gewoon een arm-blessure ding en hij kan hem niet gebruiken!!
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Twee assists
edit: Ff op Pietjuhhh wachten?
Me gustaquote:
ik heb een hsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Koop eens een headset stelletje falers op de PS3.
Heb ik opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Tuurlijk wel, maar die kan ik nergens vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat je een schouderkaartje moet gebruiken, kon je dat zelf niet bedenken?
Feit! Xbox heeft iedereen headset. Tevens, wanneer weer eens clubben? Heb 2 weken lang vakantie dus roept u maarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar die kan ik nergens vinden
Is die niet 100k? Vind ik een beetje duurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
Zal ik Marlos kopen voor mijn Brazilver?
Al gedaan..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]dan kan je hem niet behandelen hè... Koop dan alle blessures of speel match met 2de team
Nee joh! Eerder 160Kquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is die niet 100k? Vind ik een beetje duur
Hondsduur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
Zal ik Marlos kopen voor mijn Brazilver?
Helaas welquote:
Hell no, 1,67quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oei, een mannetje van 1.62 achter me aan, help!
Taarabt > Iedereenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat vind ik het niet waard. Btw hij is mijn arena-speler
Wij zijn 14, u bent gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
1.90 wie biedt meer?
Helaas is mijn DNF 0,50 omdat EA mij weer moest disconnecten
Volgens mij ligt het aan jezelfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Walxie het volgende:
Zo, team weer op de TP gezet! De BBVA'ers wilden niet uit hun dip komen..
ja ik zou uithalen maar jij pakte de balquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Pietjuuhh het volgende:
Wtf met die vrije trap, snap er niets van..
1.91quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
1.90 wie biedt meer?
Helaas is mijn DNF 0,50 omdat EA mij weer moest disconnecten
Neen, waarom functioneert mijn Eredivisie wel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan jezelf
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Walxie het volgende:
Zo, team weer op de TP gezet! De BBVA'ers wilden niet uit hun dip komen..
Ik had mijn controller niet vast :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik zou uithalen maar jij pakte de bal
Iets met fitnessquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je poept druk je alleen, mannetje.
Ik drukte 70 vorig jaar op mijn maxquote:
Bedoel je diegene die het bestuurd? Want bij mij functioneren maar verschillende teams goed..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat ligt aan de speler.
Je bent noob x wat is je record?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Walxie het volgende:
[..]
Bedoel je diegene die het bestuurd? Want bij mij functioneren maar verschillende teams goed..
Geen idee, houdt ik nooit bij en zit nu niet op de xbox dus kan niet kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent noob x wat is je record?
Bijna klaarquote:
..quote:
jouWquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
> Skype Zo 2011
> Msn Zo 2010
> Postduif Hoe hoe hoe
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh deze gasten zijn lucky. En Richie jemoet niet steeds vanaf te aftrap truukjes gaan doen, we verliezen steeds de bal daardoor
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer gescoord door erdoorheen te skillen, ik probeer het steeds weer
DAN BEN JE VRIJ ACHTERLIJK DAT JE HET BLIJFT PROBEREN TERWIJL JE (( VAN DE !)) KEER DE BAL VERLIEST.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb zo een keer gescoord door erdoorheen te skillen, ik probeer het steeds weer
Zal hem aan m'n oor hangen, is aan het opladenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.
Ik hoor je nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Waar is je headset trouwens. Ik heb er nu ook één.
Dude, lees je geen chat ofzoquote:
Dude, wat boeit het nu wie de captain is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, lees je geen chat ofzo
Dan voorkom je dingen zoals kutformaties en voortijdig startenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Dude, wat boeit het nu wie de captain is?
En dan mag de any het weer rechtzetten, ik ken het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Meh deze gasten zijn lucky. En Richie je moet niet steeds vanaf te aftrap truukjes gaan doen, we verliezen steeds de bal daardoor
Alles beter dan jouw spelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan mag de any het weer rechtzetten, ik ken het.Ook die kansloze afstandschoten altijd.
quote:
Je mag pas commanderen als je het zelf beter doetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]Niet boos zijn...
Totaal onvergelijkbaar ook, spelen met 50 pace CB's of met jouw 91 rated CAM
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je mag pas commanderen als je het zelf beter doet
Commanderen is het punt van een captain.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Commanderen is het punt van een captain.
quote:
Wie ben jij dan op de ps?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet jij dan stoppen met commanderen via de headset. Ik heb nog nooit gecommandeerd tijdens clubs.
Speelt niet mee.quote:
Gaan we op de persoonlijke aanval?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speelt niet mee.
Meer balbezit dus
Dat komt door jouquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaan we op de persoonlijke aanval?Vertel eens, hoe komt het weinige balbezit?
Ik weet niet wie er op de persoonlijke toer gaat hoor maar volgens mij ben jij datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]Beetje jammer dat je opeens zo doet.
Wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er op de persoonlijke toer gaat hoor maar volgens mij ben jij dat
Chiliquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik Colombia hybrid maken maar met welk ander land? Ideeeng?
Een of meerdere buurlanden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Wie als LW dan?quote:
Ik ga zo kijken, secquote:
Ff als leek.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Spanjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Meerdere landen of competitie door elkaar maar toch hoge chem krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff als leek.....
Wat bedoelen jullie steeds met Hybrid![]()
Een mix! Dus verschillende nationaleiten, competities, teams bij elkaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ff als leek.....
Wat bedoelen jullie steeds met Hybrid![]()
Vidal, zeer goede middenvelder. Of IF Medel, linkt met hun allebei (dubbele met Sanchez). IF Rodriguez LW?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
?????? - TIF Falcao - Sanchez
?????? - ??????? - ???????
?????? - ??? - ???? - ???????
------------?????????-----------------
Moreno moet er dan natuurlijk nog in.
Thanxs voor de uitleg... Beidequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een mix! Dus verschillende nationaleiten, competities, teams bij elkaar
Ik edit mijn post nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ga allemaal 1 naam noemen..dan komt die hybrid er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |