Die elite skill is waarschijnlijk een draai op een al bestaande elite skill. Het zou tegen die principes in gaan als het veel beter is dan de andere elite skills.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:39 schreef AMDB het volgende:
Wat een bullshit dat je een unieke elite-skill krijgt voor geld? Dit gaat toch tegen GW principes in? En wat stelt die Golem Banker voor? Koop je iets voor 5 dagen?
25 GB ruimtequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je nodig hebt.
Intel HD 3000 staat er als minimum bij... dat gebruik ik op dit moment. Hopelijk krijg ik daardoor sneller toegang, want ja, arenanet, je zal het toch voor de zekerheid moeten testen.Hier met die invite.
Het is eigenlijk vrij normaal voor een MMO volgens mij. TOR was met al zijn geluid niet echt kleiner.quote:
Ik heb even gekeken, mij WoW directory is nu ca. 31 GB. Dus 25 is helemaal niet zo veel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij normaal voor een MMO volgens mij. TOR was met al zijn geluid niet echt kleiner.
Game mania of enig bekent gameshop zal het wel doen. Als ze het met TOR al deden dan zeker wel met GW2.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, mij WoW directory is nu ca. 31 GB. Dus 25 is helemaal niet zo veel inderdaad.
Ik ga sowieso de DVD's kopen, vind ik leuker dan downloaden. Hopelijk kun je de pre-order ook bij een NL retailer kopen (bol misschien?).
Dat hoop ik ook ja, ook de collectors editionquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, mij WoW directory is nu ca. 31 GB. Dus 25 is helemaal niet zo veel inderdaad.
Ik ga sowieso de DVD's kopen, vind ik leuker dan downloaden. Hopelijk kun je de pre-order ook bij een NL retailer kopen (bol misschien?).
quote:Standard Edition (Europe) — Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to retail to receive another serial code.
quote:Collector's Edition (North America and Europe) Customers will buy the Collector's Edition Pre-Purchase box and receive a Pre-Purchase serial code. They will then go to https://register.guildwars2.com and follow the on-screen instructions to create a Guild Wars account and apply the serial code, which will give them access to Beta Weekend Events and three-day Headstart Access to the final game. When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to their retailer with proof of purchase to receive the full Collector's Edition box with physical items and retail serial code. They will need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days to continue playing without interruption
Blij toe, want de CE is al duur genoeg, als ik nou ook m'n 6 jaar oude pc zou moeten vervangen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Two het volgende:
Ik lach me echt kapot om die systeemeisen. Zelfs mijn 6 jaar oude pc zou het nog trekken.
Bij een MMO is het natuurlijk ook wel logisch aangezien ze een groot publiek willen bereiken. Ben echter wel benieuwd wat de aanbevolen systeemeisen worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Blij toe, want de CE is al duur genoeg, als ik nou ook m'n 6 jaar oude pc zou moeten vervangen...
Tsja, maar je hebt trekken en trekkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Two het volgende:
Ik lach me echt kapot om die systeemeisen. Zelfs mijn 6 jaar oude pc zou het nog trekken.
bron: http://twitter.com/#!/GuildWars2/status/181023390260396034quote:Guild Wars 2 @GuildWars2 Reply Retweet Favorite · Open
Yes, beta invitations have begun going out. Do not risk your access if you were accepted! http://ow.ly/9IqHJ ~RB2
Geen aparte e-mail voor dat soort shit gebruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef RickoKun het volgende:
Ik ook hoop niet dat ik em heb verwijderd aangezien ik elke dag van die kankermailtjes binnen krijg over WoW dat mijn "account" gehacked is en ik moet inloggen etcnet zoals shit van runescape, terwijl ik die kutspellen niet eens speel
Welke shit, kan ik niks aan doen nigga.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen aparte e-mail voor dat soort shit gebruiken
Neger dan doe je toch echt iets verkeerds. Hoe kan jij WoW mailtjes ontvangen als jij je nooit hebt opgegeven voor zoiets met je echte mail.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke shit, kan ik niks aan doen nigga.
Tenzij je bedoelt dat ik speciaal een email aan ga maken voor guildwars2 beta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |