Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
Is dit het befaamde vrijdagavondtempo?
nja, de laatste tijd gaat het wel vaker traag. maari k denk dat ik mensen heb weggejaagd met die TTquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
Ik ben verschrikkelijk gaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
dan moet je uit de oven springen anders verbrand je!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.
Mwoah, er zijn ergere draken voorbij gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de laatste tijd gaat het wel vaker traag. maari k denk dat ik mensen heb weggejaagd met die TT
Ik ook, maar ik hou volquote:
Die ga ik niet inkoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had gewoon ff niks te melden dus dan hou ik mn mond
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.
Bijdehandquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je uit de oven springen anders verbrand je!
Er is inderdaad niet veel veranderd de laatste maanden zo te horenquote:
Hij heeft veel koffie op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Technicus Boolman krijgt wel veel aandacht vandaag zeg. Bij Stenders werd z'n naam al genoemd bij een nummer, en nu in de backstage net wéér.
bijen hebben geen handjes! behalve Maya de Bij, maar die bestaat niet echt...quote:
dat is imho wat overdrijven, maaar backstage is wel leuk ja!quote:
Past wel bij Bert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
band die vannacht ofzo bij Bertje was...
[ afbeelding ]
aparte types
Het eerste woord lijkt wat op "Tjibbe"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is nou de link Tjibbe -> dit liedje eigenlijk?
quote:
gaat vast een toffe avond wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef Piles het volgende:
Asteroids Galaxy Tour, binnenkort zien in Paradiso
ik wil ook zo'n snor!quote:
Daar ga ik zeker vanuitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gaat vast een toffe avond worden
je leven zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Werkelijk waar nog nooit van die gast gehoord...
Ik ook niet.. schaam je nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Werkelijk waar nog nooit van die gast gehoord...
Dat is het nu al niet meer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je leven zal nooit meer hetzelfde zijn...
Mooi, dan doe ik dat ook niet meer!quote:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan!
#ekstraweekend #3fm reageer retweet
Ik blijf het uitzitten, maar alleen omdat ik te beroerd ben om naar de tv te lopen...quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan! [ link | afbeelding ] #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Ah, daar is de betere kwaliteit variant alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan! [ link | afbeelding ] #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Wat zal Roel er van vinden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef minthy het volgende:
Lekker saamhorig, dat gezamenlijk zeiken![]()
Geen idee!quote:
er zijn mensen die denken dat dit de cover is....kwam ik laatst achter bij een popquizquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de enige echte juiste correcte versie!
dit is toch de enige versiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn mensen die denken dat dit de cover is....kwam ik laatst achter bij een popquiz
Datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ik vergat wat smilies nauurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de échte ipv die hopeloos kapotgedraaide Amy Winehouse/Mark Ronson-variant.
voetbal internationalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren. Is er niet een ander leuk programma op een andere zender tot 22.00 uur?
classic fmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren. Is er niet een ander leuk programma op een andere zender tot 22.00 uur?
Ook nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
woensdagavond 2 vrienden van deze jongen in t theater gezien. Roue Verveer en Murth Mossel vind ik grappiger. Vooral Murth
murth ken je misschien wel. is ook rapper bij Flinke Namen en hij presenteerde ooit bij TMF een hiphipprogramma en bij NPS ofzo ParadisoLive.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord...![]()
![]()
Kreeg laatst via Twitter een tip dat Herman Finkers op een of andere zender werd uitgezonden, dat vind ik nog steeds oneindig tof. En droog
Finkers is ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord...![]()
![]()
Kreeg laatst via Twitter een tip dat Herman Finkers op een of andere zender werd uitgezonden, dat vind ik nog steeds oneindig tof. En droog
Nou noem je net allerlei namen/muziekstijlen die ik rukker dan ruk vindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
murth ken je misschien wel. is ook rapper bij Flinke Namen en hij presenteerde ooit bij TMF een hiphipprogramma en bij NPS ofzo ParadisoLive.
Dat vind ik nou ook! Kan ik me goed mee identificeren, als bijna Twentenaar-zijndequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Finkers is ookZowel die laatste show als zijn show's voor zijn ziekte.
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Finkers is ookZowel die laatste show als zijn show's voor zijn ziekte.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar op m'n werk zijn alle jongeren er gek op! Vooral de droge, simpele humor spreekt ze erg aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Qunix het volgende:
Voor de happy hardcore fans: Jobo's Happy Hardcore Mix by QUNIX
Nice, gaan we even bookmarkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Qunix het volgende:
Voor de happy hardcore fans: Jobo's Happy Hardcore Mix by QUNIX
toch erg dat wij, kinderen van de 80's, al oud zijn....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.
Maak iedereen even depressief!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch erg dat wij, kinderen van de 80's, al oud zijn....
Welke leeftijdscategorie? Ik heb eens een stukje gedaan met 15-jarigen, die over de buren. Hier en daar een glimlach, dat was 't. Daarna nabesproken en toen mochten ze iets aandragen. Toen kregen we dus 'wildplassen' van Najib Amhali.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op m'n werk zijn alle jongeren er gek op! Vooral de droge, simpele humor spreekt ze erg aan
Nu wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Thanks
-edit- is ie niet te downloaden
hou op, hou op. Nog 7 maandjes dan wordt ik al 30quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch erg dat wij, kinderen van de 80's, al oud zijn....
http://soundcloud.com/qunix-net/jobos-happy-hardcore-mix/downloadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Thanks
-edit- is ie niet te downloaden
17+, ze gaan allemaal stukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie? Ik heb eens een stukje gedaan met 15-jarigen, die over de buren. Hier en daar een glimlach, dat was 't. Daarna nabesproken en toen mochten ze iets aandragen. Toen kregen we dus 'wildplassen' van Najib Amhali.
Net aangezet, dat downloaden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/qunix-net/jobos-happy-hardcore-mix/download
Die laatste voorstelling van Teeuwen... die was echt slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
17+, ze gaan allemaal stuk![]()
En ja, Teeuwen vinden ze nog grappiger, helaas blijf je dat taalgebruik nog weken horen bij ons... En wij maar corrigeren
baasquote:
Niet gezien! Moet ook eerlijk zeggen dat ik hem lastig kan volgen in zijn showsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die laatste voorstelling van Teeuwen... die was echt slecht
Dank aan Happy Hardcorequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
baas![]()
Critical Mass - Burning Love ook er in![]()
![]()
![]()
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet gezien! Moet ook eerlijk zeggen dat ik hem lastig kan volgen in zijn shows
ik ben het al 16 dagen....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hou op, hou op. Nog 7 maandjes dan wordt ik al 30![]()
![]()
Die "band"naam komt van de voorgevel van de zangeres. dat was een behoorlijk kritieke massaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
baas![]()
Critical Mass - Burning Love ook er in![]()
![]()
![]()
gecondoleerd...quote:
foto`s!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die "band"naam komt van de voorgevel van de zangeres. dat was een behoorlijk kritieke massa
ach, zolang de slager nog vraagt of ik een plakje worst lust vind ik het prima....quote:
mmm, valt nog best mee eigenlijk...quote:
Spontaan was het leuk, maar als mensen er om gaan vragen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef Qunix het volgende:
Die omniplayer mag uit het raam. Kansloos, na 1x was het genoeg.
Weinig kritieks aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, valt nog best mee eigenlijk...
[ afbeelding ]
maar ze stelt ze wel aardig ten toonquote:
Da's toch een aardige cup hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ze stelt ze wel aardig ten toon
[ afbeelding ]
Zo, die hebben we even gedownloadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/qunix-net/jobos-happy-hardcore-mix/download
tis volgens mij vaak ook net hoe je het verpakt......quote:
Jawel, maar dit is toch minimaal een D. Let wel, minimaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis volgens mij vaak ook net hoe je het verpakt......
ik zal het eens vragen wanneer ik haar tegenkomquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is toch minimaal een D. Let wel, minimaal.
Oh, echt?? Ik kan dat soort dingen helemaal niet inschattenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is toch minimaal een D. Let wel, minimaal.
Och, gewoon goed kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt?? Ik kan dat soort dingen helemaal niet inschatten
Sowieso is D echt niet zo amazing groot als wordt gedacht, en daarbij ligt het ook aan de rest van het lichaam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
ik alleen als ik ze vasthoud....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
D is gemiddeld, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso is D echt niet zo amazing groot als wordt gedacht, en daarbij ligt het ook aan de rest van het lichaam.
Ik heb heel goed gekeken en vergeleken, maar ik kom er niet uit...quote:
Klopt! Ik dacht altijd dat ik D had, totdat ik een paar jaar geleden eens naar een wat duurdere winkel ging... Ik zat er naastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso is D echt niet zo amazing groot als wordt gedacht, en daarbij ligt het ook aan de rest van het lichaam.
zat jij naast je voorgevel? heb jij afschroefbare tetters? wow!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb heel goed gekeken en vergeleken, maar ik kom er niet uit...
[..]
Klopt! Ik dacht altijd dat ik D had, totdat ik een paar jaar geleden eens naar een wat duurdere winkel ging... Ik zat er naast
Neehee, met de maat zat ik faliekant mis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat jij naast je voorgevel? heb jij afschroefbare tetters? wow!
Ik luister niet eens meer actief, straks bij Stenders maar weer doenquote:
Hee ik ook.. eind septemberquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hou op, hou op. Nog 7 maandjes dan wordt ik al 30![]()
![]()
Ik ben immuunquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef gerbenp het volgende:
Adele![]()
. De muziek is op sommige punten vanavond ook ver te zoeken
donequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef CindieY het volgende:
Och lieve mensen, zet dan gewoon je radio uit als je 't niet leuk vindt.
dan word ik pas 28, zo eind septemberquote:
klimt aan de regenpijp omhoor. doen zn decembervrienden ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunnen ze straks die negert niet uit het raam gooien?
Broekiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan word ik pas 28, zo eind september
Wolf en Rolf zijn 2 personen van ieder een jaar of 14-15....quote:
+1quote:
Ik vind gasten zelden wat toevoegen aan EW, het zijn altijd gasten die dan weer net wat nieuws hebben, een programma of een boek oid. Jammer, is EW het programma niet voor. Maar goed, ik luister maar half.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
done
en EW luister ik niet voor de muziek, maar een gast kan een EW maken of breken
ik ga straks nog wel ff stenders luisteren
quote:
Heui!! Niet haten op Wolfje! Hij is tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wolf en Rolf zijn 2 personen van ieder een jaar of 14-15....
Yep. Ik kan best goed forum-acteren.quote:
idd, vergeleken met jou kom ik nog best volwassen overquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yep. Ik kan best goed forum-acteren.
Nee ik ben gewoon infantiel. Ik geef het toe
Ja mop, ik mag je nog wel eens graag plagen maar daarvan meen ik niets!quote:
dat dus. EkstraWeekend moet zonder de gasten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind gasten zelden wat toevoegen aan EW, het zijn altijd gasten die dan weer net wat nieuws hebben, een programma of een boek oid. Jammer, is EW het programma niet voor. Maar goed, ik luister maar half.
Of gasten die niet iets te promoten hebben, maar gewoon leuk mee ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat dus. EkstraWeekend moet zonder de gasten.
Hmmmmmmmmmmm. Je haat mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, ik mag je nog wel eens graag plagen maar daarvan meen ik niets!![]()
Meestal dan...
dat dus!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of gasten die niet iets te promoten hebben, maar gewoon leuk mee ouwehoeren.
Boolman als gast zou alleen wel héél erg incrowd worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
schop die jandino maar naar huis. die jeroen boolman heerscht!
waar is ons ondertitel cultuur gebleven. Dat tekenfilms opnieuw worden ingesproken dat snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef borisz het volgende:
Ohja ik zapte vanmorgen langs Disney nogwat. Zelfs een Ford Boyard jr versie hadden ze nagesynchroniseerd
Nee joh, dat zie je totaal verkeerd!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm. Je haat me!!!!!!!
Dat ze dat bij tekenfilms doen, vind ik eigenlijk zonde. Daardoor heb ik vrij gemakkelijk Engels geleerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar is ons ondertitel cultuur gebleven. Dat tekenfilms opnieuw worden ingesproken dat snap ik nog wel.
x is kusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, dat zie je totaal verkeerd!!
Ik HOU van je!!![]()
XOXOX (geen idee wat dat laatste betekent, trouwens...
)
ja, en? die negert is sowieso niet grappig. ik heb de afgelopen 2.5uur het hardste moeten lachen om de gruntende technicusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boolman als gast zou alleen wel héél erg incrowd worden.
Daarvoor hebben ze nu Dora the explorerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ze dat bij tekenfilms doen, vind ik eigenlijk zonde. Daardoor heb ik vrij gemakkelijk Engels geleerd
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 21:24:51Nice, @ChefSpecial en @junglebynight ook op #Sziget! reageer retweet
Oh, wist ik niet. Ik begin steeds verder achter te lopen met dat soort zooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
x is kus
o is knuffel
dacht ik...
[..]
daar zag ik laatst een 18+versie vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze nu Dora the explorer
generatiekloofjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Ik begin steeds verder achter te lopen met dat soort zooi
Oh, daarvan word ik nog wel eens wakker op de bank! Of op m'n werk tijdens een slaapdienst, geluid van dat programma is blijkbaar wat harder dan dat van CCquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze nu Dora the explorer
Dat dacht ik dus ook al preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Pino moet naar Hongarije:twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 21:24:51Nice, @ChefSpecial en @junglebynight ook op #Sziget! reageer retweet
Doet me denken aan dat plaatje over LOL dat laatst in het topic voorbij kwam. Toen ik op de basisschool zat, betekende dat ook gewoon Lots of Lovequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Ik begin steeds verder achter te lopen met dat soort zooi
Ja, hoe stom is het dat dat verandert?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat plaatje over LOL dat laatst in het topic voorbij kwam. Toen ik op de basisschool zat, betekende dat ook gewoon Lots of Love
Ja. Na 8uur knallen ze dan wel de Engelse versies erin... Waarom nu opeens NL? Ja dat hebben we zo besloten. Het is gvd niet eens grappig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar is ons ondertitel cultuur gebleven. Dat tekenfilms opnieuw worden ingesproken dat snap ik nog wel.
Ehm... Boolman IS de gruntende technicus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en? die negert is sowieso niet grappig. ik heb de afgelopen 2.5uur het hardste moeten lachen om de gruntende technicus
Die grappen vertaald zijn zoo slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Na 8uur knallen ze dan wel de Engelse versies erin... Waarom nu opeens NL? Ja dat hebben we zo besloten. Het is gvd niet eens grappig.
Ohja NPO is ook schuldig trouwens. Films voor 12jarigen bij zapp nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Na 8uur knallen ze dan wel de Engelse versies erin... Waarom nu opeens NL? Ja dat hebben we zo besloten. Het is gvd niet eens grappig.
dat weet ik! daarom moet ie te gast zijn. 3u lang een gruntende mafkeesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... Boolman IS de gruntende technicus.
Slecht vertaalde grappen zie je natuurlijk ook in de ondertiteling. Gisteren zag ik bij That 70's Show 'pretzelguy' ondertiteld worden met 'mof'. Euhquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die grappen vertaald zijn zoo slecht. En dan een lachband er onder
.
als ik series of films kijk probeer ik dat meestal te doen met Engelse subs. dan krijg ik ook de grappen mee die in eerste instantie niet snapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Slecht vertaalde grappen zie je natuurlijk ook in de ondertiteling. Gisteren zag ik bij That 70's Show 'pretzelguy' ondertiteld worden met 'mof'. Euh
Naar de klote, allemaal!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef gerbenp het volgende:
Een account voor Uit Het Raam, waar gaat dit heen...?
quote:
Vast geen familie, maar ik vind Joe Jackson wel tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
na Janet en Michael moet ook nog ff Jeremy Jackson gedraaid worden vind ik....
Ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff wat dozen opengetrokken en gevonden wat ik zocht
maar na vanavond niet meer....quote:
Nah, dan kan je vast wel wat hebben van elkaar!!quote:
Ik heb er hier al meer dan een jaar eentje staan van 1,5tb, staat 1 film op... Was niet echt een nuttige aanschafquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff een ext hdd van 1tb ontleden....heeft ruim een jaar in een doos gelegen
ruilen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er hier al meer dan een jaar eentje staan van 1,5tb, staat 1 film op... Was niet echt een nuttige aanschaf
k heb 2tb aan mijn pc hangen en die is bijna continu vol.....dus ga ik nu deze oude schijf opschonen en dan kan ik weer ff los...heb al meerdere bestanden dubbel gezien dus dat kan wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er hier al meer dan een jaar eentje staan van 1,5tb, staat 1 film op... Was niet echt een nuttige aanschaf
koffiequote:
ik ben te voorspelbaarquote:
Maar ik heb weinig te ruilen, ik ben een arme sloeberquote:
je lichaam....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik heb weinig te ruilen, ik ben een arme sloeber
Ik leef oprecht met je mee...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik heb weinig te ruilen, ik ben een arme sloeber
Nee, ik ben niet van het type "alles kan kapot"quote:
quote:
laten we dat maar niet doenquote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik het het eerste zei...quote:
Dat zie je verkeerd!!!!!1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik het het eerste zei...
Ik zou het ook niet overleven, laten we eerlijk zijnquote:
Nee waarschijnlijk niet, ik eet mijn vrouwen altijd op na afloopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet overleven, laten we eerlijk zijn
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nu doe ik alles weer verkeerd?!
*kras*
Ja kijk, daar gaan we al... Eerst koffie, je neemt mijn harddiskdinges in beslag in ruil, en weg is mijn leven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, ik eet mijn vrouwen altijd op na afloop
Daar heb je dan toch geen erg meer inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja kijk, daar gaan we al... Eerst koffie, je neemt mijn harddiskdinges in beslag in ruil, en weg is mijn leven.
Vind ik toch jammer...
Wacht dan nog even tot in de zomervakantie, voordat ik mijn lesgeld nog ga betalen voor mijn laatste studiejaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch geen erg meer in
ik wacht al zo langquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Wacht dan nog even tot in de zomervakantie, voordat ik mijn lesgeld nog ga betalen voor mijn laatste studiejaar
Echte mannen hebben geduld!quote:
ik ga wel in een hoekje van de kamer zitten wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geduld!![]()
Bij onze visboer hangt ook zo'n bordje: "goed bereid kost even tijd"
SPOILER: Vrijdag de 13 24-02-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef Evertjan het volgende:
goedenavond mensen tijd voor Stenders en zijn malle bende
Misschien kan je de buren vragen af en toe iets te eten door het klapraampje te gooienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ga wel in een hoekje van de kamer zitten wachten
zo'n raam heb ik niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien kan je de buren vragen af en toe iets te eten door het klapraampje te gooien
dat is toch die vent die bij claudia (quote:
Joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is toch die vent die bij claudia () zit?
jepperdepep!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Notaris Polmanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik zeker elke dag dat godskollere-eind rijden om je te voeren!quote:
geen idee, maar ik vind Ed wel beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die Ed de blanke Alain Clark vindt?
ja maar dat heb je wel voor me over toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik zeker elke dag dat godskollere-eind rijden om je te voeren!
Ik heb het idee dat iedereen Ed wél tof vind ja, maar ik vind het lood om oud ijzer zeg maar, alhoewel ik me er niet zo aan kan storen, maar bijzonder vind ik het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind Ed wel beter.
Oh, natuurlijk!! Ik werk tenslotte maar 32 uur per week en volg er een opleiding naast. Makkie, doe ik er zo even bij!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja maar dat heb je wel voor me over toch?
om de dag is prima, mag je mijn auto wel kopen, die start altijd en ik krijg morgen een anderequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk!! Ik werk tenslotte maar 32 uur per week en volg er een opleiding naast. Makkie, doe ik er zo even bij!![]()
Om de dag ook goed??![]()
Ja, die beschrijving van de mankementenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om de dag is prima, mag je mijn auto wel kopen, die start altijd en ik krijg morgen een andere
Ja, daar heb ik wel even de tijd voor genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die beschrijving van de mankementen![]()
![]()
Zag er ook goed doordacht uit, maakte me aan het lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel even de tijd voor genomen
heel erg zonde, is een heerlijke auto. Maar ik hoop op een auto via het werk binnenkortquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag er ook goed doordacht uit, maakte me aan het lachen![]()
Wel zonde trouwens...
Zou tof en handig zijn! Je moet vaak ver rijden, toch??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heel erg zonde, is een heerlijke auto. Maar ik hoop op een auto via het werk binnenkort
Ook nog? Manmanman, ik hou het hier al amper bij!!quote:
Ja, sorry dat we in dit enorme drukke topic een conversatie hebben en overal dwars doorheen kakelenquote:
ik vind dat niet nodig!quote:
Ik denk eerder dat je mensen wegjaagt zo. Ik ga zo ook weg hier als het zo blijft. Weinig gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, sorry dat we in dit enorme drukke topic een conversatie hebben en overal dwars doorheen kakelen
Klets dan mee!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je mensen wegjaagt zo. Ik ga zo ook weg hier als het zo blijft.
zolang minthy de enige is die ook wat zegt dan zit er weinig anders op dan alleen met haar praten hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je mensen wegjaagt zo. Ik ga zo ook weg hier als het zo blijft. Weinig gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |