Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
Is dit het befaamde vrijdagavondtempo?
nja, de laatste tijd gaat het wel vaker traag. maari k denk dat ik mensen heb weggejaagd met die TTquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
Ik ben verschrikkelijk gaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
dan moet je uit de oven springen anders verbrand je!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.
Mwoah, er zijn ergere draken voorbij gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de laatste tijd gaat het wel vaker traag. maari k denk dat ik mensen heb weggejaagd met die TT
Ik ook, maar ik hou volquote:
Die ga ik niet inkoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had gewoon ff niks te melden dus dan hou ik mn mond
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Binnenkort kap ik ermee en zal alleen nog (als het uitkomt) voor Stenders komen.
Bijdehandquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je uit de oven springen anders verbrand je!
Er is inderdaad niet veel veranderd de laatste maanden zo te horenquote:
Hij heeft veel koffie op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Technicus Boolman krijgt wel veel aandacht vandaag zeg. Bij Stenders werd z'n naam al genoemd bij een nummer, en nu in de backstage net wéér.
bijen hebben geen handjes! behalve Maya de Bij, maar die bestaat niet echt...quote:
dat is imho wat overdrijven, maaar backstage is wel leuk ja!quote:
Past wel bij Bert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
band die vannacht ofzo bij Bertje was...
[ afbeelding ]
aparte types
Het eerste woord lijkt wat op "Tjibbe"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is nou de link Tjibbe -> dit liedje eigenlijk?
quote:
gaat vast een toffe avond wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef Piles het volgende:
Asteroids Galaxy Tour, binnenkort zien in Paradiso
ik wil ook zo'n snor!quote:
Daar ga ik zeker vanuitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gaat vast een toffe avond worden
je leven zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Werkelijk waar nog nooit van die gast gehoord...
Ik ook niet.. schaam je nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Werkelijk waar nog nooit van die gast gehoord...
Dat is het nu al niet meer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je leven zal nooit meer hetzelfde zijn...
Mooi, dan doe ik dat ook niet meer!quote:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan!
#ekstraweekend #3fm reageer retweet
Ik blijf het uitzitten, maar alleen omdat ik te beroerd ben om naar de tv te lopen...quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan! [ link | afbeelding ] #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Ah, daar is de betere kwaliteit variant alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michajans twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 20:18:40Mensen! Kijk die @michielveenstra nou in het Mega Top 50 magazine staan! [ link | afbeelding ] #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Wat zal Roel er van vinden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef minthy het volgende:
Lekker saamhorig, dat gezamenlijk zeiken![]()
Geen idee!quote:
er zijn mensen die denken dat dit de cover is....kwam ik laatst achter bij een popquizquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de enige echte juiste correcte versie!
dit is toch de enige versiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn mensen die denken dat dit de cover is....kwam ik laatst achter bij een popquiz
Datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ik vergat wat smilies nauurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de échte ipv die hopeloos kapotgedraaide Amy Winehouse/Mark Ronson-variant.
voetbal internationalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren. Is er niet een ander leuk programma op een andere zender tot 22.00 uur?
classic fmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren. Is er niet een ander leuk programma op een andere zender tot 22.00 uur?
Ook nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
woensdagavond 2 vrienden van deze jongen in t theater gezien. Roue Verveer en Murth Mossel vind ik grappiger. Vooral Murth
murth ken je misschien wel. is ook rapper bij Flinke Namen en hij presenteerde ooit bij TMF een hiphipprogramma en bij NPS ofzo ParadisoLive.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord...![]()
![]()
Kreeg laatst via Twitter een tip dat Herman Finkers op een of andere zender werd uitgezonden, dat vind ik nog steeds oneindig tof. En droog
Finkers is ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord...![]()
![]()
Kreeg laatst via Twitter een tip dat Herman Finkers op een of andere zender werd uitgezonden, dat vind ik nog steeds oneindig tof. En droog
Nou noem je net allerlei namen/muziekstijlen die ik rukker dan ruk vindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
murth ken je misschien wel. is ook rapper bij Flinke Namen en hij presenteerde ooit bij TMF een hiphipprogramma en bij NPS ofzo ParadisoLive.
Dat vind ik nou ook! Kan ik me goed mee identificeren, als bijna Twentenaar-zijndequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Finkers is ookZowel die laatste show als zijn show's voor zijn ziekte.
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Finkers is ookZowel die laatste show als zijn show's voor zijn ziekte.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar op m'n werk zijn alle jongeren er gek op! Vooral de droge, simpele humor spreekt ze erg aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Qunix het volgende:
Voor de happy hardcore fans: Jobo's Happy Hardcore Mix by QUNIX
Nice, gaan we even bookmarkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Qunix het volgende:
Voor de happy hardcore fans: Jobo's Happy Hardcore Mix by QUNIX
toch erg dat wij, kinderen van de 80's, al oud zijn....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft 't alleen niet meer bij jongeren te proberen, ze snappen de humor niet.
Maak iedereen even depressief!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch erg dat wij, kinderen van de 80's, al oud zijn....
Welke leeftijdscategorie? Ik heb eens een stukje gedaan met 15-jarigen, die over de buren. Hier en daar een glimlach, dat was 't. Daarna nabesproken en toen mochten ze iets aandragen. Toen kregen we dus 'wildplassen' van Najib Amhali.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op m'n werk zijn alle jongeren er gek op! Vooral de droge, simpele humor spreekt ze erg aan
Nu wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Thanks
-edit- is ie niet te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |