Spelling wist ik ook niet precies, ik deed maar watquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef AndreaW het volgende:
Ik ben twee jaar geleden geskimmed...spelling? voor 2000 euro toen was ik echt wel ziek, het was aantoonbaar en heb het vergoed gekregen, maar zat wel een maand zonder duiten.. Ik heb toen moeten leven van mijn creditcard:(
Per maand denk ik zo te weten uit mijn hoofd.. zal dat even moeten nakijken .. Per jaar zou wel erg goekoop zijn:)quote:
Mazzel pik, ik moest aangifte doen heb ik gedaan was niet zo een probleem daar ik dicht bij de bron zit:) Maar het een maand zonder geld zitten brrr scary.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spelling wist ik ook niet precies, ik deed maar wat. Die dude die me hielp van ING vertelde alles in één rits, alsof het elk kwartier gebeurd
. Ik krijg een nieuwe pas, een brief met uitleg over dit voorval en binnen 10 werkdagen als het goed is krijg ik het bedrag terug. Hoef in principe zelf helemaal niks te doen
.
Ik vroeg voor de zekerheid of ik nog stappen moest ondernemen, die dude zei van niet. Zal dat tegenwoordig veranderd zijn dan? Hij wist ook te melden dat ze het al door hadden (voor ikzelf dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Mazzel pik, ik moest aangifte doen heb ik gedaan was niet zo een probleem daar ik dicht bij de bron zit:) Maar het een maand zonder geld zitten brrr scary.
Ik vond het gesprek ook bijna te snel en te duidelijk om waar te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef AndreaW het volgende:
Nou ik ben blij voor je echt, bij mij had het nogal wat voeten in de aarde want het moest eerst mega onderzocht worden.
Dankuquote:
Ze zullen daar wel een 'potje' voor hebben denk ik? Lijkt me dat die bank vrij snel leegloopt als ze niks zouden vergoeden als je totaal buiten je eigen schuld om geskimd wordt, als klantzijndequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar ik vraag me af. Je krijgt het terug van de bank maar doet de bank dit gewoon uit eigen zak? Waar halen zij zeg maar dat geld vandaan, uit rentes ofzo?
Naast de informatie op de afschriften in de OP heb ik geen idee waar/wanneer/hoe helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Blester het volgende:
Ben je er trouwens al achter wanneer het is gebeurd?
Idd niet iedereen heeft een mega inkomen ook mensen met een stufi en of uitkering wordt geskimmed en je zit maar mooi zonder een tijdje .. pfff .. ratten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lullig voor je. Of het nou om 1 euro of 1000 euro gaat, ze hebben gewoon met hun poten van je geld af te blijven!
JAJA iedereen op Fok is hoogopgeleid en heeft mega geld .. sorry ik ben weer zo naief:):)quote:
Waar moet je op letten dan? Want ik dacht juist dat ik altijd bijv. m'n pincode bedekt intoetste bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef AndreaW het volgende:
@Ruffryder.. Ik denk dat ze betrapt zijn dan .. zo doet het voorkomen ik weet het niet .. je had mazzel denk ik in deze... Ik moest de lange weg uitzitten. Ik weet nu waar ik op moet letten dus ik kijk voortaan wat beter waar ik pin.
Precies, ik ben niet direct platzak ofzo, maar ¤1000+ is voor een 22-jarige student toch een redelijke smak geldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lullig voor je. Of het nou om 1 euro of 1000 euro gaat, ze hebben gewoon met hun poten van je geld af te blijven!
Oke thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef AndreaW het volgende:
@Ruffyder, ff tikken tegen de uitgang zit dat goed vast het is meestal een opzetstuk dat zelfde wordt gedaan met parkeermeters waar je kan pinnen daar kan je ook geskimmed worden .. ff kijken hoe het vast zit .. lijmresten zit het wel vast bekijk even fotos van een paar goede pinmachines.. ik ga even kijken voor een foto die ik heb .. als ik het nog vindt dat ga ik je dat mailen.
1k mega geldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef AndreaW het volgende:
[..]
JAJA iedereen op Fok is hoogopgeleid en heeft mega geld .. sorry ik ben weer zo naief:):)
Wat is dan de definitie van mega geld? Ik lach om 1k, dat verdien ik in een dagje. Skere paupers.quote:
voor hondermiljoenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef AndreaW het volgende:
Ik zal het nog dommer maken .. maar ik vraag me dat al een jaar af .. waar staat die K voor?
Kilo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef AndreaW het volgende:
Ik zal het nog dommer maken .. maar ik vraag me dat al een jaar af .. waar staat die K voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |