Gewoon met Beach reageren. Lachen man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet me registeren, laat maar zitten.
Wat valt er dan te halen precies?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon met Beach reageren. Lachen man.
hey jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik zat ook op Badoo, via dat klote facebook.
Nice. Ik ben ook in beijing begonnen en met de trein naar Xi'an gegaan, daarna verder naar het westen naar de bergen en daarna gereist naar Hong Kong. Uiteraard alles met de trein en backpack. Tot nu toe wel een van mijn leukste reizen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik was van plan van beijing naar xian naar guilin naar sjanghai
Ja dat was mijn bedoeling dus helemaal wat jij nu zegt! Chinese muur wou ik in elk geval niet naar badaling, daar zit zelfs een macquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Ik ben ook in beijing begonnen en met de trein naar Xi'an gegaan, daarna verder naar het westen naar de bergen en daarna gereist naar Hong Kong. Uiteraard als met de trein en backpack. Tot nu toe wel een van mijn leukste reizen.
Als je trouwens nog niet met stokjes eet, zal ik daar nu wel mee gaan beginnen met oefenen, want alleen de betere restaurants daar hebben westerse bestek, maar wat je echt moet doen, is het terracota leger in xi'an bezoeken en uiteraard de verboden stad en het tiananmen square ervoor in beijing. De Chineze muur niet te vergeten natuurlijk. Je moet trouwens opletten welke restaurants het volste zitten met Chineze mensen en niet naar die toeristische eetplekjes gaan, want daar wordt je teringhard opgelicht.
Hetzelfde trouwens met taxi's. De eerste keer ben ik ook opgelicht (was maar voor 5 euro, maar dan nog). In beijing is bijna alles max. 30 yuan (3 euro), maar meestal moet je maar afstand van een kilometer of 2 reizen en dan betaal je hoogstens 15 yuan.
Dat klopt, heb net mijn derde op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef Plastic_zak het volgende:
sv g, zit je weer aan die bieries?
Geen idee. Misschien ga ik dan wel daten.quote:
ik heb geen bierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt, heb net mijn derde op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |