Rezania ben jij datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:07 schreef kornuitbuffel het volgende:
oja, ik ben homo en praat eigenlijk alleen maar over kontneuken enz.
Ik ging altijd naar de meiden toequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
beach wanneer heb je voor het laatst een smatje mee naar huis genomen??
Dan ben je nog steeds een hommootje hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
zemel ik heb in 1994 gefochte jong tegen de vietnameese oorleug wa ga je stoen doen !
doeiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef kornuitbuffel het volgende:
wat zaai hier. op flabber is het nog leuker
Dan ga je toch wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef kornuitbuffel het volgende:
wat zaai hier. op flabber is het nog leuker
dat kan ook natuurlijkquote:
ja dat is zo ongemakkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijkik doe dat ook liever hey? ik woon nog gewoon bij m'n ouders die gaan kapot boos worden als ze opeens een onbekend smatje zien
quote:
quote:
bierbaasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb net een biertje opengetrokken
ja hoor, chillende.quote:
Dat is irritant idd jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja hoor, chillende.
Was net vi aan het kijken maar m'n ma en zusje zitten op de bank en die houden NOOIT de kop dus je krijgt echt vet weinig mee
pics van je zusjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja hoor, chillende.
Was net vi aan het kijken maar m'n ma en zusje zitten op de bank en die houden NOOIT de kop dus je krijgt echt vet weinig mee
ragboerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Oke, chillings zetten met Ragbroer dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |