Zo bedoel ik het waarschijnlijk niet. Ik begrijp alleen niet precies wat je bedoeld, kun je dit even uitleggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig dat je dat nou zó moet zeggen (irriteren foutief als wederkerig werkwoord dus), want op deze manier is het juist precies hetzelfde.
Je bent het ook echt hè.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik blijf ontkennen uiteraard.
[..]
Ik wel. Dat ik het zo uit kan ik wegens mijn door jouw gestelde diagnose ook niet helpen.
Als je je irriteert, dan betekent dat dat je jezelf irriteert (want je ergens aan irriteren kan niet --> irriteren is geen wederkering ww) oftewel: dat je je ergens druk om maakt. Die twee zijn dus wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het waarschijnlijk niet. Ik begrijp alleen niet precies wat je bedoeld, kun je dit even uitleggen?
Ik lees namelijk nog steeds dat er bedoeld wordt dat het 2 verschillende dingen zijn...
Leer mij.
Oh op zo'n manier, ik snap hem nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je je irriteert, dan betekent dat dat je jezelf irriteert (want je ergens aan irriteren kan niet --> irriteren is geen wederkering ww) oftewel: dat je je ergens druk om maakt. Die twee zijn dus wel hetzelfde.
Maargoed, dat is dus de taalkundige fout die het grappig maakt. Was eigenlijk enigszins offtopic.
Wat een hoop conclusies op basis van minimale en incomplete informatie, knap wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Je bent gewoon een zeikerd zonder enige vorm van inlevingsvermogen. Hierdoor lijkt situatie 1 me onmogelijk, aangezien jij geen vrienden hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:22 schreef Doekje het volgende:
Mensen willen niet met jou praten/omgaan!
Thuis ook vaak inderdaad, en dan achteraf zijn de vrouwelijke huisgenoten het meest geïrriteerd omdat ze dat wel/niet bedoelden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Terechte klacht!!!
Shittt hoe vaak ik die dingen niet heb.
Vooral thuis ..
Soms dringt het niet altijd door wat iemand zegt. Nadat je vraagt wat je zegt, weet je het weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef wise het volgende:
ik: wist je dat dit zus en zo zat¿
andere: huh wat zei je¿............................oh ja dat klopt
waarom zeg je "wat zei je" terwijl je het wel gehoord heb wat de ander zei
Whehe, leuk voorbeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Idd je vraagt hoeveel 1+1 is en je krijgt als antwoord dat et best wel is 3 zou kunnen zijn ALS er nog een bij komt.
Tragisch ..
Eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo gaat het vaak bij mij thuis.. Serieus .. Maar dan in een andere context uiteraard ..
Altijd maar die ALS factor ..
Ik doe niet aan als.
Baseer je antwoorden op feiten.
Dit heeft een maat van me altijd zó vaak, maar dat vind ik wel grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef Lithia het volgende:
Soms dringt het niet altijd door wat iemand zegt. Nadat je vraagt wat je zegt, weet je het weer.
Yeah, ik ben ook zo type. Ik heb altijd moeite om mensen te verstaan en ben soms traag van begrip.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Dit heeft een maat van me altijd zó vaak, maar dat vind ik wel grappig eigenlijk.
Tegenwoordig als ik iets vraag of zeg, en hij zegt: "Huh wat zei je?", dan wacht ik altijd twee seconden en dan geeft hij al antwoord.
Bij veel mensen is dat ook automatisme volgens mij. Andere mensen zeggen: "Uuuhmmm" en dan denken ze na, anderen zeggen: "Wat zei je?" en denken na in de tijd dat jij het herhaalt.
Tja ach, als dat het enige is mag niemand zeuren toch? Het wordt echt een probleem als je blijft vragen om herhalingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef Lithia het volgende:
Yeah, ik ben ook zo type. Ik heb altijd moeite om mensen te verstaan en ben soms traag van begrip.Mijn oortjes zijn goed, dus het niet verstaan zit tussen mijn oren.
Eigenlijk zeg ik het alleen als ik het niet versta, niet automatisch. Soms dringt het me achteraf helemaal niet door, dus ik moet het wel vragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |