Ik weet het niet. Het kan ook zijn dat het voor haar ineens echter voelt nu het naar buiten gebracht is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wat een bovenmenselijke prestatie dan de afgelopen week! want zij weten dit toch al wel langer, het lijkt nu net of zij ook via de persconferentie op de hoogte is gebracht.
Ik denk dan nu pas de ruimte om het te laten zien ofzo.
Wat een hel. Echt vreselijk.
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat het juist goed is. Ook de koninklijke familie mag verdriet tonen.
Ja eens. Maar mijn reactie was eigenlijk op die van Claudia over het bewust via de vooringang naar binnen gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:16 schreef simmu het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is dat
ja, vind ik ook vreemd. maar misschien om speculatie tegen te gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
Ik denk om hun eigen hoop nog een kans te geven.... ze konden immers gisteravond pas de eerste MRI maken en zien hoe ernstig de hersenschade was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
Heeft je kind op de IC gelegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.
ja, mijn middelste. Toxic Shock syndrome. het is inmiddels bijna 6 jaar geleden 5 was hij toen.. Maar hij is nog als de dood voor ambulances en ik heb zo nu en dan flashbacks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft je kind op de IC gelegen?![]()
Wat mij het meest bij is gebleven is de eerste blik van mijn vader toen hij mij op de IC zag.
die druk om altijd maar dingen te moeten doen (maakt niet uit wat eigenlijk) blijft. ik richt het op dingen maken (mn minifotoboekjes waar ik kiro altijd ook in opneem) en dingen regelen voor kiro. zn dossiers opvragen, ook zijn verjaardag vieren, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.
ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.
kan me bijna niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.
Ik ga er even informatie over opzoeken; het zegt me niks. Wat vreselijk, zeg. Heeft hij er een week gelegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, mijn middelste. Toxic Shock syndrome. het is inmiddels bijna 6 jaar geleden 5 was hij toen.. Maar hij is nog als de dood voor ambulances en ik heb zo nu en dan flashbacks.
Ja, toen ik 25 was. Ik had de ernstigste vorm van een longembolie en dat ging zo snel dat ik zelf niet beseft heb hoe erg het was, al ben ik wel de hele tijd bij geweest. Toen het ergste erop zat - mijn lief zat al die tijd in een wachtkamer en had geen flauw idee wat er aan de hand was - kregen we te horen dat de komende 24 uur kritiek zouden zijn. Dat is een heel raar idee. Lig je daar maar in de wetenschap dat je elk moment dood zou kunnen gaan. Heel bevreemdend.quote:jij lag zelf op de IC?
ja maar ik wil me niet eens voorstellen hoe dat is als het je eigen kind isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ben een kei in saturatiemeters, bloeddrukwisselingen en hartslagmeters sinds toen.
Heftig toch hè.
God ja, dat is me ook bijgebleven. Urenlang aan een bed zitten en naar cijfertjes kijken in de hoop dat ze de goede kant opgaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ben een kei in saturatiemeters, bloeddrukwisselingen en hartslagmeters sinds toen.
Heftig toch hè.
En ook voor jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef simmu het volgende:
maar die beelden raak je nooit nooit meer kwijt nee![]()
Ik heb het je al vaker verteld, maar ik heb door mijn ervaringen een grote bewondering gekregen voor mensen die op de IC werken. Vooral van de tweede keer herinner ik me dat we zo ontzettend goed behandeld zijn, heel meevoelend zonder ons de nare informatie en de slechte vooruitzichten te besparen. Ik ben ervan overtuigd dat dat in positieve zin heeft bijgedragen aan mijn rouwproces.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
(en tja ik loop elke dag op de IC, maar ik ben zo dankbaar dat ik nooit een eigen familielid in deze situatie heb gehad...want dat is zooooo anders).
Misschien vonden ze het niet zo heel boeiend om de rest van Nederland te informeren. Eerst zelf maar dat vreselijke nieuws zien te behappen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
volgens een zekere user ben ik stiekem Marga Bultje Bofbips!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
goedzo Vicks. Hey Mous bende gij Marga Bult geworre?
Kweenie, lees net wel dat als je hersendood bent dat je dan al voor de wet dood bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof niet dat WA nou er echt voor kiest om koning te moeten worden dadelijk. Maar heuj ik zou ook geen nee zeggen tegen die pot met geld die aan lid van de koninklijke familie zijn hangt geloof ikIk zou niet mijn neus optrekken en zeggen dat geld is voor het volk als ik in die familie was geboren. Vast heel fout maar goed
![]()
Als hij niet zelfstandig kan ademen dan zou hij toch al hersendood zijn?
dat ja, vreselijk nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het onwijs sneu voor de hele familie. Het is gewoon een drama. Je gaat in de ochtend weg. Geeft je dochters en je vrouw een kus en gaat even lekker skieeen. Tot straks zeg je dan misschien. ...
Z'n kindjes zijn nog zo klein. De kans dat hij wakker wordt is minimaal. Ik vraag me af hoelang ze dit gaan rekken.
wat een rotartikel zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Het NRC zegt het even heel..tja, plastisch
(het NRC had eerder deze week al afgedaan voor mij, maar dat wordt er met dit niet beter op)
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/02/24/lieve-friso/
KD zei bij divided idd, ik heb zelf tot nu toe bij H&M alleen maar hemdjes gezien die te laag warenquote:
yay! leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh hemdjes!! Die meuk met lange mouw hebben ze wel zonder inkijk.
Oh en omg omg. Ik mag volgende week misschien bij een tijdelijk huisje gaan kijken!!!!
ja dat dus, shirtjes vinden lukt wel op zichquote:
Niemand die het zich kan herinneren de volgende dagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar ik wil idd graag hemdjes want het is echt niet te harden in die kamers. Ik heb het al zo snel warm, t is me nu iedere keer gebeurd dat ik daar met een roodaangelopen hoofd en klotsende oksels mee sta te puffenen niet eens van t angstzweet
![]()
ohja?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef moussy het volgende:
had je dr trouwens niet eerder mee kunnen komen, kruidvat had ze laatst in de saaaaaaale, 70 cent, haske leuk, ik heb meteen alle kleuren voor René gekauft
Oja, die foto's die ik nog steeds moet inplakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja?![]()
oh das misschien ook nog wel een idee om te kijken daner zit hier een redelijke kruidvat, misschien ligt er nog wat.
Hehehhe Kim nee dat is waar, maar er worden meestal wel foto's gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, die foto's die ik nog steeds moet inplakken.
nou dat dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor iedereen die dit meemaakt is het vreselijk.
Gaat af en toe door mijn hoofd: koning, keizer, admiraal, poepen moeten ze allemaal. Ik heb compleet niks met ons koningshuis. Het zijn ook maar gewoon mensen (die mijns inziens teren op 'hun' volk) en ze kunnen dus ook ongelukken krijgen...
nee, niet de hempjes van Didi, die zijn leuk hoor, echt, ik heb ze in alle kleuren, maar de titeroniki gewoon op tafel hoor.quote:
Ik heb een heel album, speciaal foto's af laten drukken om erin te plakken, en toen ehm, niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat is ook echt iets universeels hè? die fotoalbums die overal blijven liggen![]()
![]()
hier ook, het eerste half jaar ongeveer van oudste is ingeplakt en daarna niet meer. De albums zijn er wel maar ik heb de puf niet om de foto's te gaan sorteren en selecteren enzo. Terwijl ik laatst dus wel een hartverzakking kreeg omdat de harde schijf crashte en we bijna alle foto's van jongste kwijt waren
mja bij mij ook, maar die van divided heb ik nog niet gehad, dus ik ga gewoon maar eens de winkel in om te kijken en te passen. Titeroniki, mooi term trouwensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb hempjes van H&M maar die zijn of met de tieten op tafel, of met je buik bloot. bij mij dan.
en de hemden-hemdjes met pailletjes er op!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:03 schreef Vicky het volgende:
spaghettibandjeshemmetje?Kruidvat
hele fijne hemmetjes!!
Nee? Ik wachtte nog steeds op jouw antwoord!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
spuug, had je mijn antwoord op je pm nou ontvangen of niet?
ow dat is ook wel een hele slimme voor mijnese, die dan weer wel een voorgevel heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb voor mijn dochter hemdjes van AH gekocht (die zijn er ook in zwart en wit), en zij draagt ze omgekeerd (want geen etiketje achter) zodat ze aan de voorkant hoger sluiten. Niet dat ze een voorgevel als de jouwe heeft, maar omdat alles aan het veranderen is, als je begrijpt wat ik bedoel.
nou ik zit in een eerstelijns verloskundigepraktijk, niet in een verpleeghuis, dus ik moet er wel representatief en professioneel uitzien, maar heb geen uniform aan. Als ik ziekenhuisstage ga lopen krijg k wel zo'n jasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
heb je geen uniform aan dan?
toen ik nog in het verpleeghuis werkte haalde ik gewoon shirtjes bij de kringloop.
of anders knip je de mouwen uit een t-shirt?
in de wijk mag je niet in uniform helaas. ik moet in eigen kleding.
ik heb een hele eigen werk-kledinglijn: een longsleeve met daaroverheen een lange trui zonder mouwen en een kort rokje met een thermolegging.
en het geheel afgemaakt met motorlaarzen eronder
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]
ow dat is ook wel een hele slimme voor mijnese, die dan weer wel een voorgevel heeft.
Ja, je hebt vast zelf ook al hemdjes die niet boven achterin een etiketje hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef mignonne het volgende:
Spuug dat vind k een hele goeie! Ik ga het vanavond morgen gelijk eens proberen met mn eigen hemdjes, welke dan op die manier kunnen. Thanks!
ik heb er nu eentje aan van de mama-lijn maar die is echt te laag hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Reilain het volgende:
En de mama-hempies van de H&M... Die zitten ook hoog..
Draag ze nog steeds idd naar mijn werk ivm inkijkende kids
ja ik moet even kijken wat ik heb liggen, in elk geval een racerback dus dat gaat niet, maar ook gewoon wat standaardspul, misschien is het etiketje er wel uit te halen zonder dat het zichtbaar is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, je hebt vast zelf ook al hemdjes die niet boven achterin een etiketje hebben.En als het hemdje van rekbaar spul is gaat dat perfect!
Ehhh ik zag net dat mijn inbox op 100% stond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
spuug, had je mijn antwoord op je pm nou ontvangen of niet?
LOL @razerback. dan heb je gewoon kijk, ipv inkijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik moet even kijken wat ik heb liggen, in elk geval een racerback dus dat gaat niet, maar ook gewoon wat standaardspul, misschien is het etiketje er wel uit te halen zonder dat het zichtbaar is.
Toevallig van dat bio katoen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Zijn hele fijne hemdjes die mooi in de was blijven.
psiesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
LOL @razerback. dan heb je gewoon kijk, ipv inkijk.
geen idee welke je bedoelt. Maar bij de meeste spaghettibandjeshemdjes heb k inkijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Ticootje het volgende:
En de spaghetti band dingen van 7,50 van de sting??
okay nja als ze hoger sluiten dan dat dan is t het proberen waard. thnx voor de tipquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind ze namelijk best hoog sluiten? Gewoon lekker strak kopen dat ze er niet ploppen.
ja maar die geven mij altijd een decoletaat tot mn navel, en zelfs die is niet charmant. Ze zijn wel lekker lang!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
action heeft ook wel eens shirtjes in de aanbieding.
die dingen met die touwtjes van boven vallen best mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar die geven mij altijd een decoletaat tot mn navel, en zelfs die is niet charmant. Ze zijn wel lekker lang!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die dingen met die touwtjes van boven vallen best mee.
nou ben ik ook niet zo bedeeld dat ik moet vrezen voor mijn evenwicht
over beha's gesproken
ik kwam vanochtend bij een cliente die ik moet helpen bij het aantrekken van dat ding.
als iemand rijkelijk bedeeld is, is zij het wel, ik heb nog nooit zulke enorme joekeloerussen gezien.
zegt ze vanochtend tegen mij: even mijn behaatje pakken.
behaatjeje kan er verdorie met een heel gezin in camperen
nou je moet me eens met die dingen in de weer zienquote:
Zo hebben wij 12 jr terug voor die keuze gestaan, bij m'n moeder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef mefke79 het volgende:
Nee echt, als ik ooit in zo'n situatie kom, dan mogen ze mij laten gaan.
ahbra's, dan moet je de boel er in liftenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou je moet me eens met die dingen in de weer zien
dr ene beha is trouwens een voedingsbeha en de andere is zo'n ahbra uit een stuk.
echt, de hele boel erin hijsen is een worsteling op zich.
maar ze leeft!! Leven!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:42 schreef mefke79 het volgende:
een ex collega van me kreeg een hartstilstand toen ze 11 weken (oid) zwanger was. Ze is gereanimeerd, heeft lang in coma gelegen, is wel wakker geworden, maar is een compleet ander mens. Is lichamelijk en psychisch een schijntje van wat ze was. Als ik die keuze voor mezelf zou kunnen maken, dan zou ik nu zeggen dat dat niet mijn keuze zou zijn. Maar he, wie weet hoe ik dan zou reageren.
nee, debiel gedaan, haar vriendin is toch ook geen kasplantje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Ook als kasplant? Geen communicatie mogelijk?
Het was meer op puur jouw reactie. Zo van maar het leeft. Ja wat is leven denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, debiel gedaan, haar vriendin is toch ook geen kasplantje.
Hema! <3quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef k_i_m het volgende:
Hee Mignonne, figuurcorrigerende hemdjes hebben ook bijna geen inkijk!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
die van de hema anders wel hoor. en ik heb nog maar een royale C/kleineD.
of mijn pens is te dik, dat daar teveel stof gaat zitten. maar als je zo voorover buigt om te doen wat Mignonne moet doen
(in de k*t kieren wilde ik zeggen, maar ik heb al zoveel imagoschade lately) dan kijken ze je zo tot aan je navel.
of gewoon een koltrui aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef mignonne het volgende:
[..]noooou wat een woorden
*onthoud*
Kim ik heb al op de hema website zitten loeren maar ik zie er niet echt hoge bij. Ik heb er zelf twee liggen, die sluiten wel hoog aan als ik gewoon rechtop zit zeg maar. Maar zodra k voorover buig heb ik wel inkijk. zwaartekracht
als k nou es 15 kilo afviel en mierentietjes kweekte. Das hendiger met kleding
bij mij is het tietgedeelte wat minder plettend zeg maar dan het gedeelte bijj je buik. Is dat niet bij al die hemdjes?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan amper nog ademhalen met die dingen aan, laat staan dat de zwaartekracht er nog invloed op heeft.
Ik vind de stingspagettibandjes juist heel laag zitten, daar heb ik al inkijk als ik rechtop sta.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay nja als ze hoger sluiten dan dat dan is t het proberen waard. thnx voor de tip
ik ook niet hoor! Ik doe niet aan colruien.. brrrrquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mij is het tietgedeelte wat minder plettend zeg maar dan het gedeelte bijj je buik. Is dat niet bij al die hemdjes?
Vicks nee huuuu ik heb een serieuze diepe haat aan coltruien![]()
maar afgezien daarvan vind ik ze ook echt te warm voor bevallingen hoor. De verwarming staat op 23 graden en de kamerdeur is dicht, dan wil ik niet zo'n jeuk-kol aan
Misschien koop ik ze gewoon wel een maat te klein danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mij is het tietgedeelte wat minder plettend zeg maar dan het gedeelte bijj je buik. Is dat niet bij al die hemdjes?
Vicks nee huuuu ik heb een serieuze diepe haat aan coltruien![]()
maar afgezien daarvan vind ik ze ook echt te warm voor bevallingen hoor. De verwarming staat op 23 graden en de kamerdeur is dicht, dan wil ik niet zo'n jeuk-kol aan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien koop ik ze gewoon wel een maat te klein dan.
Dat precies. Ja ze leeft. Maar ze weet niet meer wie ze is, wie haar man is, wie haar kinderen zijn. En voor mij ligt daar de grens. IK zou zo niet willen leven. Maar dat zeg ik nu, ik weet niet wat het is om die situatie te zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was meer op puur jouw reactie. Zo van maar het leeft. Ja wat is leven denk ik dan.
volgens mij hebben we dezelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
oh hahaha wat erg! mijn nachtmerrie!
maar hier ook tietendeel zonder plet hoor.en dan ook nog met een kantje. ik zou dat niet in een kraamkamer dragen.
hemd-hemdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Vroeger had ik wel eens van die witte geribbelde (leger? mannen?) hemdjes aan. Was toen heel hip, die sloten ook hoog. Effe kijken of ik er een plaatje van kan vinden.
Die sluiten best hoog, maar flodderen snel dus bungelen ze snel uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef moussy het volgende:
Je kan toch ook van die ouwe lullen geribbelde hemden kopen, zeeman
hmz, das ook niks dan iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die sluiten best hoog, maar flodderen snel dus bungelen ze snel uit.
ja maar dat vind ik weer heel lelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, maar als je dat bovenste stuk toch laat zitten, heb je toch ook nog een hemdje achtig ding? Of wil je echt spaghettibandjes?
QFT.quote:
Mja, maar het punt is dat je dat tevoren allemaal niet weet. Je moet op dat moment een keuze maken zonder dat je weet of je geliefde misschien wel volledig herstelt, deels herstelt, onherkenbaar herstelt of nooit meer herstelt. Zolang er hoop is ben je geneigd om je daaraan vast te klampen. Logisch, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:42 schreef mefke79 het volgende:
een ex collega van me kreeg een hartstilstand toen ze 11 weken (oid) zwanger was. Ze is gereanimeerd, heeft lang in coma gelegen, is wel wakker geworden, maar is een compleet ander mens. Is lichamelijk en psychisch een schijntje van wat ze was. Als ik die keuze voor mezelf zou kunnen maken, dan zou ik nu zeggen dat dat niet mijn keuze zou zijn. Maar he, wie weet hoe ik dan zou reageren.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik Lente niet meer zou herkennen, zou ik daar zelf de minste last van ondervinden, lijkt me.
als je toch zo gek als een deur bent weet je dat zel allang niet meerquote:
omg. met mijn buikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Of van die ondergoed topjes onder je kleren!
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nog het ergste van coma/hersendood: de hoop die je blijft houden. Wat als...lijkt me zomkoeilijk om die hoop op te geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mja, maar het punt is dat je dat tevoren allemaal niet weet. Je moet op dat moment een keuze maken zonder dat je weet of je geliefde misschien wel volledig herstelt, deels herstelt, onherkenbaar herstelt of nooit meer herstelt. Zolang er hoop is ben je geneigd om je daaraan vast te klampen. Logisch, toch?
Daarnaast moet je niet vergeten dat een andersoortig leven ook nog de moeite waard kan zijn. Je hoort wel eens mensen zeggen dat het allemaal niet meer voor hen hoeft als ze gehandicapt raken. Als je echter onder mensen met handicaps vraagt hoe gelukkig ze zijn dan blijken ze niet ongelukkiger te zijn dan niet-gehandicapten. Er is niet één maat voor 'geluk' of 'de moeite waard'. Mensen zijn flexibele wezens en kunnen hun verwachtingen bijstellen.
Ik zou ook geen kasplantje willen zijn, hoor, en ik zou zeker niet willen dat mijn naasten er veel verdriet om zouden hebben. Maar ik vind het nogal onnadenkend als mensen bijvoorbeeld stellen "na 20 minuten reanimeren hoeft het voor mij niet meer".
Van mijn collega was het duidelijk dat zij niet zou herstellen, dat zei ik al eerder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Je gaat voorbij aan het gegeven dat het in beginsel onzeker is of en hoe de patiënt herstelt, mefke. Ik kan ook allerlei voorbeelden aanhalen van mensen die nog lang en gelukkig leefden. Hoe rot zou jij je voelen om je eerdere opmerking mocht Friso nog herstellen, bijvoorbeeld?
Er is ook gezegd dat ze gezien de omstandigheden kans zagen op herstel. Dat het nu anders uit lijkt te pakken verandert daar niets aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Van mijn collega was het duidelijk dat zij niet zou herstellen, dat zei ik al eerder.
En Friso. Als zelfs een prof doctor nog wat al zegt, we hebben misschien te lang gereanimeerd, dan geloof ik niet dat hij nog compleet kan herstellen. Al gun ik dat iedereen.
Toch vraag ik me af in hoeverre ze een absolute duidelijkheid kunnen geven over de mogelijke mate van herstel. En juist dat maakt het zo moeilijk. Wat nou als jouw geliefde wel helemaal had kunnen genezen? Of voldoende om nog met hem/haar je leven en liefde te kunnen delen? En wat dan voldoende is, is voor iedereen weer anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Van mijn collega was het duidelijk dat zij niet zou herstellen, dat zei ik al eerder.
En Friso. Als zelfs een prof doctor nog wat al zegt, we hebben misschien te lang gereanimeerd, dan geloof ik niet dat hij nog compleet kan herstellen. Al gun ik dat iedereen.
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef moussy het volgende:
Het raakt me, dat er zo makkelijk gesproken wordt over leven en dood, stekker er uit en hopsake klaar, ga er maar aan staan. De rest van je leven moeten leven met wat als..
Ik moet bekennen dat ik blij ben dat het over het algemeen aan artsen is om op een moment dat snel handelen vereist is te beslissen wat een kleine kans is en wat een te kleine kans is. Al schrik ik er ook wel weer van dat daar internationaal klaarblijkelijk behoorlijke verschillen in blijken te bestaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af in hoeverre ze een absolute duidelijkheid kunnen geven over de mogelijke mate van herstel. En juist dat maakt het zo moeilijk. Wat nou als jouw geliefde wel helemaal had kunnen genezen? Of voldoende om nog met hem/haar je leven en liefde te kunnen delen? En wat dan voldoende is, is voor iedereen weer anders.
Oeh, leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
maar Mignonne!
[ afbeelding ]
is hardloop. lijkt me best bedekkend. en nog leuk ook. Geen idee over prijzen verder.
Nou, dat verschil tussen landen viel mij ook op. Mijn zusje viel van haar stoel toen ze die 50 minuten reanimatie hoorden. Ja protocol om langer door te gaan bij onderkoeling, maar zelfs dan is 50 minuten heel lang. Van de andere kant: ze zijn daar expert op het gebied van lawineslachtoffers, dus tja, ze zullen er wel goede ervaringen mee hebben, want anders deden ze het niet. Lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik blij ben dat het over het algemeen aan artsen is om op een moment dat snel handelen vereist is te beslissen wat een kleine kans is en wat een te kleine kans is. Al schrik ik er ook wel weer van dat daar internationaal klaarblijkelijk behoorlijke verschillen in blijken te bestaan.
Tot het op je stoep staat en je beslissingen moet nemen. Tis zo makkelijk praten als je het zelf, als in in je eigen gezin niet mee hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef mefke79 het volgende:
Maar voor mij blijft het principe overeind dat het menswaardig leven moet zijn. En ik leg de grens voor menswaardig misschien op een andere plek dan CLaudia of Moussy, maar vraag 100 mensen en je zult zien dat ieder die grens op een andere plek legt.
Zeker! Maar dat maakt het in zo'n geval als van Friso zo moeilijk, want de beslissing ligt niet meer bij de artsen. En wat moet je dan? Ik hoop nooit voor die keuze te komen staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik blij ben dat het over het algemeen aan artsen is om op een moment dat snel handelen vereist is te beslissen wat een kleine kans is en wat een te kleine kans is. Al schrik ik er ook wel weer van dat daar internationaal klaarblijkelijk behoorlijke verschillen in blijken te bestaan.
Vind jij!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Zonder nou al te veel te vertellen over die ex collega van mij: haar leven is echt niet meer leuk of zinnig. Ook niet op het niveau zoals Ssserpente dat voorstelt.
Maar de beslissing heeft al bij de artsen gelegen. Daar zit de familie nu toch juist min of meer aan vast? (Ik weet niet precies hoe dat nu met beademing zit en zo.)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker! Maar dat maakt het in zo'n geval als van Friso zo moeilijk, want de beslissing ligt niet meer bij de artsen. En wat moet je dan? Ik hoop nooit voor die keuze te komen staan.
Ik vermoed dat ze een enkel succes hier en daar genoeg hebben gevonden om het te proberen. Dat lijkt me ook een heel moeilijke keuze, vooral als je weet het dat het in verreweg de meeste gevallen alsnog fout gaat. En dan geef je een familie wel vergeefse hoop.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nou, dat verschil tussen landen viel mij ook op. Mijn zusje viel van haar stoel toen ze die 50 minuten reanimatie hoorden. Ja protocol om langer door te gaan bij onderkoeling, maar zelfs dan is 50 minuten heel lang. Van de andere kant: ze zijn daar expert op het gebied van lawineslachtoffers, dus tja, ze zullen er wel goede ervaringen mee hebben, want anders deden ze het niet. Lijkt me
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
maar Mignonne!
[ afbeelding ]
is hardloop. lijkt me best bedekkend. en nog leuk ook. Geen idee over prijzen verder.
Maar dat weet je dus niet van tevoren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef mefke79 het volgende:
Zonder nou al te veel te vertellen over die ex collega van mij: haar leven is echt niet meer leuk of zinnig. Ook niet op het niveau zoals Ssserpente dat voorstelt.
Ow, je bedoelt nog eerder, ja dat is waar. Toch neem ik aan dat die ook in de stressvolle tijd zo direct na het gebeurde daar weloverwogen beslissingen in nemen. Maar nu zitten ze inderdaad met de indertijd genomen beslissing. Een week tussen hoop en vrees en dan is dit de uitkomst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar de beslissing heeft al bij de artsen gelegen. Daar zit de familie nu toch juist min of meer aan vast? (Ik weet niet precies hoe dat nu met beademing zit en zo.)
En dat lijkt me echt een onmogelijke opgave, die beslissing nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef moussy het volgende:
Als de artsen uitbehandeld zijn, komt het er min of meer op neer dat de keuze aan jou is, zo laten liggen en in het gunstige geval afwachten, of afkoppelen.
Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik kan me niet voorstellen dat de familie betrokken is geweest bij de beslissing om zolang te reanimeren.
OH! mooi! ik hou erg van de stem van Sara Betten een van de weinige zangeressen die ik wel trek zeg maar. Maar wauw! mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Hee buuf, ik heb weer wat nieuws ontdekt. Ik kan me er zelfs overheen zetten dat het Belgisch is
.
Dat is het ook, maar je moet! In ons "geval" was het voor de stekker-trekker-roepers maar makkelijk. Mijn zoon zijn longen werkten niet en waren "lek". Lucht zat overal, tot onder zijn huid aan toe. Hij had zulke heftige hersenbloedingen gehad dat op echo's voornamelijk zwarte vlekken te zien waren, we hadden geen MRI nodig om te zien hoe ernstig het was. Ik heb hem zelf van de beademing af gehaald, als zn moeder, die hem ook het leven gegeven heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat lijkt me echt een onmogelijke opgave, die beslissing nemen.
Is een gewone blouse geen optie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef mignonne het volgende:
Ladies, even een zoekvraagje...
ik moet binnenkort 5 weken achtereen op stage en ik heb echt een kledingprobleemik mag absoluut geen inkijk hebben (logisch) maar door redelijke cupmaat vallen zelfs gewone t-shirt halsjes af wegens inkijk bij voorover bukken.
dit kan nog net:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0011287_3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
nou ben ik op zoek naar hemdjes met minstens zo'n hoge neklijn als hierboven. Wit of zwart of misschien grijs, als het maar basic is zodat ik het onder mn kleding aan kan. En graag hemdjes want verloskamers zijn WARM![]()
nee hoor, iedereen mag een reanimatie-beleid bij zich dragen, jij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef mefke79 het volgende:
Ik vind het trouwens wel goed om, in bepaalde situaties, van te voren vast te leggen of je uberhaupt moet starten met reanimeren. Maar dan gaat het om oudere/ernstig zieke mensen, niet om ongelukken oid.
Godsamme.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef moussy het volgende:
Ik heb hem zelf van de beademing af gehaald, als zn moeder, die hem ook het leven gegeven heeft.
Pfff, moussy, ik krijg er kippenvel van. Wat een onmenselijk moeilijke en dappere beslissing vind ik dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar je moet! In ons "geval" was het voor de stekker-trekker-roepers maar makkelijk. Mijn zoon zijn longen werkten niet en waren "lek". Lucht zat overal, tot onder zijn huid aan toe. Hij had zulke heftige hersenbloedingen gehad dat op echo's voornamelijk zwarte vlekken te zien waren, we hadden geen MRI nodig om te zien hoe ernstig het was. Ik heb hem zelf van de beademing af gehaald, als zn moeder, die hem ook het leven gegeven heeft.
Waarom ga jij niet naar de logeerkamer? Hij is toch ziek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef Ssserpente het volgende:
Zo. Nils ligt op de logeerkamer. Kan ie daar lekker gaan liggen hoesten.
Leuk! Wij hebben er ook altijd een gehad.quote:Ik heb trouwens een infopakket aangevraagd voor een vakantiekind.
Met mijn tetten heb ik daar niet per se goeie ervaring mee, jij wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is een gewone blouse geen optie?
Pff, je omschrijft het heel mooi, maar wat zal dat een onbeschrijfelijk moment geweest zijn. Respect dat je dat zelf gedaan hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar je moet! In ons "geval" was het voor de stekker-trekker-roepers maar makkelijk. Mijn zoon zijn longen werkten niet en waren "lek". Lucht zat overal, tot onder zijn huid aan toe. Hij had zulke heftige hersenbloedingen gehad dat op echo's voornamelijk zwarte vlekken te zien waren, we hadden geen MRI nodig om te zien hoe ernstig het was. Ik heb hem zelf van de beademing af gehaald, als zn moeder, die hem ook het leven gegeven heeft.
Ik ben afgelopen nacht al geweest. En toen ík ziek was moest ik ook. Een week.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar de logeerkamer? Hij is toch ziek?
[..]
Leuk! Wij hebben er ook altijd een gehad.
Hola, die regel moeten jullie echt eens omdraaien!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen nacht al geweest. En toen ík ziek was moest ik ook. Een week.
Goed! Heeft de hele dag honger en vreet als een ouwe beer die al een half jaar nuchter is geweest. Mag ook wel, ze was 2,5 kilo kwijtquote:
Mwah respect.. neuh vind ik niet nodig, ook dát is moeder zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Pff, je omschrijft het heel mooi, maar wat zal dat een onbeschrijfelijk moment geweest zijn. Respect dat je dat zelf gedaan hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Mwah respect.. neuh vind ik niet nodig, ook dát is moeder zijn, denk ik.
ik moet soms ook keihard lachen als er wel eens geroepen wordt over de kunst van het loslaten, huilies![]()
Het gaat dus niet om haar he? Zij zingt dit liedje toevallig meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH! mooi! ik hou erg van de stem van Sara Betten een van de weinige zangeressen die ik wel trek zeg maar. Maar wauw! mooi!
Dankquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, ik vind je huis zo mooi worden. En mooi plekje met uitzicht enzo. Eerst vond ik het maar een bouwplek maar ziet er echt heel 'echt' uit nu.Heel veel succes, plezier en geluk daar!
Faalhaas!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb potverdorie spierpijn van het schilderen van gisteren.
toch gaat dat bij ons echt niet zo, de arts neemt hier de beslissing, gaat wel bij de familie na wat zij denken dat de patient gewild zou hebben. Maar de uiteindelijke beslissing neemt de arts. De beslissing om niet meer te behandelen betekend eigenlijk bijna altijd; dat we de beademing stoppen of de bloeddrukondersteunende medicatie, wat vaak resulteert in een vrij snel overlijden. (abstinatie).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef moussy het volgende:
Als de artsen uitbehandeld zijn, komt het er min of meer op neer dat de keuze aan jou is, zo laten liggen en in het gunstige geval afwachten, of afkoppelen.
snap wat je bedoelt; maar hier proberen we er juist de nadruk bij de familie op te leggen dat zij niet degene zijn die de beslissing maken, maar dat het behandelend team dit doet.quote:
Nou heb ik gelukkig nooit aan de beademing gelegen. Maar ik heb wel een strippenkaart bij het MRI apparaat, en ik kan me niet indenken dat je daar naar binnenkant met een ding aan/in je mond. Of die slang moet heel lang zijn en ze je hoofd kantelen ofzo..... ik weet het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
BJ, er stond dat de scan pas donderdag kon omdat toen het gevaar voor de patient geweken was. Nou weet ik niet of je met beademing de MRI inkan, maar ik dacht van niet.
Mijn conclusie was dat hij dus nu vrij van sedatie, en beademing is, en dat het nu wachten is op "ontwaken"
Dat zou dan kunnen, in dat geval heb ik niks gezegd. Ik heb in het ziekenhuis hier in de 'nieuwste' gelegen. En ik kan nou niet zeggen dat ik zoveel ruimte had tussen mijn hoofd en de bovenkant van de tunnel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:02 schreef moussy het volgende:
je hebt ook al van die MRI dingen dat je niet meer in zo'n joekeloeris van een tunnel moet
dat kan wel bij bepaalde centra; ik weet natuurlijk niet hoe de voorzieningen in het ziekenhuis daar zijn..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
BJ, er stond dat de scan pas donderdag kon omdat toen het gevaar voor de patient geweken was. Nou weet ik niet of je met beademing de MRI inkan, maar ik dacht van niet.
Mijn conclusie was dat hij dus nu vrij van sedatie, en beademing is, en dat het nu wachten is op "ontwaken"
Ben benieuwd!quote:Geachte heer, mevrouw,
In de H&M in Goes stuitte ik afgelopen donderdagmiddag op een rek met kinderkleding. Boven dit rek stond duidelijk een bedrag van ¤3,- te lezen (zie bijlage). Nadat ik een aantal kledingstukken had uitgezocht, viel mij echter op dat de prijskaartjes een hoger bedrag vermeldden. Toen ik hierover een medewerkster om toelichting vroeg, antwoordde zij dat het hier een 'vanaf prijs' betrof. Dit ondanks het feit dat dit niet stond aangegeven op het bord boven het kledingrek.
Helaas stond de deze medewerkster niet open voor het argument dat winkeliers verplicht zijn om goederen voor de aangegeven prijs te leveren, ook als het een vergissing betreft en mits die prijs redelijk is. Dat laatste is in dit geval sowieso van toepassing.
Teleurgesteld heb ik de artikelen dan ook weer teruggehangen.
Kunt u mij hierin alsnog tegemoet komen?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Ben ook benieuwd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
Halleu!
Ik heb zojuist de H&M gemaild.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ben benieuwd!
Jeutje. Bob de Bouwer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd!
Ik moet de gamma nog mailen ivm een plastic bouwhelm die Fabi met zn blote handjes door midden heeft getrokken....
Irritant is het wel ja. Van de verleidelijjke borden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het onuitstaanbaar dat zo'n zaak (en zo'n medewerkster die weigert toe te geven) gewoon stug dat prijsbord erboven blijft planten. Stond ik daar met m'n stapeltje.
zodat je voortaan niet meer naar zo'n verdorven oord hoeft?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook een keer een klachtenmail geschreven nav een concert. Nouja,niet het concert zelf maar alles eromheen, dranken kopen, toiletten, munten terugname,etc.
Heb toen als tegenmoetkoming de DVD van het concert gekregen.
Maar daar is ze als het goed is voor verzekerd toch? Dat verlies van inkomsten zeg maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef Ssserpente het volgende:
M'n moeder heeft een keer d'r hele handpalm opengehaald aan een pot Dove. Gewoon aan de bovenkant zonder deksel, zeg maar. Best lastig, want ze was sportmasseur dus had een paar dagen geen inkomsten.
Van Dove heeft ze bloemen gehad.
Eigen zaak. Verzekering weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar daar is ze als het goed is voor verzekerd toch? Dat verlies van inkomsten zeg maar.
Netjes van Dove dat ze bloemen heeft gekregen.
ah okay, nouja juist als je eigen zaak hebt dan moet je als t goed is zelf zorg dragen voor zo'n verzekering. Ik mag straks ook dik neertellen maar mocht ik ooit mn been of mn hand breken dan ben je ook zomaar een paar weken inkomstenloos dus t moet maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Eigen zaak. Verzekering weet ik niet.
Het ging haar ook niet zozeer om de inkomsten, wel om hen erop attent te maken dat die rand vlijmscherp was. Bloemen was netjes idd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan krijg je lekker een kortingscode die overal al te vinden is.
Dan voel je je vast een echte winnaar straks
op je nachtkastje, naast je bed?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb vandaag mijn verjaardagskado opgehaald bij de keukenwinkel.
Ik mag het niet mee naar bed nemen van mijn wederhelft.
Dat vind ik stom.
Je k_i_m.
Wat leuk! En gaan jullie alleen die week, of plak je er nog wat achteraan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
Over de VS gesproken. Nils heeft ergens volgend jaar een week college in San Augustine of zo, ergens in Texas. Gaan we dan met zn drietjes naartoe.
Whoahquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik hem weer aaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |