Maar ik ken geen Gronings bier...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel ver weg van Brabant en Limburg, dat is een pluspunt.
Miss wel zo aardigquote:Op maandag 27 februari 2012 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... iemand stuurt dat ie me mist.
Volgens mij moet ik ff eerlijk gaan zijn tegen rebound-boy.
http://www.grunn-speciaalbier.nl/quote:Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik ken geen Gronings bier...
ik wilde 'terechte vraag' posten, maar dat kan niet want dat vind L-E niet bij me passenquote:
Niet naar bedoeld, gewoon interesse in de verwachte uitkomstquote:Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NeeDoe niet zo naar tegen me zeg
Wat?! Jij ook al?!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wilde 'terechte vraag' posten, maar dat kan niet want dat vind L-E niet bij me passen
Het is logica. Je komt alleen overdag posten als je weer eens gedumpt bent. Over het algemeenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat?! Jij ook al?!Jullie gunnen mij mn geluk gewoon niet...
Dan hoop ik dat je er geen geld op hebt gezet, want het gaat nog altijd heel erg goed! Vorige week weekendje naar Londen geweest om ons eerste half jaar samen te vierenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet naar bedoeld, gewoon interesse in de verwachte uitkomst
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is logica. Je komt alleen overdag posten als je weer eens gedumpt bent. Over het algemeen
Onzin. As I said zijn we alweer een half jaar samen en in dat half jaar ben ik gewoon lekker door blijven posten. Wel iets minder dan daarvoor, true, maar ik ben niet verdwenen ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is logica. Je komt alleen overdag posten als je weer eens gedumpt bent. Over het algemeen
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
En AAAAHHHH mijn ego dwingt mij te posten dat ik echt niet zo vaak "gedumpt" ben als jij hier doet voorkomen
Nog nietquote:Op maandag 27 februari 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
En AAAAHHHH mijn ego dwingt mij te posten dat ik echt niet zo vaak "gedumpt" ben als jij hier doet voorkomen
Waarom denk je dat ik me zo wanhopig vastklauw aan mijn huidige slachtoffer? Ben inmiddels ook al 30....quote:
Leuke gozer is hetquote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me zo wanhopig vastklauw aan mijn huidige slachtoffer? Ben inmiddels ook al 30....
Even niet lullig (of zelfs maar betrekking hebbend op jou) maar dat staat me juist zo tegenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me zo wanhopig vastklauw aan mijn huidige slachtoffer? Ben inmiddels ook al 30....
Zoals je zelf zegt.. leeftijd, niet te lang willen blijven bij iemand waar geen toekomst in zit.. En denk ook veel onzekerheid, bevestiging willen hebben enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even niet lullig (of zelfs maar betrekking hebbend op jou) maar dat staat me juist zo tegen.
Pas dus ook weer gedate met iemand, was allemaal best leuk etc, maar na 5-6 dates moest het al een naampje hebben, moest ik eigenlijk al aangeven waar het heenging, zat ik al bijna bij dr ouders etc....
Waarom die haast?.
Sorry JB.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wilde 'terechte vraag' posten, maar dat kan niet want dat vind L-E niet bij me passen
Ik vat het niet persoonlijk op heur en ik snap wat je bedoelt. Aan de andere kant: als het goed voelt, why wait? Daarnaast is het gewoon leuk om je nieuwe vriend met wie je superblij bent aan je vrienden en familie (die om je geven en jou graag gelukkig willen zien) voor te stellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even niet lullig (of zelfs maar betrekking hebbend op jou) maar dat staat me juist zo tegen.
Pas dus ook weer gedate met iemand, was allemaal best leuk etc, maar na 5-6 dates moest het al een naampje hebben, moest ik eigenlijk al aangeven waar het heenging, zat ik al bijna bij dr ouders etc....
Waarom die haast?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |