SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Waarom is het nummertje weg uit de TT?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Kreeg een 'je mag niet 2 berichten in zo'n korte tijd plaatsen'-bericht. Hartslag 200-momentje.
Oeps, foutje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ja wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom is het nummertje weg uit de TT?
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.quote:
Het eerste kwart/de helft van het eerste seizoenis echt slecht. Daarna wordt het beter. Cougar Town is een beetje wisselvallig, maar sommige stukjes of hele afleveringen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben laatst een week ziek geweest en toen heb ik daar wat afleveringen van zitten kijken. Maar die twee zijn de enige die ik grappig vind + af en toe Travis.
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.quote:
En er komen er nog meer aan, zoals Sarah Chalke.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Coxie nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna elk karakter in die serie komt uit scrubs.
Ik zei ook niet dat het perfect was. Ik was ziek en had iets nodig om mezelf bezig te houden.quote:
Nice, kheb er zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Bad hunter you are young skywalker.quote:
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef DeJori het volgende:
Als we het over series hebben, en om het niveau wat op te krikken:
Ik kan niet wachten
Het is een echte aanrader hoor. Ik ben de boeken ook aan het lezen en het verhaal wordt alleen maar sterker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, maar ik hoor er erg goede verhalen over. Misschien toch maar eens binnen halen
House vind ik echt minder worden. Gelukkig stopt die serie. The walking dead gaat nu wel weer verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb hier ook nog een paar seizoenen House ingeblikt staan die we af moeten kijken.
En series door mekaar kijken ben ik slecht in, maar zal mn best doen
Ik volg echt alles wat uitkomt. Maar ik zet er nooit 2 op hetzelfde tijdstip aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met het kijken van meerdere series tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |