SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Dag Top 25
23 februari 2012
pos titel abs 6+
1 WIE IS DE MOL 1.554.000
2 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.499.000
3 JOURNAAL 20 UUR 1.460.000
quote:
En waar is The Winner Is gebleven?quote:
Kon het niet nalaten om het even op te zoeken:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En waar is The Winner Is gebleven?![]()
Die andere De Mol doet het dus niet zo goed met z'n programma.
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
Hadewych heeft dus al een paar keer geld in de pot gebracht. Terwijl het haar helemaal niet extra verdacht had gemaakt als ze de vraag van Art niet wist, niet naar beneden was gegaan bij d brug en het labyrint had overleeft.
De mol kan geld pakken om minder verdacht te zijn. Maar niet als het niet nodig is.
Als zij de mol is, geeft ze meer geld in de pot gebracht dan Liesbeth. Dat vind ik nou niet echt knal van een mol.
Ze kan nog best de mol zijn, maar dat panische verdedigen van sommige users slaat ook nergens op. Dan heeft ze dat gewoon slecht gedaan als mol.
Liesbeth doet dat beter, geen geld pakken. Maar is dan op welk ander gebied weer dramatisch. Het enige waarvan ik dacht dat ze niet de mol was, is daar het e te dik bovenop ligt. Maar ja, als de mol niet kan acteren, houdt het op.
Mijn verdachte was Tim, maar die is er uit. Met zijn mollengedrag.
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering nog terugkomen op die onderhandelingen, ik blijf er ook nog steeds bij dat de Mol daar gehandeld heeft. En dan is Liesbeth inderdaad de hoofdverdachte nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef Blik het volgende:
Na de onderhandeling in IJslandkon het voor mij alleen nog maar Liesbeth, Frits of Tim zijn. Alleen Liesbeth is nog over.
Hoeft niet per se. De mol kan ook als laatste zijn gegaan, en stiekem een stem van een ander hebben veranderdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering nog terugkomen op die onderhandelingen, ik blijf er ook nog steeds bij dat de Mol daar gehandeld heeft. En dan is Liesbeth inderdaad de hoofdverdachte nu.
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan ook als laatste zijn gegaan, en stiekem een stem van een ander hebben veranderd.
Als dat inderdaad zo is,.zou ik me echt bekocht voelen. Dat zou echt volkomen belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.
Punt van Wie is Mol is juist dat de Mol een deel van het spel is, maar er soms ook boven staat, in de zin dat hij voorkennis heeft en dus de mogelijkheid om het verloop van een spel te beïnvloeden.
Het achteraf aanpassen van een stemming zou te ver gaan, dat is niet iets waar kijkers en andere deelnemers op in kunnen spelen.
quote:
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.
Punt van Wie is Mol is juist dat de Mol een deel van het spel is, maar er soms ook boven staat, in de zin dat hij voorkennis heeft en dus de mogelijkheid om het verloop van een spel te beïnvloeden.
Het achteraf aanpassen van een stemming zou te ver gaan, dat is niet iets waar kijkers en andere deelnemers op in kunnen spelen.
Liesbeth was mijn meeste logische gedachtengang, maar het kan ook nog altijd Tim zijn geweest die daar Groen heeft gestemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ook.
Tsja, maar het wás ook gewoon een sleutelopdracht. Het ging om een verschil van 14800 euro in de pot. En op zich waren er op basis van die opdracht maar 2 kandidaten die je echt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit kon sluiten, en dat zijn toevallig net de 2 finalisten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ook.
En als die opdracht dus nu de mol weggeeft, dan zou ik dat eigenlijk wel erg teleurstellend vinden, omdat het er dan zo dik bovenop ligt... zoals alles met Liesbeth. Ik zie haar dan ook eerder in een rol zoals Art vorig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |