dat mag jij vinden. ik vind het heerlijk foutquote:
bye bye vrouw bye byequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
Nog even voor de tv, tot over een paar uurtjes
ach gossiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
dat mijn bovenbuurvrouw een feestje heeft is prima. Dat ze dat niet even aankondigt niet. eigenlijk wilde ik om 6.45u opstaan....denk neit dat ik dat ook echt ga doen....
En wat dacht je van die vliegende schotel Caro Emeraldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roel! Je grote vrienden op de 3FM-Awards; Go Back To The Zoo!
Man man man. Dat wordt weer een enórm feest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg het je, topicmeet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Man man man. Dat wordt weer een enórm feest.
Mogguhquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
vanavond om 7 uur schakel ik weer in
Ik vind dat Roel en ik er samen heen moeten... Gedeelde smart is halve smart!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt dramatisch slecht geslapen...quote:
Ikke nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Gezellig, ik ben er ook voor het eerst sinds maanden weer bij
wehehe, ik lees nu pas jouw undersignquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik lees nu pas jouw undersign
Toeval, ik las hem zonet ook pas, nadat ze gepost hadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik lees nu pas jouw undersign
Idem hier, hooguit 4 uurtjes...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt dramatisch slecht geslapen...Geen idee waarom
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toeval, ik las hem zonet ook pas, nadat ze gepost had
hier een uurtje of 4,5 tot 5. ik had nog wel langer kunnen slapen, maar dan had ik vanmiddag ook later naar huis gekund....quote:
Ik moest echt op tijd opstaan, staat tegenover dat ik al mooi op tijd naar huis kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier een uurtje of 4,5 tot 5. ik had nog wel langer kunnen slapen, maar dan had ik vanmiddag ook later naar huis gekund....
quote:In plaats van 40 dagen te vasten draait Jan-Willem Roodbeen Adele 40 dagen niet in zijn Radio 2-programma. "Vasten is het jezelf onthouden van dingen die je lekker vindt. En voor ons is dat 40 dagen zonder Adele". Roodbeen vreest voor een 'Phil Collins-effect'. Daarom kan het volgens hem geen kwaad iets te minderen.
"Collins heeft vorig jaar zijn excuses aangeboden omdat hij zoveel is gedraaid op de radio, waardoor mensen hem naar eigen zeggen zijn gaan haten. Op dit moment dreigt hetzelfde te gebeuren met Adele. Je kunt de radio niet aanzetten of ze komt voorbij. Het is zonde als Adele’s succes uiteindelijk tegen haar werkt en mensen haar zat worden. Het is namelijk een geweldige zangeres".
Ik zag het ja toen ik mn gordijnen opendeed, niks gemerkt..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:13 schreef minthy het volgende:
@Pino, brandje in de buurt? Heel Den Hulst stond vol met rook
Als ik dat had geweten dan had ik ff op m'n toetertje geramdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag het ja toen ik mn gordijnen opendeed, niks gemerkt..
En dat was rond diezelfde tijd, dus wellicht heb ik je zien rijden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten dan had ik ff op m'n toetertje geramd
Moet je je beseffen dat hier mensen zijn die dat 5 dagen in de week moetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef minthy het volgende:
Lekker trouwens, zo'n dagje op kantoor... Verveel me de pleuris
Idd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je je beseffen dat hier mensen zijn die dat 5 dagen in de week moetenEn dan zit ik op donderdag ook nog helemaal in mijn eentje
.
Ik ben altijd zo blij als er hier es bijna niemand isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je je beseffen dat hier mensen zijn die dat 5 dagen in de week moetenEn dan zit ik op donderdag ook nog helemaal in mijn eentje
.
Net nadat ik dat had getypt brak de pleuris los, drukte...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef themauster het volgende:
[..]
.
Idem, het loopt hier in en uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij als er hier es bijna niemand is
quote:
Gid de zus van god?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Net nadat ik dat had getypt brak de pleuris los, drukte...![]()
Blijkbaar straft God meteen, ook al ben ik niet gelovig
Daar doen mijn collega's niet aan helaasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier ook, rent van alles rond.
Carnaval was heerlijk, 70 % had verlof
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Gid de zus van god?
Edit:Verdomme ninja-edit
Hihiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Gid de zus van god?
Edit:Verdomme ninja-edit
Dramatische versie inderdaad...quote:
Leueuk!! [/Twents]quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
De @Work Vrijdagmiddagborrel. Goed idee voor een radioprogramma.
Tijd gaat belachelijk hard, ja! Net koffie gedronken met een groepjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
JeetjeHet is al half 12!
Ben ik zolang bezig geweest met 2 mails en een paar tekeningen
Smaken verschillen, van mij hoeven al die spieren niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig maakt de laatste alinea een hoop goed
http://www.nu.nl/man/2748666/vrouwen-vallen-niet-machos.html
Maar ik ga wel m'n sportschool opzeggen
Mijn conclusie: "het is gewoon nooit goed"
Wiehoequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef alors het volgende:
Claudiaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
hartelijk vrijdag allemaal![]()
![]()
![]()
nou idd.. dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Bizar nieuws ja
Ook nooit geweten dat je na een hartstilstand van bijna een uur het hele zooitje nog uberhaupt aan de gang kon krijgen
Mijn oom heeft dat ook gehad en die zijn hart hebben ze ook weer aan de gang gekregen, helaas was hij hersendood en 2 dagen later alsnog overleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Bizar nieuws ja
Ook nooit geweten dat je na een hartstilstand van bijna een uur het hele zooitje nog uberhaupt aan de gang kon krijgen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat ook gehad en die zijn hart hebben ze ook weer aan de gang gekregen, helaas was hij hersendood en 2 dagen later alsnog overleden.
Nouja zo gek is dat toch niet. Het programma draait anders altijd om lollige woordgrapjes en flauwe gebbetjes. Als ze dat gewoon ging doen was het ook niet goed geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Paul-89 het volgende:
Oh gaan ze nu het hele programma aanpassen ?
Mwah van mij had het gewoon door mogen gaan net zoals altijd. Maar goed dat zal voor iedereen wel anders zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja zo gek is dat toch niet. Het programma draait anders altijd om lollige woordgrapjes en flauwe gebbetjes. Als ze dat gewoon ging doen was het ook niet goed geweest.
ze draaien de praatje-plaatje plaat meestal vanaf cdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Ik heb hoofdpijn en iemand loopt te boren, zo vervelend
Vraag: gisteren hebben Frank en Coen een plaatje-praatje gedaan waarvan het gekozen nummer mijn buuf aansprak, maar we kunnen het niet terug vinden op de site. Weet iemand welke plaat ze toen hebben gedraaid?
Welk uur is dat normaal gesproken? Dan ga ik dat later deze dag eens doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef alors het volgende:
[..]
ze draaien de praatje-plaatje plaat meestal vanaf cdDus ik zou even de laatste 5 minuten terugluisteren op de site.
Het laatste uur, dus gewoon de laatste 5 minuten van de uitzendinggemist luisteren of misschien de laatste 10, maar daar zit ie altijd in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welk uur is dat normaal gesproken? Dan ga ik dat later deze dag eens doen.
Volgens mij maakte hij een grapjequote:
Johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje
Wat jij zegt!quote:
Ja mooi figuurquote:
quote:
plaats voor Rudy! maar dan moet ie geen dance draaien. wmb:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef borisz het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)e_stopt_bij_3FM.html
jij biedt de jouwe aan? ouwe schuinsmarcheerder!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deed ze daar maar es wat mee. Werden haar liedjes es wat opbeurender.
Plaats voor Rudy en dan moet JIJ geen dance draaien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
plaats voor Rudy! maar dan moet ik geen dance draaien. wmb:
20-22: Annemieke
22-00: Rudy
00-04: tiesto/ajouad of andersom
04-06: Delsing
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij biedt de jouwe aan? ouwe schuinsmarcheerder!
ja, sorry...ik heb em ge-edit, maar niet ninja genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Plaats voor Rudy en dan moet JIJ geen dance draaien?
Reken er maar niet op. We kunnen heel hard hopen en er over babbelen, maar ik geef het weinig kans. En als Rudy eens de eer aan zichzelf wil houden, zou ik 't ook niet doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, sorry...ik heb em ge-edit, maar niet ninja genoeg
en eigenlijk hebi k nog liever rudy voor annemieke aangezien ik tussen 22.30 en 23.30 vaak voor de buis hang...
Heeft Anouk vanochtend geen nieuwe plaat gespeeld bij Giel ofzo? In dat geval zij natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef borisz het volgende:
Doe eens een voorspelling voor een megahit
Nobody's wife dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft Anouk vanochtend geen nieuwe plaat gespeeld bij Giel ofzo? In dat geval zij natuurlijk![]()
Corry en de rekels-Huilen is voor jou te laatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef borisz het volgende:
Doe eens een voorspelling voor een megahit
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef borisz het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)e_stopt_bij_3FM.html
Zet die foto eens tussen spoilersquote:
Dat zullen we nog wel es zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef alors het volgende:
Mijn driehoek was echt veel groter dan die rondjes dus dan zie je er echt in geen 100 jaar een fiets in
Bij mij 'fiets' komen de banden niet eens op de grondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel es zien.
Moet je de aflevering van gisteren op kxradio terugluisteren. Siebelink en Stenders, daar is het ook nogal ongemakkelijk met 1 of andere gast die daar wil komen werken. http://www.kxradio.nl/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja mooi figuur
Ook Stenders zo lekker: Omdat je weg bent gestuurd bij Giel zitten je onvrijwillig hier
hahaha ja die van mij lijkt ook meer op een baarmoeder met eierstokken! ja nu je het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
hahaha ja die van mij lijkt ook meer op een baarmoeder met eierstokken! ja nu je het zegt![]()
Daar lijkt mijn tekening ook wel wat opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 15:57:27@Robstenders Robbie, de Rijdende Rechter komt binnenkort als gast langs bij Ekstra Weekend. Lang mee bezig geweest,maar kom je ook ff langs? reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef CindieY het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 15:57:27@Robstenders Robbie, de Rijdende Rechter komt binnenkort als gast langs bij Ekstra Weekend. Lang mee bezig geweest,maar kom je ook ff langs? reageer retweet
Ik ga zo met de hond lopen, toeter maar evenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom zo weer langs, zwaai je terug?
Ik kom eraan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga zo met de hond lopen, toeter maar even.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
Die SR anthems blijven ze altijd veel te lang en teveel draaien.
Ben ik de enige die het hele tafereeltje al voor zich ziet, Pino die met de hond loopt en dan komt Minthy daar met haar krakkemikkig autootje aanrijden, met een toeter die het maar half doetquote:
Ik ken hem ook niet. Zal nog even moeten vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik ken het nummer niet, maar ik wacht nog even af
Ja normaal maar nu niet dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik ken het nummer niet, maar ik wacht nog even af
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:32 schreef alors het volgende:
Apart plaatje, maar kut vind ik het ook niet, misschien moet het nog vallen.
Enquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef CindieY het volgende:
jawel hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef CindieY het volgende:
Zijn er studenten die GTST kijken? Nee toch?
Brrr. Ik ken sowieso geen mensen die GTST kijken, student of niet.quote:
Uhm, ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef CindieY het volgende:
Zijn er studenten die GTST kijken? Nee toch?
Gemist... Sorry!! Er komt nu ongeveer wel een ambu langs met alle toeters en bellen!quote:
Vind ik nog steeds een tof nummerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Dit is weer echt zo'n vergeten 3FM-minihitje, Aura Dione - I Will Love You Monday
Jandino Asporaat. Ik ben benieuwd, ik vind die kerel op tv geen klap aan.quote:
idd, heel benieuwd dan, op voorhand lijkt me er geen bal aan met hem, maar we gaan het belevenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jandino Asporaat. Ik ben benieuwd, ik vind die kerel op tv geen klap aan.
Zo dacht ik er dus ook al over. Ben ook niet zo fan van 'm... maar wie weet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
idd, heel benieuwd dan, op voorhand lijkt me er geen bal aan met hem, maar we gaan het beleven
firefoxquote:
Op Twitter? Follow Friday. Mensen die je aanraad om te volgen aan je volgers.quote:
Met een hekje ervoor, kreeg ik toegewenst via twitter. Eerst dacht ik: "tof", later bedacht ik me dat het alles kan betekenenquote:
Die zijn het vast nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
firefox
frequent flyer
foo fighters
Kan ik me niet voorstellen, ik ben een grote zeikerd op twitter, volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op Twitter? Follow Friday. Mensen die je aanraad om te volgen aan je volgers.
alleen op twitter?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ik ben een grote zeikerd op twitter, volgens mij
Ja, wieso?? Drink nog even m'n koffie bij moeders op en dan ga ik actief meepostenquote:
fast forwardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
firefox
frequent flyer
foo fighters
Je hebt gelijk, op Facebook en hier ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen op twitter?
die was te makkelijk
Neuj hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ik ben een grote zeikerd op twitter, volgens mij
ik ben een grotere zeikerd op twitter en hier volgens mij. jij bent lekker positief.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op Facebook en hier ook...
Ik ben een zeikwijf
Fuck it... Ik probeer het gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:09 schreef Qunix het volgende:
Ik weet niet of ik Stender ga meepakken........ Moet morgen vroeg op
wat is vroeg? kun je 5u slaap pakken? daar kunnen de meeste mensen wel een dagje op terenquote:
Het ding is, ik moet op de fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is vroeg? kun je 5u slaap pakken? daar kunnen de meeste mensen wel een dagje op teren
Heb je een vriendin/zus/moeder met make up? Jattenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het ding is, ik moet op de foto
Moet er een beetje "wakker" uitzien...
kun je beter nu al naar bed gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het ding is, ik moet op de foto
Moet er een beetje "wakker" uitzien...
beetje lipstick, wat blusher en rouge en je bent helemaal het mannet......ehm.....travestietje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je een vriendin/zus/moeder met make up? Jatten
ga je weer brommers kieken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet zeker dat ik EW en Stenders niet ga meepakken.
Uhm... Niet echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je een vriendin/zus/moeder met make up? Jatten
Jij gaat een leuk weekend tegemoet, is je gegund!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet zeker dat ik EW en Stenders niet ga meepakken.
Dat dus nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje lipstick, wat blusher en rouge en je bent helemaal het mannet......ehm.....travestietje!
Ik doe m'n best!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een grotere zeikerd op twitter en hier volgens mij. jij bent lekker positief.bij Coldplay enzo
weet ik toch popjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat dus nou ook weer nietOp zich is make up bij mannen voor foto's/films ook helemaal niet vreemd, afhankelijk natuurlijk van waar de foto/film voor bedoeld is
wel een rubbertje om het brommertje doen he! geeft zo;n leuk geluid als wegrijdt: KABLAM!quote:
Jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een rubbertje om het brommertje doen he! geeft zo;n leuk geluid als wegrijdt: KABLAM!
Dankje en geeft nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij gaat een leuk weekend tegemoet, is je gegund!![]()
Ondanks dat onze zwaai-actie mislukt is
Moet ik hier nog op ingaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel een rubbertje om het brommertje doen he! geeft zo;n leuk geluid als wegrijdt: KABLAM!
nee, als dat rubbertje er maar om zit voor je erin gaat! (ok, dit is slecht)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankje en geeft niet
[..]
Moet ik hier nog op ingaan?
Nee hoor, hoeft niet... Ik ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankje en geeft niet
[..]
Moet ik hier nog op ingaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |