Geen idee, denk je dat ik overal ben op een beurs? Ik blijf bij dat soort dingen liever in de perszaal, stuk rustigerquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was op Gamescom al speelbaar Pheno
Alleen Koei heeft het ding gezien, ik had ook geen ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, denk je dat ik overal ben op een beurs? Ik blijf bij dat soort dingen liever in de perszaal, stuk rustiger
En nu is het een eindproduct, af, klaar en er gaat geen hol veranderd worden. Ik vind het iig niet mijn geld waard. Ook gezellig film kijken
Grappig idd. Ben zelf met Yakuza 4 ook pas op 10% ofzo, terwijl ik de game al wel heb uitgespeeld. Zoveel mini-games en meuk die je moet verzamelen enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo, al een tijdje bezig met yakuza dead souls maar ik moet deze delen
Majima is awesome
Save glitches, lighting problems, no invert aim, no co-op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hmmm... Ubisoft Tom Clancy aanbiedingen op PSN, met Splinter Cell Chaos Theory voor 5 euro, maar nou lees ik in de nowgamer.com review dat er framdrops zijn, en elders las ik dat de co-op ontbreekt....
Al dat gehypte 3d onzin ik heb er niets mee, want het is allemaal nep 3.d Als er iets naar voren komt in die 3d en je draait je hoofd dan zie je de zijkanten niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:10 schreef Pheno het volgende:
Sony heeft weer iets geniaals in Japan: een 3D-bril, zonder tv. Ik heb het even geprobeerd, maar wild enthousiast ben ik niet. Nu is mijn hoofd ook iets groter dan de gemiddelde Japanner hier, maar toch, het is verstelbaar. Erg vermoeiend kijken met zo'n zwaar gevaarte (ten opzichte van een 'normale' 3D-bril). Maar he, het ziet er wel cyber uitAlleen vraag ik me af als je, zoals de demo liet zien, GT5 speelt of de camera niet van je toeter af valt
[ afbeelding ]
http://www.sony.jp/hmd/
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al dat gehypte 3d onzin ik heb er niets mee, want het is allemaal nep 3.d Als er iets naar voren komt in die 3d en je draait je hoofd dan zie je de zijkanten niet.
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:05 schreef Façade het volgende:
M'n controller van $4 is binnen, ik ben benieuwd.
http://www.sunsky-online.com/quote:
SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De USB-connector is wat losjes, maar voor de rest werkt alles gewoon prima.
Nooit.
BD laser moet worden vervangen!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme heb al veel te lang m'n PS3 niet aangeraakt. Kut drukte. Dit weekend maar ff gamen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:27 schreef Façade het volgende:
[..]
http://www.sunsky-online.com/4$ is ook niet veel.SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De USB-connector is wat losjes, maar voor de rest werkt alles gewoon prima.
Al sinds 2006quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Wat is PSN traag :S 1 Gig 35 minutenMeer mensen hier last van
Ja, al is het bij mij wel wat beter geworden sinds ik mijn PS3 in een DMZ heb gezet (in de modem).quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Wat is PSN traag :S 1 Gig 35 minutenMeer mensen hier last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |