Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
qftquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Laat mijn OP-chick maar een jaar of 3 staan.
Heb je een snor laten staan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Laat mijn OP-chick maar een jaar of 3 staan.
Totaal geen balans op je middenveld. Daarmee gaan ze je doodcounteren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/70958
Dit wordt het danMisschien andere keeper, nog even kijken.
Die is ook wel tof jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook een Johnny Depp snorbaardcombinatie.
<-
Hij heeft IF Mulgrew, hij hoeft zich geen zorgen te maken over aanvallende tegenstandquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal geen balans op je middenveld. Daarmee gaan ze je doodcounteren.
Maar misschien kunnen ze het een beetje compenseren omdat het allemaal pacehoeren zijn.
Verkoop IF D'alessandro gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
IF D'Alessandro + 22k voor Danilinho, moet toch wel eens genoeg zijn.
Tsja, gaat al twee keer niet weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verkoop IF D'alessandro gewoon.
Drie keer is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, gaat al twee keer niet weg.
Klopt, valt toch erg tegen. Speelde een leuke voorbereiding, maar laat nu helemaal niks meer zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef S0nic het volgende:
Serero is in fifa toch wat beter dan in het echt
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja. Mensjes op PS3: IF D'Alessandro, 4-4-1-1. CF. 35.500 bin.
Dat komt vooral omdat het merendeel van de FUT'ers in europa wonen. Daarnaast zijn de meeste goedkopere auctions ook maar van een korte duur (dus 1 of 3 uur) en is er minder aanbod op de markt in de nacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctions
Word je niet volledig overlopen op het middenveld? Gemiddelde is -15 pace oid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef stoereboii het volgende:
dit ff gebouwd, tips of comments? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dkv4Xr90bcXzM
Ja, doe ik straks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctions
Hij gaat zich nog wel laten zien als hij meer speeltijd krijgt. Tegen NEC viel hij toch beter in en hij had een paar leuke skillsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, valt toch erg tegen. Speelde een leuke voorbereiding, maar laat nu helemaal niks meer zien.
heb 1 match gespeeld, 5-1 winstquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Word je niet volledig overlopen op het middenveld? Gemiddelde is -15
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat zich nog wel laten zien als hij meer speeltijd krijgt. Tegen NEC viel hij toch beter in en hij had een paar leuke skills
Marlos heeft gescoord voor Metallist! Dat mag ik niet missen straks.
Tijd voor een IF met 99 piemelingquote:
Fuck dat, dan wil ik met terugwerkende kracht IF Kumsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF met 99 piemeling
Kumshot was datquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck dat, dan wil ik met terugwerkende kracht IF Kums
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF met 99 piemeling
Misschien moet je een beter team makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Bijna mijn controller gesloopt![]()
Tegen 1 of andere Turk met zijn pauper team, 56 chemistry en allemaal dooie links. Echt niets fucking lukt.![]()
Handicap![]()
![]()
![]()
Whahaha das de SIF niet skkltje xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
SIF Adebayor voor 54, wat is dit voor markt
Lodeiro (L)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga ooit nog eens een Uruguay Silver team maken. Origineel en zeer toffe spelers.
Die turken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PSV begon ook leuk. Prachtige goal van Strootje.
Dat is racistisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Die turken...
Vies jonge echt vies
Beter gaat de fifa is een keer ingrijpen
Buly heeft zo'n schitterende motoriek hè..als een Giraffe op zoek naar voedsel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bulykin en Sulejmani aan het Tangoën.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buly heeft zo'n schitterende motoriek hè..als een Giraffe op zoek naar voedsel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buly heeft zo'n schitterende motoriek hè..als een Giraffe op zoek naar voedsel.
Is toch juist aanvallendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:58 schreef Tim86 het volgende:
Mijn gold wat heb ik toch een schijthekel aan 3-4-3..ultraverdedigende schijtformatie
Vet indd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Kent, dit een leuke hybrid met Ghanezen?
http://www.futhead.com/12/squad/71681
Nu even voor de grap de duurste opties, maar je snapt wel wat je verder kan veranderen, vooral qua NIF/IF. Thiago Silva kan je vervangen voor een willekeurige Serie A dude geloof ik.
N'Zogbia kan nog ipv Ben Arfa.
edit: oh kut, Ben Arfa 7 chem overheen gekeken
Ik had vorige week een heel IF team van de franse lique1 met vooral spelers van de africa cup! Was ook een leuk team, alleen omdat ik geen vandermarretje wou toch maar weer verkocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet indd.ik ga er nog ff naar kijken.
Je hebt abuamayoung(zoiets ) van Gabon is een franse if als ST eventueel iets met addebayour in de spits?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:56 schreef detennismaster het volgende:
Zou dit kunnen?:
Ayew Drogba Gervinho
IF Boateng Essien IF Asamoah
Tiené Touré IF Mensah IF Pantsil
Lloris
Of ik zou als verdeging dit kunnen doen:
Kameroense IF LB M'Bia IF Mensah IF Pantsil
En heb ik dus een Ghana, Kameroen, Ivoorkust team. Maar wel jammer dat er voorin geen IF's zijn dan. En ik twijfel ook aan de snelheid van Drogba?
PS3.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:01 schreef Johnbon het volgende:
detennismaster speel je op de xbox? dan heb ik wel een aantal spelers voor je nog op de trade pile, maak wel een mooie prijs dan!
Tja, maar die 2 overwinningen waren ook matig.quote:
Wel echt heel vet team! , Beter lijkt mij IF ba en ben arfa.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/72939
Dit zou hem dan worden.Wel echt beest!!
edit: Ik kan ook nog IF Mensah nemen maar die is eigenlijk veel minder goed dan Vorsah en dat maakt dan ook weer uit in geld. Wel jammer dat Vorsah 7 heeft maarja zo erg merk je dat niet...
Edit2: Ik zou ook nog voor IF Ba + Ben Arfa kunnen gaan.
Wat lijkt jullie beter: IF Ba + Ben Arfa of Drogba + Gervinho?
Kan ook aan jezelf/je tegenstander liggen hèquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef Walxie het volgende:
Ik presteer nog niet zo goed met m'n BPL team hoor..
3 wedstrijden gespeeld, 1 verloren en 2 gewonnen, en dat verlies was 5-0.
Het was de computer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ook aan jezelf/je tegenstander liggen hèsoms heb ik ook een mindere periode
Ohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het was de computer.![]()
Maar ben weer uit het dipje, 2-0 gewonnen net van Chelsea, nu de finale zeggen Barca..
Totaal onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef stoereboii het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met ozil/xabi alonso? Zou graag 1 vd 2 halen maar wil dan wel de beste van de 2
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ohmaar tegen de Comp. Ben ik altijd slecht, die is zo overpowered
hele tijd draaien pasje draaien, daar word ik altijd gefrustreerd van
De ene is een spelverdeler met verdedigende stats, de ander een slappe, snelle AMC.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoveel verschil? Dan ga ik toch voor ozil
Gewoon met de negers joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/72939
Dit zou hem dan worden.Wel echt beest!!
edit: Ik kan ook nog IF Mensah nemen maar die is eigenlijk veel minder goed dan Vorsah en dat maakt dan ook weer uit in geld. Wel jammer dat Vorsah 7 heeft maarja zo erg merk je dat niet...
Edit2: Ik zou ook nog voor IF Ba + Ben Arfa kunnen gaan.
Wat lijkt jullie beter: IF Ba + Ben Arfa of Drogba + Gervinho?
spelverdeler alonso en Cam ozil? Dus dan alonso de teruggezakte cm en ozil vlak achter di maria dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De ene is een spelverdeler met verdedigende stats, de ander een slappe, snelle AMC.
Sanchez is beter, dat staat buiten kijf, maar als ik hem wil halen heb ik geen coins meer (wil nu eerst een stabieler middenveld), maar di Maria is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoorde van wat mensen op dit forum, dat Di Maria best slecht was. Volgens mij is Sanchez beter op die positie. Zelf heb ik er geen ervaring mee hoor, dus pin me er niet op vast.
Sanchez vind ik meer een RM want hij zakt veel te ver terug als je 'm op de vleugel zet. Vind zijn schot ook niet zo maar je kan er wel lekker mee dribbelen. Speel liever met Reyes op rechts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoorde van wat mensen op dit forum, dat Di Maria best slecht was. Volgens mij is Sanchez beter op die positie. Zelf heb ik er geen ervaring mee hoor, dus pin me er niet op vast.
Ik zal z'n workrates eens bekijken, kan zijn dat z'n defensives high zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Sanchez vind ik meer een RM want hij zakt veel te ver terug als je 'm op de vleugel zet. Vind zijn schot ook niet zo maar je kan er wel lekker mee dribbelen. Speel liever met Reyes op rechts.
Attack Workratequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zal z'n workrates eens bekijken, kan zijn dat z'n defensives high zijn
Di Maria vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Sanchez vind ik meer een RM want hij zakt veel te ver terug als je 'm op de vleugel zet. Vind zijn schot ook niet zo maar je kan er wel lekker mee dribbelen. Speel liever met Reyes op rechts.
Thanks, maar hoe komt het dan dat hij zo terugzakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Attack Workrate
High
Defensive Workrate
Low
Dat moet makkelijk kunnen, ik heb de laatste dagen meerdere voor tussen de 40K en 50K zien gaan. Of wil je per se die van Atl. Mineiro?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef Lindgren. het volgende:
Lavezzi verkocht!Heb nu 50k, hopen dat ik voor dat geld Danilinho kan oppikken. Achterlijk eigenlijk.
Nee, maakt me niets uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk kunnen, ik heb de laatste dagen meerdere voor tussen de 40K en 50K zien gaan. Of wil je per se die van Atl. Mineiro?
Ja, foutje. Wordt teruggedraaid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Wtf lees ik nu, ze hebben Agger en Carroll 5* skills gegeven in H2H?
nvm.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef DutchSL het volgende:
Wtf lees ik nu, ze hebben Agger en Carroll 5* skills gegeven in H2H?
Vandermar heeft zich verplicht niet in dit topic te posten, vanwege de TT. Probeer het later nogmaals.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Rubenunited het volgende:
@vandermar jij had toch Noorwegen/Zweden Silver hybrid? Zou je die nog eens kunnen posten ?
Weet ik, maar zat net even op mijn mobiel en daar kon ik de edit-knop niet vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zoveel dubbelposten. Je kunt je post edit'en door op [ afbeelding ] te klikken.
PS3 trouwens?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk kunnen, ik heb de laatste dagen meerdere voor tussen de 40K en 50K zien gaan. Of wil je per se die van Atl. Mineiro?
Kijk ook eens naar de man achter de controllerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Vind het niet lekker spelen, heb er stuk of 10 potjes meegespeeld, en maar 3 gewonnen.
Heb net even een spiegel gepakt, maar daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de man achter de controller
Ja ik heb ook het gevoel dat ik met goedkopere teams beter presteer dan met superdure, is op zich wel raarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb net even een spiegel gepakt, maar daar ligt het niet aan.
Met mijn eredivisie team presteerde ik beter..
Ja, ik begin denk ik maar gewoon Eredivise met stuk of 4 IF'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja ik heb ook het gevoel dat ik met goedkopere teams beter presteer dan met superdure, is op zich wel raar
Zie je welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, heb een keer een potje gespeeld met mijn 1e team en de bank gevuld met lage bronze spelers. Daardoor gaat mijn team rating van 86 naar 80. Ik win gelijk mat 8-0, heb volgens mij nog niet met zo'n groot verschil gewonnen sinds Messi erin staat.
Ik blijf even verder experimenteren.
Dat ligt volgens mij ook aan de tegenstanders die je tegenkomt. Achter betere teams zitten meestal (is mijn ervaring) ook betere spelers. Dus als jij naar een hogere klasse gaat met jouw spelers dan zul je die wel treffen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja ik heb ook het gevoel dat ik met goedkopere teams beter presteer dan met superdure, is op zich wel raar
Jap, ik heb vorige week 1 voor 50K gekocht, maar ik zag dat de prijs aan het dalen was dus heb hem snel weer verkocht. Maar misschien stijgt hij nu wel weer... Rare markt is hetquote:
Ja meestal win ik wel met 3-0 ofzo maar met bronzes makkelijk 8/9-0quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij ook aan de tegenstanders die je tegenkomt. Achter betere teams zitten meestal (is mijn ervaring) ook betere spelers. Dus als jij naar een hogere klasse gaat met jouw spelers dan zul je die wel treffen.
Laagste bin is ongeveer 57k als 4-4-1-1 en 51k voor 4-5-1. Ik ga voor de tweede denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Jap, ik heb vorige week 1 voor 50K gekocht, maar ik zag dat de prijs aan het dalen was dus heb hem snel weer verkocht. Maar misschien stijgt hij nu wel weer... Rare markt is het
Jij zoekt hem als RM dus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laagste bin is ongeveer 57k als 4-4-1-1 en 51k voor 4-5-1. Ik ga voor de tweede denk ik.
Is duur, dan ga je nl b-spelers als de jong moeten nemen, is niet zo leukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Walxie het volgende:
Ik ga een Nederbelgi squad beginnen.
Verdediging België, en de rest mengen.
WIe ga je op doel zetten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Walxie het volgende:
Ik ga een Nederbelgi squad beginnen.
Verdediging België, en de rest mengen.
Nee, Van Persie - Sneijder kan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is duur, dan ga je nl b-spelers als de jong moeten nemen, is niet zo leuk
Heb ze hier samen voor 60-70k?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja want die kosten samen maar 80k
Ja, of IF Vorm.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
IF Krul of vermeer? die heeft toch ook een IF?
Ja, de rest is heel goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wow zit er 10k naast, ik bedoel maar dat je dan maar 40k overhoudt
Je kan proberen, succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, de rest is heel goedkoop hoor.
Das wel zuur iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou de finale met brons op de bank gaat weer verschrikkelijk. Na de 1e helf heb ik 15 schoten, waarvan maar 5 op doel. Natuurlijk geen doelpunt.... Tegenstander heeft 1 schot op doel en 1 doelpunt. Ik moet er ech achter komen hoe ik mijn spelers anders laat reageren want ik wordt hier een beetje moedeloos van.
Ik gaf het in de 2e helt een beetje op dus uiteindelijk wordt het 1-4. Uiteindelijke stats:
1 goals 4
21 shots 6
9 on target 4
Goalkeeper saves
zijn Cech: 13
mijn Buffon: 1
Echt wtf is dit voor bullshit
Precies wat een vriend van mij had in het echt, 2-2 gespeeld; zijn team 32 schoten, waarvan 20 op doel, en de tegenstander slechts 5 schoten waarvan 2 op het doel..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou de finale met brons op de bank gaat weer verschrikkelijk. Na de 1e helf heb ik 15 schoten, waarvan maar 5 op doel. Natuurlijk geen doelpunt.... Tegenstander heeft 1 schot op doel en 1 doelpunt. Ik moet er ech achter komen hoe ik mijn spelers anders laat reageren want ik wordt hier een beetje moedeloos van.
Ik gaf het in de 2e helt een beetje op dus uiteindelijk wordt het 1-4. Uiteindelijke stats:
1 goals 4
21 shots 6
9 on target 4
Goalkeeper saves
zijn Cech: 13
mijn Buffon: 1
Echt wtf is dit voor bullshit
Comp. Is leuker vind ik, met een land kan je ook gwn h2h spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het is gewoon zo moeilijk om te kiezen, haha!
Maar ik ga wel sowieso voor een land/werelddeel
Das waar, maar competities kunnen zeer matig zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Comp. Is leuker vind ik, met een land kan je ook gwn h2h spelen
Mooie dealquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Danilinho binnen.
47k totaal. In de juiste formatie + juiste positie en 27 contracten.
Netjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Danilinho binnen.
47k totaal. In de juiste formatie + juiste positie en 27 contracten.
Lol?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef diedjuh het volgende:
Haha, net zat mijn aguero vast in het net van het doel van mijn tegenstander, heb bijna de hele eerste helft met 10 man gespeeld.
Waarom zou je hem in de selectie willen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Walxie het volgende:
Torres zit niet in selectie Spanje.. matig dit.
Gelukkig maar, wat een debielquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Walxie het volgende:
Torres zit niet in selectie Spanje.. matig dit.
Als die twee te duur vindt, hoe kom je dan bij IF Mignolet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wow zit er 10k naast, ik bedoel maar dat je dan maar 40k overhoudt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef diedjuh het volgende:
Haha, net zat mijn aguero vast in het net van het doel van mijn tegenstander, heb bijna de hele eerste helft met 10 man gespeeld.
quote:
Hoeveel kost die wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als die twee te duur vindt, hoe kom je dan bij IF Mignolet?
Meer dan van Persie en Sneijder samen in elk geval.quote:
Misschien goed voor zijn vooruitgang op FUT.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je hem in de selectie willen?
Als het goed is wel ja, CAM is CAMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
Heeft een RM op CAM in 4-5-1 net als in 4-2-3-1/4-2-2-2 7 chemistry bij twee sterke links?
Hmm oke dat vrees ik dat dat klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef DutchSL het volgende:
In futhead heeft mijn RM daar 5 chemistry als ik hem omsingel met 2 clubgenoten en 1 competitiegenoot en7 chemistry als ik er 3 clubgenoten van maak.
Zou gewoon hetzelfde moeten zijn als in 4231quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef DutchSL het volgende:
In futhead heeft mijn RM daar 5 chemistry als ik hem omsingel met 2 clubgenoten en 1 competitiegenoot en7 chemistry als ik er 3 clubgenoten van maak.
Skills pace en volgens mij ook nog een degelijke voorzet. Speelde bij mij wel lekker in mijn nederlandse team.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef stoereboii het volgende:
Naar mijn gevoel zijn de stats van afellay beter dan van Pedro, iemand ervaring met beide want Pedro valt eig behoorlijk tegen. Spaar ik ook weer wat coins uit
Ik wilde dit makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hmm oke dat vrees ik dat dat klopt.
IF Bale en Ekotto?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wilde dit maken
UP Schurrle
SIF Kagawa - Robben
IF Bale - UP Gustavo - IF Muller
IF Ekotto - IF Santana - UP Boateng - UP Pisczek
Up Neuer
Maar dan moet ik dus Mario Gomez in de spits zetten en die vind ik net te traag om in deze rol te spelen (kan ook Robben RM zetten en een ander op CAM, maar Robben komt niet tot zijn recht op die positie).
Bale staat gewoon LM.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Bale en Ekotto?Bale uit positie en ook niet genoeg links, zonde van zo'n dure IF
Je kan ook Marcelo LB, UP Gustavo LCM, Schweinsteiger CM.
Bedoelt hij geen 4-5-1?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Bale en Ekotto?Bale uit positie en ook niet genoeg links, zonde van zo'n dure IF
Je kan ook Marcelo LB, UP Gustavo LCM, Schweinsteiger CM.
Oooh. Ik dacht aan 4-3-2-1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bale staat gewoon LM.
4-5-1 is zo:
ST
CAM CAM
LM - CM - RM
LB CB CB RB
GK
Een goede 4-3-2-1 bakken is niet zo moeilijk, maar ik heb al een ander 4-3-2-1 team en wil het een beetje afwisselend houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oooh. Ik dacht aan 4-3-2-1Vond iedereen al zo hopeloos uit positie
Nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een goede 4-3-2-1 bakken is niet zo moeilijk, maar ik heb al een ander 4-3-2-1 team en wil het een beetje afwisselend houden
Afellay > Pedo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef stoereboii het volgende:
Naar mijn gevoel zijn de stats van afellay beter dan van Pedro, iemand ervaring met beide want Pedro valt eig behoorlijk tegen. Spaar ik ook weer wat coins uit
Podolski kan toch ook? Hij is wel stijf links maar als je daarmee om kunt gaan speelt hij heerijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee dan snap ik het![]()
Ik denk eigenlijk dat Robben wel 7 chemistry haalt met 2 uit 3 dubbele linksAnders kan je ook nog Huntelaar kiezen
Maar nog langzamer dan Gomez.
1* weak foot.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Podolski kan toch ook? Hij is wel stijf links maar als je daarmee om kunt gaan speelt hij heerijk
Podolski heeft geen dubbele link met Robben, en daar ging het omquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Podolski kan toch ook? Hij is wel stijf links maar als je daarmee om kunt gaan speelt hij heerijk
Ja dat riep ik laatst, sorryquote:
Persie kon wel aardig met rechts toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:08 schreef Thorb het volgende:
Heb nu meer dan 100 wedstrijden met Podolski dus ik ben het wel gewend. Speelde daarvoor altijd carriere en h2h met V Persie dus was het sowieso wel gewend. Heb Poldi was als cf, lekker van afstand schieten
4*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Persie kon wel aardig met rechts toch?
Is UP RvP niet heel duur?quote:
Maar is waardeloos qua voorzetten met rechtsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef DutchSL het volgende:
Podolski kan wel op CAM i.p.v. Robben en heeft dan wel 9 chemistry, dan staat hij ook met zijn goede been richting de goal.
Met Robben is dat niet anders natuurlijk, die heeft ook 2* weak foot helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar is waardeloos qua voorzetten met rechtsDe SIF heeft wel een goede passing
In welk team gaat hij spelen eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
115k net binnengehaald.
Schoon aan het haakje.
Gewoon achter je standbeen voorgeven, werkt prima.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Robben is dat niet anders natuurlijk, die heeft ook 2* weak foot helaas.
Ik heb Lahm gehad in een eerder mislukt Bundesliga team, daar vond ik hem ronduit kut net als Schweinsteiger en SIF Naldo.quote:
Alleen als je UP Demba Ba hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Walxie het volgende:
Iemand nog interesse in BPL spelers xbox?
Ohja klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Robben is dat niet anders natuurlijk, die heeft ook 2* weak foot helaas.
In een bazenteamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In welk team gaat hij spelen eigenlijk?
Lahm is verdedigend sterker dan op het kaartje staat. Alleen kracht is iets van 60, daarom is het lager. Tackle, sliding, marking is allemaal 85/95 zoiets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Lahm gehad in een eerder mislukt Bundesliga team, daar vond ik hem ronduit kut net als Schweinsteiger en SIF Naldo.
Piszek ziet er verdedigend sterker uit.
Zoals ik al zei, ik heb met hem gespeeld en vond hem ronduit kut, zwak in de duels, klein, te aanvallend ingesteld.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lahm is verdedigend sterker dan op het kaartje staat. Alleen kracht is iets van 60, daarom is het lager. Tackle, sliding, marking is allemaal 85/95 zoiets.
Bronze Eredivisie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja klopt.
[..]
In een bazenteamDoe zo picje.
quote:
Je weet dat ik 'm chill togquote:
ja togquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat ik 'm chill tog
quote:
Hoi?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Lindgren..
Poortjes opengooienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef forzafct het volgende:
Ik heb steeds als de tegenstander de connectie verbreekt dat mijn uitslag dan ook niet wordt opgestuurd en ik een foutmelding krijg dat ik terug naar het hoofdmenu ga(en dus geen coints krijg). Weet iemand waardoor dit komt?
Ik heb al wel wat gelezen dat dit door mijn ubee ziggo modem kan komen. Ik heb dus in mijn ziggo modem het PassThrough Mac Addresses van mijn router ingevoerd maar dit hielp niet.
Sterke teams, vooral de 2e.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5LDS521bcXyy
Nu sparen voor SIF Ramires en verder weet ik geen reële verbeteringen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fmcNbHKDbcXLf
Bronze eredivisie. Op de lege CB staat IF Schenkeveld normaal
Je behendigheid als grammarnazi gaat achteruit, ik zei 'tog'quote:
Geen idee, dat ga ik vanavond uitproberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sterke teams, vooral de 2e.![]()
Vind je 4231 lekker spelen?
Oke, laat me het dan weten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, dat ga ik vanavond uitproberen
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 13:38:41Luciano Narsingh over zijn debuut in de selectie van Oranje: "Normaal speel ik tegen zulke spelers op de playstation". #voetbalpings reageer retweet
Ben je het nou gewoon aan het uitlokken of wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je behendigheid als grammarnazi gaat achteruit, ik zei 'tog'
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1132741.pagequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef forzafct het volgende:
[..]
In mijn router die achter het ziggo modem zit neem ik aan? Weet jij welke poorten dit zijn?
Hij zit niet eens in FUTquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 13:38:41Luciano Narsingh over zijn debuut in de selectie van Oranje: "Normaal speel ik tegen zulke spelers op de playstation". #voetbalpings reageer retweet
Sinds gisterochtend. Valt wel mee, maar heb wel altijd de goedkoopte BIN gehad in zijn formatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan een dagje of wat duren met Eredivisie IF'sHoe lang al?
Ik had Suarez CAM gezet en van persie ST en als RM Gervinho een optie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#f2fRYZ2QbcXLl
jongnes dit is myn team wat vinde julie ervn hebbe julie ng sugesties?
gr
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
UP Aguero moet er nog in voor UP Demba Ba, maar dan moet de trade pile even verkopen.
Maar niet beter dan UP Aguero...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Tevez > AgeurroMaar dat is mijn mening
Ah ja Gervinho heb ik al maar Valencia zit er tijdelijk in voor het 11 nationaliteiten toernooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had Suarez CAM gezet en van persie ST en als RM Gervinho een optie?
Nee mang. Aguero > iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh oké. Nou dan haal ik tevez wel
hahaha Leuk voor op de bank misschien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh oké. Nou dan haal ik tevez wel
Heb ik UP Ba al voor als ik Aguero hebquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha Leuk voor op de bank misschien?
Wat een bedragen hebben jullie allemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef DutchSL het volgende:
IF Sergio Ramos verkocht voor 329k, ooit gekocht voor ongeveer 310k meen ik, dus ik speel ongeveer quitte.
Ik heb ook weer meer dan een miljoen coins nu
Ja ik heb 19kquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een bedragen hebben jullie allemaal
Eerste pot met je nieuwe team?quote:
Je had El Shaarawy toch verkocht, of is dat geld al opgemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb 9k. Alleen met potjes spelen zal ik niet veel hoger komen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste pot met je nieuwe team?
Nee, je hebt 2 CDM's die vlak voor je verdedigers staan en vaak nog 2 flankspelers met high defensive workrates. Dan speel je 7 at the back. Meest verdedigende formatie in het spel imo, samen met 5-2-1-2, maar verschil is te verwaarlozen imo.quote:
3-4-3 heeft CMs, 3-5-2 heeft de CDMs waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je hebt 2 CDM's die vlak voor je verdedigers staan en vaak nog 2 flankspelers met high defensive workrates. Dan speel je 7 at the back. Meest verdedigende formatie in het spel imo, samen met 5-2-1-2, maar verschil is te verwaarlozen imo.
4222, heerlijke formatie waarbij je CDM's ook regelmatig mee aanvallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef diedjuh het volgende:
Iemand nog een aanvallende formatie die lekker speelt? Vind 4231, wat ik nu speel, te verdedigend.
Ja, vorig jaar wel. Ik zou het nu zo doen:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier een hybrid met Belgen en Nederlanders? Probeer 100 chemistry te krijgen, maar wil niet echt lukken
Zie editquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
3-4-3 heeft CMs, 3-5-2 heeft de CDMs waar jij het over hebt.
Ik speel met mijn 5-2-1-2 Joegoslaven aanvallender dan voorheen met mijn 3-4-1-2 Joegoslaven.. de backs komen veel beter op dan de LM/RM voorheen deden, de CM's staan constant tegen de 16 opgeschurkt (er is ook geen systeem waar ik zoveel scoor met mijn CM's als deze!) en ik kan veel meer risico in het spel leggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, je hebt 2 CDM's die vlak voor je verdedigers staan en vaak nog 2 flankspelers met high defensive workrates. Dan speel je 7 at the back. Meest verdedigende formatie in het spel imo, samen met 5-2-1-2, maar verschil is te verwaarlozen imo.
Mijn pielemans kijkt al boven mijn boxer uit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook spelenIk wil vroeg weekend. Zal zo met m'n diepe decolleté m'n baas eens liev aankijken.
Leuk team! Wist niet eens dat Robben zo achterlijk duur was johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar wel. Ik zou het nu zo doen:
4-4-1-1
UP Huntelaar of Lukaku
RvP
Hazard/IF Mertens - Fellaini - VdV - Robben/IF Lens
Tshimanga - Kompany - IF Vertonghen - VdW
Mignolet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn pielemans kijkt al boven mijn boxer uit hoor
Nasri, je hebt veel ruimte en dus is pace belangrijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:01 schreef S0nic het volgende:
Wie past er beter als CAM bij 4-5-1, Nasri of VDV?
Welke formatie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie zou ik beter kunnen halen voor de CDM positie: IF Ramires, IF Lucas of Yaya Touré?
Heb je hem weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie zou ik beter kunnen halen voor de CDM positie: IF Ramires, IF Lucas of Yaya Touré?
eens kijken hoe het nu gaatquote:
Voordeel van de twijfel, begin nou niet meteenquote:
1-1-8.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Walxie het volgende:
Wat vinden jullie een handige opstelling voor Liga BBVA? Sowieso met buitenspelers.
Ik heb je gisteren m'n hele team met formatie en alles gezegd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Walxie het volgende:
Wat vinden jullie een handige opstelling voor Liga BBVA? Sowieso met buitenspelers.
4-3-2-1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Walxie het volgende:
Ohja, maar ik kijk even of meeste het daarmee eens zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren m'n hele team met formatie en alles gezegd...
En jij bent? Begin je eigen forum zou ik zeggen, tot die tijd just shut up.quote:
433 is heel goed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ohja, maar ik kijk even of meeste het daarmee eens zijn.
4-1-2-1-2.quote:
Oh dude start nu niet opnieuw met ruzie makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En jij bent? Begin je eigen forum zou ik zeggen, tot die tijd just shut up.
Zijn team absoluut niet nemen, gemiddelde pace op zijn middenveld is rond de 65.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ohja, maar ik kijk even of meeste het daarmee eens zijn.
Ik speel meestal het lekkerste met 4 verdedigers, vind ik wat beter opgesteld.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
3-5-2 kan je zo verdedigend of aanvallend maken als je zelf wil. Het is een heel gebalanceerde formatie waarmee je het achterin totaal op slot kan gooien, maar je kan ook full out gaan aanvallen. Ik spam altijd de offside trap zodat mijn verdedigers op de middenlijn staan en daarna ga ik met dat blok op het middenveld (CDMs, CAM en STs) druk zetten.
er is een reden dat zijn team genegeerd wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn team absoluut niet nemen, gemiddelde pace op zijn middenveld is rond de 65.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |