Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
qftquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Laat mijn OP-chick maar een jaar of 3 staan.
Heb je een snor laten staan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Laat mijn OP-chick maar een jaar of 3 staan.
Totaal geen balans op je middenveld. Daarmee gaan ze je doodcounteren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/70958
Dit wordt het danMisschien andere keeper, nog even kijken.
Die is ook wel tof jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook een Johnny Depp snorbaardcombinatie.
<-
Hij heeft IF Mulgrew, hij hoeft zich geen zorgen te maken over aanvallende tegenstandquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal geen balans op je middenveld. Daarmee gaan ze je doodcounteren.
Maar misschien kunnen ze het een beetje compenseren omdat het allemaal pacehoeren zijn.
Verkoop IF D'alessandro gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
IF D'Alessandro + 22k voor Danilinho, moet toch wel eens genoeg zijn.
Tsja, gaat al twee keer niet weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verkoop IF D'alessandro gewoon.
Drie keer is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, gaat al twee keer niet weg.
Klopt, valt toch erg tegen. Speelde een leuke voorbereiding, maar laat nu helemaal niks meer zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef S0nic het volgende:
Serero is in fifa toch wat beter dan in het echt
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja. Mensjes op PS3: IF D'Alessandro, 4-4-1-1. CF. 35.500 bin.
Dat komt vooral omdat het merendeel van de FUT'ers in europa wonen. Daarnaast zijn de meeste goedkopere auctions ook maar van een korte duur (dus 1 of 3 uur) en is er minder aanbod op de markt in de nacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctions
Word je niet volledig overlopen op het middenveld? Gemiddelde is -15 pace oid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef stoereboii het volgende:
dit ff gebouwd, tips of comments? http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dkv4Xr90bcXzM
Ja, doe ik straks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de hele nacht erop? Op een of andere manier verkopen 's nachts bijna al mijn overpriced auctions
Hij gaat zich nog wel laten zien als hij meer speeltijd krijgt. Tegen NEC viel hij toch beter in en hij had een paar leuke skillsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, valt toch erg tegen. Speelde een leuke voorbereiding, maar laat nu helemaal niks meer zien.
heb 1 match gespeeld, 5-1 winstquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Word je niet volledig overlopen op het middenveld? Gemiddelde is -15
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat zich nog wel laten zien als hij meer speeltijd krijgt. Tegen NEC viel hij toch beter in en hij had een paar leuke skills
Marlos heeft gescoord voor Metallist! Dat mag ik niet missen straks.
Tijd voor een IF met 99 piemelingquote:
Fuck dat, dan wil ik met terugwerkende kracht IF Kumsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF met 99 piemeling
Kumshot was datquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck dat, dan wil ik met terugwerkende kracht IF Kums
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF met 99 piemeling
Misschien moet je een beter team makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Bijna mijn controller gesloopt![]()
Tegen 1 of andere Turk met zijn pauper team, 56 chemistry en allemaal dooie links. Echt niets fucking lukt.![]()
Handicap![]()
![]()
![]()
Whahaha das de SIF niet skkltje xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
SIF Adebayor voor 54, wat is dit voor markt
Lodeiro (L)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga ooit nog eens een Uruguay Silver team maken. Origineel en zeer toffe spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |