Als Nederlander ben je toch altijd voor Nederland?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Zilverloo het volgende:
Als PSV'er heb ik grootst respect voor deze Ajax vertoning
Op youtube is ie koningquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Serero vindt ik niks, heeft nog niet echt iets laten zien of zo. Voor zover 'ie daar de kans voor heeft gekregen
LOLquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eriksen wordt gespaard voor Excelsior uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eriksen wordt gespaard voor Excelsior uit.
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Serero
Ik gok dat het nu compleet in elkaar stort op het middenveld
Loopt die stream eigenlijk een beetje gelijk met de tv?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het commentaar op RTL7
`Fucking hell this fella Ajax have brought on looks about 12quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Ferdii het volgende:
`These boys are all over us at times.
And either channel 5 have 75 microphones by the away fans and none by the home teams or we are being comprehensively out sung at home
It sounds like were the away team and I'm gettin major annoyed listening to them`
`They are all over us.
What a save by De Gea!!!!`
`Fucking hell this fella Ajax have brought on looks about 12`
`i don't like ajax dictating play. `
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Ferdii het volgende:
`These boys are all over us at times.
And either channel 5 have 75 microphones by the away fans and none by the home teams or we are being comprehensively out sung at home
It sounds like were the away team and I'm gettin major annoyed listening to them`
`They are all over us.
What a save by De Gea!!!!`
`i don't like ajax dictating play. `
Niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Loopt die stream eigenlijk een beetje gelijk met de tv?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Ferdii het volgende:
Nou de meeste PSV en Feyenoord fans die ik ken juichen tegen zequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Nederlander ben je toch altijd voor Nederland?
toch logisch? tegen excelsior kun je misschien nog winnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja.
Sta je te voetballen tegen Man U uit, wordt je gespaard voor de wedstrijd tegen Excelsior
vooral die is briljant jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
`Fucking hell this fella Ajax have brought on looks about 12
Nee, geloof me, nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Loopt die stream eigenlijk een beetje gelijk met de tv?
Die Afrikanen zien er toch juist altijd ouder uit dan dat ze eigenlijk zijn? Halen wij weer de verkeerdequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
`Fucking hell this fella Ajax have brought on looks about 12
Feyenoorders zijn juist het ergst.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Nou de meeste PSV en Feyenoord fans die ik ken juichen tegen ze
Heeft het vertrouwen nu he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die Ozbiliz on drugs ofzo? Normaal staat ie vaak stil.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ferguson trekt zijn pak uit en gaat keepen. Hebben ze toch een schot op doel gehad.
De meeste PSV en Feyenoord fans zijn dan ook niet echt heldere lichten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Nou de meeste PSV en Feyenoord fans die ik ken juichen tegen ze
Een van je betere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ferguson trekt zijn pak uit en gaat keepen. Hebben ze toch een schot op doel gehad.
precies...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Zucht, al die kutballetjes voorin
Het gaat om het ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
toch logisch? tegen excelsior kun je misschien nog winnen
Ik zie liverpool fans nou niet juichen voor engelse clubs deze wedstrijd, hetzelfde geldt voor Barca fans tijdens Real wedstrijdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn juist het ergst.
Beste Tong80quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
Nee heel veel blessuretijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ze al met de tweede helft bezig?
Komop jongens, rukken/soppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
Special voor jullie omdat jullie al heel de tijd lopen te geilen op de ajax supporters![]()
[ afbeelding ]
Maargoed zij hebben geen coefficienten nodig voor de fifa lijstquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ik zie liverpool fans nou niet juichen voor engelse clubs deze wedstrijd, hetzelfde geldt voor Barca fans tijdens Real wedstrijden
Als je er ooit nog eens 5+ miljoen voor krijgt meteen verkopen! Zoveel mogelijk terug zien te krijgen en je verlies pakken.quote:
Nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Misschien is Ebecilio wel beter dan deze Sulejmani..
mooi toch , lekker je neus vol en je ballen bij een ander in zijn nekquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
Special voor jullie omdat jullie al heel de tijd lopen te geilen op de ajax supporters![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |