Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, dat was die groep daarvoorik vergis mij!
Niet haten op mijn g.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork, doe 't dan iig goed met het openen van nieuwe topics!
Bij deze 5 euro voor een halve liter. Jij kent die pannenkoekentent? Is het daar een beetje chill? Want niet iedereen wilt eten volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mits een pul is het goedkoop, die pannenkoekentent is 4,50 per halve liter geloof ik
Done!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
Zet mij ook maar onder 'misschien' TS..
Tegenover jinso zit trouwens ook een café, misschien dat die met bier goedkoper zijn dan Jinso?
Wat doe ik fout?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork, doe 't dan iig goed met het openen van nieuwe topics!
Oh wacht, dan waren jullie het welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
Intronic en ik stonden daar buiten. En toen kwamen we Huppel en Steven tegen ofzo volgens mij.
Die pannenkoekentent is prima, daar pilsen ook veel mensen na die uit hun werk komen daar! Vinden ze geen probleem voor zover ik weetquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij deze 5 euro voor een halve liter. Jij kent die pannenkoekentent? Is het daar een beetje chill? Want niet iedereen wilt eten volgens mij.
Topics niet gekoppeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done!
[..]
Wat doe ik fout?
[..]
Oh wacht, dan waren jullie het welHuppel belde mij toen nog
[..]
Die pannenkoekentent is prima, daar pilsen ook veel mensen na die uit hun werk komen daar! Vinden ze geen probleem voor zover ik weet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist over een pannekoekentent.. Waar zit die?
dat cafe? Effe kijken.. Volgens mij gewoon iets van heineken café ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Heb je een naam van die tent? Want ik als student kan goedkoper ook wel waarderen.
Paviljoen Kleine Arenaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Heb je een naam van die tent? Want ik als student kan goedkoper ook wel waarderen.
Goed plan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paviljoen Kleine Arena
Zal ik het maar in de OP gooien dan?
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
Grolsch Café: http://www.arena-boulevard.nl/web/show/id=43046
[ afbeelding ]
Zit op die hoek richting de boulevard, was toen dat zwarte geval met Guinness-parasols die nog buiten stondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef SiIk het volgende:
Laten we naar de Groene Paal gaan. Ik wil wel eens weten waar dat nou is
No kidding?! Dan heb ik niks gezegd..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
En het is zowat alcoholvrij bierquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |