goeie garpquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik denk 0-3.
Reälistisch gezien.
Goh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een tong garp.
Niet voor jou.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wijzig 'm dan voor je op invoeren drukt.
Theatre of silencequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Zilverloo het volgende:
Waarom hoor ik alleen maar ajax publiek, heeft rtl7 de united supporters eruit bewerkt?
Ben jij de neef van Kennethquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee hee hee, niet haten op Kenneth he, als je haat op Vermeer haat je op mij.
3quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
Ze moeten minstens vier keer scoren toch?![]()
![]()
Drie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
Gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
Dan waren ze echt kansloos geweest!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
als je meer dan ze kunnen zegt zit je sowieso goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
\HAAHHAHAHAHAHA JA GRAPPUG HE.. newflash niemand denkt dat ze nog doorgaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:
![]()
Klopt. Doei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef feeling_sinister het volgende:
Gevoelig snaartje?![]()
![]()
Prutsers.
Hoe oud ben jij, 12?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef feeling_sinister het volgende:
Gevoelig snaartje?![]()
![]()
Prutsers.
Moeten ze dit weekend niet spelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Xetran het volgende:
oh ik wilde ajax wel zien verliezen maar ik moet studeren
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
TS heeft nu wel zelfkennis.
Nee ze hebben vrij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Quisho het volgende:
[..]
Moeten ze dit weekend niet spelen?
Sorry, ik wilde jou er niet mee dissen swa.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonger dan mij? Wat is dezen?
Oh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde jou er niet mee dissen swa.
Is toch heerlijk manquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Elusive het volgende:
kansloos gejank uit dat ajax vak, druk die microfoon eens dicht.
Ja zeker leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Gwunnik het volgende:
Leuk om de Ajax supporters zo goed en veel te horen... zegt wel veel over rest van het publiek helaas
meer over welke mics je wel en niet inschakeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Gwunnik het volgende:
Leuk om de Ajax supporters zo goed en veel te horen... zegt wel veel over rest van het publiek helaas
Kwa publiek is United net zo nep als Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Gwunnik het volgende:
Kansloos gejank bestaat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Elusive het volgende:
kansloos gejank uit dat ajax vak, druk die microfoon eens dicht.
Hoe oud ben jij, 11?quote:
Dit idd. Die gozer is zo onwijs slecht. En hier fappen ze allemaal op 'm. Tegen noordwijk in de beker liet ie zn ware niveau zien.quote:
Het wordt PSV-Man Utdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
United - City finale zou wel tof zijn
inschakeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
meer over welke mics je wel en niet inschakeld
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien als ik racistisch word, mensen bijt en doodschoppen ga uitdelen word ik ook wel toegezongen
VVV > Feyenoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Muto het volgende:
Basel > Man Utd
Feyenoord > Ajax
Man Utd > Ajax
Feyenoord = Basel
Dus: Feyenoord > Man Utd
Goed om te horen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
AJAX SUPPORTERSJe kunt duidelijk merken dat de sfeer een stuk beter is nu Ten Have en co zijn opgerot.
Go Ahead Eagles > Feyenoord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
VVV > Feyenoord
VVV = Ajax
Ajax > Feyenoord
They mad?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
"Chanting Suarez name the classless cunts"
"The irony of Ajax fans supporting a racist after their run in with the EDL."
"Ajax fans embarrassing themselves. Bellends."
"Wow, they're chanting Suarez's name? What a load of bellends"
lol
Wat een heldenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
"Ajax chanting Luis Suarez's name - for a club that prides itself on its stance against antisemitism, irony really does seem lost on them."
lol
Dezen mensen hebben het begrepen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
"Ajax chanting Luis Suarez's name - for a club that prides itself on its stance against antisemitism, irony really does seem lost on them."
Wtf zijn bellends? Mensen die aan het bellen zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
lol
Omdat ze 1keer in 6jaar weer eens gewonnen hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Muto het volgende:
Basel > Man Utd
Feyenoord > Ajax
Man Utd > Ajax
Feyenoord = Basel
Dus: Feyenoord > Man Utd
Haha waar lees Je die troep?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
lol
Eikels ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wtf zijn bellends? Mensen die aan het bellen zijn?
Post deze daar;quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Stiggie het volgende:
lol
bellend British slang for the glans penis, or penis head.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wtf zijn bellends? Mensen die aan het bellen zijn?
Genoeg niet-Ajacieden die het niet per se afkeurden hier hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Muto het volgende:
Wat heeft Suarez trouwens met deze wedstrijd te maken?
Sukkeltjes. Heel de wereld keurt het af, alleen die Joden vinden het allemaal best wat die psychopaat allemaal uitvreet.
Dank... leuk EN leerzaam vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
bellend British slang for the glans penis, or penis head.
helaas beschikt het hele team van ajax niet over een paardenhart om dit vol te kunnen houden voor 3-4 goals thoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef chufi het volgende:
Als Ajax een beetje tempo speelt hebben ze het hele middenveld voor zich en natuurlijk kansen creëren
Gaat ook niet alleen om het racisme. Als je heel zijn lijstje bekijkt, zullen er weinig tot geen niet-Ajacieden zijn die het allemaal wel best vinden. Echt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Genoeg niet-Ajacieden die het niet per se afkeurden hier hoor.
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Elusive het volgende:
het is pas een troll als je deze wedstrijd zou winnen en ondertussen "trolled" met je suarez geschreeuw.
nu is het gewoon sneu![]()
maar goed, lekker gek doen!11 hooligans!!11123
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Gwunnik het volgende:
Hoppa... nu de jongens uit de A1 ook geblesseerd?
Omdat ze jaren lang er met zijn goals geconfronteerd werden ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat ook niet alleen om het racisme. Als je heel zijn lijstje bekijkt, zullen er weinig tot geen niet-Ajacieden zijn die het allemaal wel best vinden. Echt niet.
dit dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, je kan daar niet registreren met een hotmail account.
0.0 scorend vermogen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Saind het volgende:
Toch vind ik niet dat Ajax heel kut speelt. Als ze zo spelen in de eredivisie winnen ze...
Suarez is gewoon een held die altijd wilt winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ze jaren lang er met zijn goals geconfronteerd werden ja.
het lukt 'm alleen nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Suarez is gewoon een held die altijd wilt winnen.
Even meer gas geven iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef PowerData het volgende:
Hahaha.. ongelofelijk. Mja, Manchester gaat er nu vast nog wel een paar inschieten.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ferdii het volgende:
Ga me Ff aanmelden om suarez daar te posten
Doe het. Aub.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ferdii het volgende:
Maak screenshots van de reacties!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ferdii het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ferdii het volgende:
Ik probeerde ook al, maar heb geen gewone mailquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ferdii het volgende:
Jij hebt zeker alleen hete mail?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik probeerde ook al, maar heb geen gewone mail
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
"You only sing when you winning"
Zijn we aan het winnen dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof ze op redcafe ook maar een fuck caren.
Zijn toch alleen maar pakis daar
Smoesjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong ze spelen op de handrem dat Manu
Joh ga lekker je moeder vermakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Oeh, laten we een plaatje van Suarez posten op RedCafe. Zo stoer.
[ afbeelding ]
Ben al met die van jou bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh ga lekker je moeder vermaken
ga lekker je moeder vermalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh ga lekker je moeder vermaken
Tong80quote:
Mijn bank is natquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Die ajax supporters zijn ook een keer te horen en iedereen komt klaar hier, alsjeblieft zeg.
Man doe eens normaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Die ajax supporters zijn ook een keer te horen en iedereen komt klaar hier, alsjeblieft zeg.
Ik kom emmersquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En jouw moeder heeft je huisarrest gegeven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Hahaha, inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is het beste ooit en niemand houdt me tegen om ervan te genieten, heerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
u jelly?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
het enige wat uit jouw oor komt is ook oeoelelele oorsmeer ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Xetran het volgende:
Leuk om te horen dat ze als honden kunnen schreeuwen, maar het enige wat eruit komt is oeloeloeloe. Verder niks
Mokers geweldig jung.
Ik denk Besiktas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Quisho het volgende:
Wie gaat de EL winnen jonggens PSV AZ of Ajax
Cityquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Quisho het volgende:
Wie gaat de EL winnen jonggens PSV AZ of Ajax
kan me niet aanme3ldenquote:
Dat waren de boxen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoorde het eerste gezang van ManU. Glory glory man united.
Gloryhunting Man Unitedquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoorde het eerste gezang van ManU. Glory glory man united.
WHO THE FUCK ARE AN UNITED!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Elusive het volgende:
en de ultieme burn...
GLORY GLORY MAN UNITED! GLORY GLORY MAN UNITED!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |