Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke topics.
[..]
Doe eens normaal.
You can't handle the waarheid.quote:
Oh dat zei ik vroeger ook altijd tegen mijn moeder als smoesje: ja maar zij zeggen dat ook allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.
Maar dit is FOK! en geen Geenstijl. Hier zijn doodverwensingen overigens een ban waardquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Pff op Geenstijl zeggen ze dat ook allemaal.
Hoezo een ban waard? Is er iets vervelend gebeurd in het verleden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar dit is FOK! en geen Geenstijl. Hier zijn doodverwensingen overigens een ban waard
ontopic:
Go for it tong!
Tja het zijn zo van die regeltjes. Doodsverwensingen doen we niet aan op FOK!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Hoezo een ban waard? Is er iets vervelend gebeurd in het verleden?
Duitser ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef JennaSometimes het volgende:
Oh ik heb binnenkort een nieuwe fiets.
Je dekt jezelf al in. Rukker ?quote:
Ze moeten hem steunen, want zonder FOK! is hij mentaal gehandicapt. Lichamelijk is hij dat al, hij durft namelijk de straat niet eens op. Zo wordt hij zeg maar kunstmatig in leven gehouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef FokNederland het volgende:
Waarom support iedereen de grootste baggeraar van FOK!?![]()
Waarom denk je dat ik een abo heb genomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Neem een abo, kun je nog sneller posten.
Dat is stiekem ook mijn reden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een abo heb genomen
Hoezo kan je sneller posten met abo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Neem een abo, kun je nog sneller posten.
Dan heb je geen limiet, en mag je wel gewoon binnen 10 seconden nog een reactie posten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Hoezo kan je sneller posten met abo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |